τότε μάλλον έκατσε λίγο απότομα.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
nass έγραψε:
Εχουν τα πολιτικά και πολεμικά αεροπλάνα κάποια κοινή συχνότητα, στην οποία να μπορούν να επικοινωνήσουν σε τέτοιες περιπτώσεις ? (όπως το κανάλι 16 στη θάλασσα ας πούμε)
Ακύρωση υπάρχει όταν:
η αρχική πτήση σας δεν εκτελείται και ταξιδεύετε με άλλη τακτική πτήση
Αν η πτήση σας ακυρωθεί έχετε δικαίωμα σε επιστροφή του ναύλου, μεταφορά με άλλη πτήση ή σε πτήση επιστροφής, καθώς και το δικαίωμα σε βοήθεια και αποζημίωση. Αποζημίωση δεν οφείλεται εάν είχατε ενημερωθεί τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία αναχώρησης. Ο αερομεταφορέας έχει την υποχρέωση να αποδείξει εάν και πότε ενημερωθήκατε προσωπικά ότι η πτήση σας ακυρώθηκε. Αν αυτό δεν συμβεί μπορείτε να ζητήσετε περαιτέρω βοήθεια από την εθνική σας αρχή .
Ωστόσο, δεν οφείλεται αποζημίωση αν ο αερομεταφορέας μπορεί να αποδείξει ότι η ακύρωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
Αν ο αερομεταφορέας σας πρότεινε μεταφορά με άλλο δρομολόγιο και φθάσατε στον τελικό προορισμό σας με καθυστέρηση 2, 3 ή 4 ωρών η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί κατά 50%.
REALZEUS έγραψε:Eurofighters της Luftwaffe αναγνωρίζουν 777 που δεν απαντούσε σε κλήσεις από το έδαφος. Η λήψη γίνεται από α/φ της ΒΑ:
drdino έγραψε:Ναι, βέβαια, αν πχ ή άτρακτος είναι κάπως έτσι:
τότε μάλλον έκατσε λίγο απότομα.
drdino έγραψε:Ναι, βέβαια, αν πχ ή άτρακτος είναι κάπως έτσι:
τότε μάλλον έκατσε λίγο απότομα.
Zorz έγραψε:...εφόσον πετάνε προς την ιδια κατεύθυνση και είναι στην Ευρώπη, πρέπει να έχουν vertical separation 1000ft ή κάνω λάθος;
markvag έγραψε:fokion έγραψε:μαρκο διορθωσεμε αν κανω λαθος αλλά δεν εχουν ( ολα??? καποια??) ενα G-μετρο στο οποιο αν ξεπερασει καποια G τότε ελέγχεται το αεροσκάφος?
Αγνοώ... Φαντάζομαι πως ναι, αλλά να θυμηθώ να ρωτήσω αύριο αν τον πετύχω έναν πολύ πρώτο μηχανικό ήρθε στην εταιρεία... Αν δεν ξέρει αυτός, δεν υπάρχει. Δεν έχει τύχει να πιάσω κάτι τέτοιο στα χέρια μου...
nass έγραψε:
@markvag
Απ΄όσο γνωρίζω τα σκέλη προσγείωσης έχουν κάποιους δείκτες (όχι απαραίτητα επιταχυνσιόμετρα) που επισημαίνουν τυχόν heavy landing.
JarnoT έγραψε:Zorz έγραψε:...εφόσον πετάνε προς την ιδια κατεύθυνση και είναι στην Ευρώπη, πρέπει να έχουν vertical separation 1000ft ή κάνω λάθος;
Κατά κανόνα 2000ft για την ίδια κατεύθυνση. Το 1000άρικο για τα αντίθετα κινούμενα, διασταυρούμενα, κλπ. Προς ανατολάς μονά χιλιάρικα, προς δυσμάς ζυγά. Υπό Κ.Σ. χωρίς να είναι σώνει και ντε απαράβατο.
KWSN-Men έγραψε:Ήθελα να το ρωτήσω αυτό γιατί το Δεκέμβρη, αν θυμάμαι καλά στο Αθήνα Λονδίνο, είδα διασταυρούμενο αεροπλάνο από το παράθυρο και μου φάνηκε ΠΟΛΥ κοντά.
corsair έγραψε:KWSN-Men έγραψε:Ήθελα να το ρωτήσω αυτό γιατί το Δεκέμβρη, αν θυμάμαι καλά στο Αθήνα Λονδίνο, είδα διασταυρούμενο αεροπλάνο από το παράθυρο και μου φάνηκε ΠΟΛΥ κοντά.
φαντάσου οτι θελουν να μειώσουν κι αλλο τους διαχωρισμους που υπάρχουν για να αυξησουν την χωρητικοτητα.... Ακομα δεν τα εχουμε δει ολα. Θα ρθουνε νεες φουρνιες επεισοδιων mayday ετσι και υιοθετηθουν.
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]