Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366365 Άσε μας ρε nass που δεν σου αρέσουν και οι απαντήσεις σε ερωτήσεις του στυλ "γιατί έπεσε το Challenger" αφού ήταν διαστημικό λεωφορείο και κόστιζε μερικά δις.

Όλα τα κεντρομήχανα supercars έχουν περιστατικά πυρκαγιών, από 458, μέχρι Huracan, R8 και Carrera GT. Ναι, όλοι αυτοί είναι άσχετοι, δίκιο θα έχεις. :s_thumbsup Απλά ορισμένα υλικά δεν συμπεριφέρθηκαν όπως θα έπρεπε. Ο λόγος; Δεν είμαι μέσα σε αυτές τις εταιρείες, αλλά θα μπορούσε να ήταν είτε λάθος προδιαγραφές, ή προμηθευτής που δεν έκανε σωστά την δουλειά του, που είναι και το πιθανότερο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κεντρομήχανα με τα θηριώδη μοτέρ ανεβάζουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο μποτιλιάρισμα καθώς δεν ψύχονται όπως πρέπει. Το ίδιο ακριβώς παθαίνουν και τα αγωνιστικά, για αυτό βλέπεις τα φρένα να παίρνουν φωτιά όταν το pit stop καθυστερεί για παράδειγμα.

Οι F1 είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα με πολύ μικρές ανοχές. Αλλά όχι, αυτό που είπε ο Chapman δεν ισχύει σήμερα όπου πρέπει με 5 κινητήρες να βγάλουν 20 αγώνες! Τα supercars είναι ένα επίπεδο πιο κάτω προφανώς, αλλά δεν είναι και αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής με έμφαση μόνο στην αξιοπιστία (που ακόμα και εκεί υπάρχουν αστοχίες, βλ. πολ/στες BMW κλπ).

Τέτοια περιστατικά συμβαίνουν από κατσαβίδια, μέχρι Boeing Dreamliner.


nass έγραψε:Δεν ξέρω... εσύ έλεγες ότι είναι ΟΚ να χρησιμοποιούνται εντατικά... δεν είναι τελικά ?


Την διαφορά της λέξης "εντατικά" (= με ένταση) και "καθημερινά" την κατανοείς, θέλω να πιστεύω...


@markvag: Αν από τις 5000 599 που βγήκαν, χάλασαν στις 100 τα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και Bosch, μιλάμε για όρια στατιστικού λάθους.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#366369
Scotch έγραψε:Είναι πράγματι ό,τι λέει πως είναι;
Εικόνα

< >

Ναι!!!!!!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Κυκλοφορεί ακόμα στους δρόμους μας αυτό το εργαλείο? Λογικό, πρέπει να είσαι τρελός για το αποχωρηστείς. Αφίσα του κοσμούσε το φοιτητικό μου ψυγείο επί σειρά ετών!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#366383
Scotch έγραψε:Καλοστεκούμενη.

< >


Έχει περάσει πολλά. Την είχαν 2 γνωστοί μου. Έχω μπει μέσα πολλές φορές.
Τελευταία φορά σε μια εκδρομή στο Ναύπλιο που μέναμε στο Τολό με το club.
Βγαίνει να προσπεράσει το κονβόι και δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο της full Supersprint εξάτμισης (από χταπόδια μέχρι τελικό) που φορούσε τότε.
Ήχος επιπέδου 6κύλινδρης Ferrari. Δεν συγκρίνεται κάτι άλλο σε ήχο δίπλα της και για αυτό έχει βγει ο καλύτερος 6cyl σε ήχος κινητήρας και συνολικά ένας από τους καλύτερους κινητήρες όλων των εποχών.

