Όλα τα κεντρομήχανα supercars έχουν περιστατικά πυρκαγιών, από 458, μέχρι Huracan, R8 και Carrera GT. Ναι, όλοι αυτοί είναι άσχετοι, δίκιο θα έχεις. Απλά ορισμένα υλικά δεν συμπεριφέρθηκαν όπως θα έπρεπε. Ο λόγος; Δεν είμαι μέσα σε αυτές τις εταιρείες, αλλά θα μπορούσε να ήταν είτε λάθος προδιαγραφές, ή προμηθευτής που δεν έκανε σωστά την δουλειά του, που είναι και το πιθανότερο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κεντρομήχανα με τα θηριώδη μοτέρ ανεβάζουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο μποτιλιάρισμα καθώς δεν ψύχονται όπως πρέπει. Το ίδιο ακριβώς παθαίνουν και τα αγωνιστικά, για αυτό βλέπεις τα φρένα να παίρνουν φωτιά όταν το pit stop καθυστερεί για παράδειγμα.
Οι F1 είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα με πολύ μικρές ανοχές. Αλλά όχι, αυτό που είπε ο Chapman δεν ισχύει σήμερα όπου πρέπει με 5 κινητήρες να βγάλουν 20 αγώνες! Τα supercars είναι ένα επίπεδο πιο κάτω προφανώς, αλλά δεν είναι και αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής με έμφαση μόνο στην αξιοπιστία (που ακόμα και εκεί υπάρχουν αστοχίες, βλ. πολ/στες BMW κλπ).
Τέτοια περιστατικά συμβαίνουν από κατσαβίδια, μέχρι Boeing Dreamliner.
nass έγραψε:Δεν ξέρω... εσύ έλεγες ότι είναι ΟΚ να χρησιμοποιούνται εντατικά... δεν είναι τελικά ?
Την διαφορά της λέξης "εντατικά" (= με ένταση) και "καθημερινά" την κατανοείς, θέλω να πιστεύω...
@markvag: Αν από τις 5000 599 που βγήκαν, χάλασαν στις 100 τα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και Bosch, μιλάμε για όρια στατιστικού λάθους.