Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#367466 Προφανώς 1ο το δικό μου, μόνο 875 κατασκευάστηκαν ( άσχετα αν δεν το αναφέρει ) όπως και δεν μπορεί να ξέρει τι γίνεται μέσα στο αμάξι όταν πηγαίνει γρήγορα, τα ξερά νούμερα δεν λένε τίποτα για τον τρόπο που περπατάει στον δρόμο, όσο πιο χάλια είναι αυτός τόσο καλύτερα πάει, ένα αυτοκίνητο που αδιαφορεί για τις συνθήκες / ποιότητα δρόμων, και όχι μόνο για την τετρακίνηση του αλλά για την όλη σχεδίαση των μηχανικών μερών και την δυναμική του συμπεριφορά και το πάτημα του στον δρόμο.

Έχοντας 5 διαφορετικές εκδόσεις του R21 επί 20+ χρόνια ( ακόμα και την προσθιοκίνητη έκδοση του 21 turbo, εκτός το station Nevada και το απλό 1.4 ) έχω ολοκληρωμένη άποψη για το τι είναι τα 21 και πόσο καλά κάνουν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν, μπορώ να πώ ότι κάνουν και περισσότερα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αν σκεφτούμε ότι όλα έχουν από 250.000 - 350.000 χλμ και ακόμα πήγαιναν πρίν τα καταθέσω, μόνο το Quadra κράτησα για καθημερινό μου.


http://www.drive.gr/posts/classic/pente ... n-imoyn-16
Άβαταρ μέλους
By elvet
#420545 Δεν ξέρω εάν κολλάει κι εδώ, αλλά σίγουρα κολλάει σε πολλά θέματα, ίσως και στη δημιουργία αυτού του φόρουμ :iconcool: :iconcool:
https://www.4drivers.gr/single-post/-xaztipanagiotou-karoto-mastigio
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#420566 Τι κατιναριό, όλοι τους...
Κι αυτός ο ΣΧ, γλίτσα ρε πστ μου :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#461071 https://www.flickr.com/photos/triggersc ... bums/page1

Ένα χρήστης του flickr έχει ανεβασμένα πάμπολλα συγκριτικά τεστ και δοκιμές από βρετανικά περιοδικά (κυρίως car) από τη δεκαετία του 60 έως μέσα του 90.

Δεν ξέρω αν αξίζει αλλά εμένα μου άρεσε αρκετά.



< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#464727 Στα πολύ κλειστά κομμάτια, πιέζοντας το πεντάλ της βενζίνης, η τροχιά θα ανοίξει και παρόλο το σπινάρισμα διαπιστώνεις την τάση του εμπρός μέρους να κλείσει προς το εσωτερικό της στροφής.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... w-polo-gti

:dizzy: :dizzy: :dizzy:

Αλλά νταξ, μιλάμε για ΠΤ που είχε γράψει για υπερστροφή ισχύος... σε δοκιμή προσθιοκίνητου αυτοκινήτου!!! :tomato:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#464730 To polo δεν εξηγειται με βαση την συμβατικη φυσικη Δια. :rtfm:

Αυτη ειναι για τα παρταλια απεναντι απο την Ηγουμενιτσα. :s_sarcastic :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By g8777
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#480126
Geo f1 έγραψε:Χμ σαν χθες θυμαμαι που διαβαζα τη στηλη του και ανακοινωνε την αρρωστια του...Ποσα χρονια πισω...πςςς

Έγραφε ωραία πάντως ο ΝΔ, άσχετα αν συμφωνούσες ή διαφωνούσες με τις απόψεις του.
Και η στήλη του στο RAM (ωραία χρόνια) είχε την πλάκα της.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#480160 Ναι. Τότε που σα φοιτητής, στις αρχές κάθε μήνα πήγαινα περίπτερο και ξόδευα το βδομαδιάτικό μου σε RAM, 4T, National Geographic τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#480165
Bayern7 έγραψε:
Geo f1 έγραψε:Χμ σαν χθες θυμαμαι που διαβαζα τη στηλη του και ανακοινωνε την αρρωστια του...Ποσα χρονια πισω...πςςς

Έγραφε ωραία πάντως ο ΝΔ, άσχετα αν συμφωνούσες ή διαφωνούσες με τις απόψεις του.
Και η στήλη του στο RAM (ωραία χρόνια) είχε την πλάκα της.

Έγραφε και πολύ χοντρές |λογοκρισία| όμως.
Πχ δεν θα ξεχάσω ποτέ την κοροϊδία στη Hyundai για το φως των φρένων στο πίσω τζάμι: "το τρίτο μάτι της Hyundai" έγραφε και ξαναέγραφε ειρωνικά, για κάτι που υιοθέτησαν όλοι οι κατασκευαστές και έχει τη χρησιμότητά του.
Επειδή αυτουνού δεν του άρεσε για κάποιον απροσδιόριστο λόγο; Επειδή τότε η εταιρεία έφτιαχνε μετριότατα αυτοκίνητα; Δεν ξέρω, πάντως δεν έγραφε ότι το Excel δε στρίβει ή δε φρενάρει, έλεγε και ξανάλεγε για το "τρίτο μάτι". 2-3 μήνες πρέπει να έπρηζε για το θέμα.