Νομίζω ότι πριν μερικά χρόνια, άμα τη αφίξει της κρίσεως, έκανα το λάθος της ζωής μου που δεν πήρα μια GTA, όταν είχαν φτάσει να αλλάζουν χέρια για κάτω από 10 χιλιάρικα. Και είχα τις γνωριμίες, γνωρίζαμε τα αμάξια κλπ αλλά ήμουν και μικρός και φοβήθηκα μήπως με ξεκληρίσει οικονομικά (που θα με ξεκλήριζε).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#366386 Περίπου έτσι ο ήχος της. ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ (όπως λέμε διαδώστε) :metalo:

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#366395
Giuseppe Busso έγραψε: , ...έκανα το λάθος της ζωής μου που δεν πήρα μια GTA, όταν είχαν φτάσει να αλλάζουν χέρια για κάτω από 10 χιλιάρικα. Και είχα τις γνωριμίες, γνωρίζαμε τα αμάξια κλπ αλλά ήμουν και μικρός και φοβήθηκα μήπως με ξεκληρίσει οικονομικά (που θα με ξεκλήριζε).


...μιλας και για αυθεντικες 147 GTA? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366415 Δεν της πάει ΙΜΟ. Κόκκινο θέλει... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By nass
#366470
REALZEUS έγραψε:Άσε μας ρε nass που δεν σου αρέσουν και οι απαντήσεις σε ερωτήσεις του στυλ "γιατί έπεσε το Challenger" αφού ήταν διαστημικό λεωφορείο και κόστιζε μερικά δις.


Εσένα δεν σου άρεσε η συζήτηση και τη χαρακτήρισες πρώτος "επιπέδου δημοτικού" και φρόντισες να το επιβεβαιώσεις με αντίστοιχες απαντήσεις, εμένα εγκαλείς γιατί δεν μου άρεσαν οι απαντήσεις αυτές :slap: και καπάκι δίνεις άλλη μια τέτοια :vava:

Το Challenger λοιπόν ΔΕΝ έπεσε από "αστοχία υλικού" και "αυτά συμβαίνουν σε όλους" :s_dunno αλλά από τη συνολική αποτυχία της NASA να σταθεί στο ύψος της αποστολής της σαν οργανισμός :rtfm: (αποτυχία διαδικασιών, ποιοτικού ελέγχου, προμηθειών, engineering, chain of command κοκ.)
Αν λοιπόν μας φέρνεις το για άλλη μια φορά εύστοχο παράδειγμα για να μας πεις ότι δεν πρόκειται για απλή "αστοχία υλικού" αλλά ότι η Ferrari απέτυχε στις περιπτώσεις αυτές να σταθεί στο ύψος της ως προμηθεύτρια πανάκριβων supercars, θα συμφωνήσω.
Οπότε ας το αφήσουμε εδώ γιατί είμαστε και off-topic.

Α: για τους αγώνες θα μου επιτρέψεις να γνωρίζω καλύτερα από σένα ότι αυτό που είπε ο Chapman ισχύει μια χαρά και σήμερα :rtfm:
Και ότι το να παίρνεις τη "γραμμή τερματισμού" literally και να φέρνεις ως αντιπαράδειγμα τη διάρκεια ζωής των κινητήρων δεν αλλάζει κάτι, απλά οι σημερινοί αγώνες έχουν (για τους κινητήρες) διάρκεια 1500 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#366504
Giuseppe Busso έγραψε:Περίπου έτσι ο ήχος της. ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ (όπως λέμε διαδώστε) :metalo:


Τέλειος ήχος!!
Απίστευτο αυτοκίνητο
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#367013
NiTse έγραψε:Σπάνιο κομμάτι!!
https://www.car.gr/9209117-alfa-romeo-a ... tictive-ti

Νομιζω οτι έχουμε νικητή στην πιο μικρή ever πλαστή μπροστινή πινακίδα!

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#367047 Πολύ σωστός ο σύντεκνος! Ηλιοροφή, xenon, μπρος-πισω pdc, αναδιπλούμενοι καθρέφτες κτλ! Μερακλής! Μόνο το navi δεν έβαλε και θα είχε όλη τη λίστα των έξτρας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#367174
Deleted User 1 έγραψε:Πολύ σωστός ο σύντεκνος! Ηλιοροφή, xenon, μπρος-πισω pdc, αναδιπλούμενοι καθρέφτες κτλ! Μερακλής! Μόνο το navi δεν έβαλε και θα είχε όλη τη λίστα των έξτρας.


17500 ζηταει ... ειναι ακομα σωστος...???