Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#367414 Άλλο Γερμανια και άλλο Γαλλια. Στην Γερμανια δεν θελουν να χασουν την βιομηχανια τους (δηλ τις ικανότητες και το know how) και μπορει να μπλοκαρουν πολιτικα ένα business deal. Δεν μιλαω για Οπελ που νομιζω δεν εχει πολύ δικια της τεχνολογια πια (αν και τα αυτοκίνητα είναι δικα της και όχι της GM) αλλα γενικα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#367416 GTS εχεις επαφή με το τι εγινε πριν 2 χρονια ή απλα γραφεις γενικολογες γενικοτητες που δεν βγαζουν νοημα;

< >
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#367419 Είναι πολύ πιθανό η GM να πληρώσει μεγάλο μέρος της εξαγοράς για να απαλλαγεί από τα ασφαλιστικά των Γερμανών. Τα οποία πρέπει να έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια κιόλας γιατί έχουν γίνει αρκετές απολύσεις. Στην Αγγλία υπάρχει θέμα αλλά εκεί ίσως τσονταρει ο Άγγλος φορολογούμενος

<
Άβαταρ μέλους
By GTS
#367426
mirage έγραψε:GTS εχεις επαφή με το τι εγινε πριν 2 χρονια ή απλα γραφεις γενικολογες γενικοτητες που δεν βγαζουν νοημα;

< >


Θα επρεπε? Λιγο με ενδιαφερει και η Γαλλια και η Γερμανια. Γενικο σχολειο εγραψα ότι η Γερμανικη κυβερνηση (η οποια πολλες φορες είναι και οι τοπικες κυβερνησεις) δεν θα αφησουν να παει η βιομηχανια τους σε ξενους αν την θεωρουν σημαντικη. Η αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να είναι η ποιο σημαντικη βιομηχανια της Γερμανιας και ανταγωνίζεται την Αμερικανικη και Ιαπωνικη βιομηχανια (νομιζω Γαλλοι, Ιταλοι, Σουηδοι , Κορεατες είναι ποιο πισω). Οσα χρηματα και να εχει καποιος δεν νομιζω ότι θα την αφηναν να περασει σε Κινέζους πχ.

Εσυ εισαι ειδικος στην Γερμανικη πραγματικοτητα?
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 22 Φεβ 2017, 09:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#367427 Κλασσικά και στην κορφή κανέλα.

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#367461 Ε ναι. Ετσι μπράβο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#367473
GTS έγραψε:Εμενα ρωτας? Ψαχτο εσυ.

Μισό, αυτό δεν έκανα ήδη; Το έψαξα και είδα πως μια σημαντικότατη γερμανική βιομηχανία, εξαγοράστηκε από έναν βασικό εμπορικό εταίρο των Γερμανών, πολύ σημαντικότερο και από τους Γάλλους, στον οποίο πουλάνε τεχνολογία εδώ και χρόνια και είναι ακριβώς αυτό ένας από τους βασικούς λόγους που η Γερμανοί έχουν ανθούσα οικονομία.
Η Kuka με τα robot της, υπάρχει σχεδόν σε κάθε μεγάλο εργοστάσιο στην Γερμανία. Το είδα με τα μάτια μου σε επίσκεψη στην Ford στο εργοστάσιο της Κολωνίας, αλλά και στην Rittal (τεράστιος παίκτης παγκόσμια σε λύσεις αυτοματισμού).
Ρωτώ λοιπόν, γιατί να ισχύουν διαφορετικά πράγματα στην περίπτωση της Kuka και οι Γερμανοί και η Μέρκελ να επιτρέπουν την εξαγορά μιας τόσο σημαντικής εταιρείας, ενώ στην περίπτωση της Opel, να γίνει κάτι διαφορετικό;
Εξάλλου, μιλάμε για την Opel, που οι ίδιοι οι Γερμανοί την θεωρούν "αποπαίδι" των άλλων και ποτέ δεν απολάμβανε το ίδιο status με τις άλλες γερμανικές μάρκες.
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#367549
mirage έγραψε:GTS εχεις επαφή με το τι εγινε πριν 2 χρονια ή απλα γραφεις γενικολογες γενικοτητες που δεν βγαζουν νοημα;


Σε τι αναφέρεσαι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#367552 Το εγραψα ηδη. GE Alstom merger

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#375475 Εικόνα

Sooooon... Θα κάνω και τα μπουζί, ίσως και το φίλτρο αέρα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#375478 Τι εστί Purflux? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#375480 @drdrino

Αγγλια βλεπω απο τις πριζες!!! στον τοιχο... :metalo:

Το purflux Ειναι φιλτρο καμπινας οπως βλεπω... καθε ποτε το αλλαζεις εκει.....