Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#359424 Βγάλατε σε κάποια φάση το τιμόνι ή το com και γυρίσατε καθόλου τον ροτορα;
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359431
drdino έγραψε:Βγάλατε σε κάποια φάση το τιμόνι ή το com και γυρίσατε καθόλου τον ροτορα;


Όχι καθόλου ποτέ. Το μόνο που έκανε ένας από τους φωστήρες που πήγα (Ηλεκτρολόγος με προϋπηρεσία 8 χρόνια στη Peugeot) ήταν να ανοίξει το τιμόνι (χωρίς να το βγάλει, μόνο τα πλαστικά) και να ξηλώνει φίσες στην τύχη μπας και βρει ποια είναι για το angle sensor μήπως και ήταν κουνημένη ή να ρίξει κανένα καθαριστικό επαφών (φαντάζομαι).
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359432 Βέβαια δεν ξέρω αν έγινε κάτι τέτοιο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.. (τα κακά του μεταχειρισμένου..)
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#359438 Σε διλιτρο diesel 120ps υπαρχουν στιγμες οπου ο κινητηρας παρουσιαζει εναν δισταγμο για 1 δευτερολεπτο και μετα ξανα δινει....

τι μπορει να ειναι;
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#359446
Stinger έγραψε:Βέβαια δεν ξέρω αν έγινε κάτι τέτοιο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.. (τα κακά του μεταχειρισμένου..)


Googlare Καλούμενος Νικος στην οδο Χαλκιδικης.

Μιας και παιδευεσαι στη θεσ/νικη.

Συνηθως βγαζει άκρη .
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359800
blackpug106 έγραψε:
Stinger έγραψε:Βέβαια δεν ξέρω αν έγινε κάτι τέτοιο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.. (τα κακά του μεταχειρισμένου..)


Googlare Καλούμενος Νικος στην οδο Χαλκιδικης.

Μιας και παιδευεσαι στη θεσ/νικη.

Συνηθως βγαζει άκρη .



Αυτόν λες μάλλον ε; http://www.voltagetech.gr/about.html

Είδα πως τον συστήνουν πολλοί θα ρίξω ένα τηλεφωνάκι να δούμε τι θα πει! Ευχαριστώ :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#366958 Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ομίλου Peugeot-Citroen και της Opel, καθώς οι δύο πλευρές ρυθμίζουν τις τελικές λεπτομέρειες της συμφωνίας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι συζητήσεις μεταξύ Γάλλων και Γερμανών έχουν προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό και δεν θα αργήσουν να πέσουν οι υπογραφές. Από το deal θα μείνει εκτός η Vauxhall, με τον όμιλο PSA να εξαγοράζει την Opel για ένα ποσό κοντά στα 2 δις ευρώ.

Για το θέμα πήρε θέση και η Angela Merkel, καθώς στη Γερμανία εκφράζονται ανησυχίες σχετικά με τις θέσεις εργασίας στα εργοστάσια. Η Καγκελάριος βρίσκεται σε δύσκολη θέση καθώς βλέπει να χάνεται μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία από τη χώρα. «Θα κάνουμε ότι μπορούμε πολιτικά για να διατηρήσουμε τα εργοστάσια και τις θέσεις εργασίας στη Γερμανία. Περιμένουμε τα αποτελέσματα από τις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών», είπε η Merkel.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... -omilo-psa
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#366972 Mε το καλό, μπας και γίνουν και τα Opel αυτοκίνητα... από ψυγεία που είναι τώρα.... :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#366975 Πάντως, το καινούργιο Astra είναι μια χαρά αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#367172
dimviii έγραψε:Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ομίλου Peugeot-Citroen και της Opel, καθώς οι δύο πλευρές ρυθμίζουν τις τελικές λεπτομέρειες της συμφωνίας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι συζητήσεις μεταξύ Γάλλων και Γερμανών έχουν προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό και δεν θα αργήσουν να πέσουν οι υπογραφές. Από το deal θα μείνει εκτός η Vauxhall, με τον όμιλο PSA να εξαγοράζει την Opel για ένα ποσό κοντά στα 2 δις ευρώ.

Για το θέμα πήρε θέση και η Angela Merkel, καθώς στη Γερμανία εκφράζονται ανησυχίες σχετικά με τις θέσεις εργασίας στα εργοστάσια. Η Καγκελάριος βρίσκεται σε δύσκολη θέση καθώς βλέπει να χάνεται μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία από τη χώρα. «Θα κάνουμε ότι μπορούμε πολιτικά για να διατηρήσουμε τα εργοστάσια και τις θέσεις εργασίας στη Γερμανία. Περιμένουμε τα αποτελέσματα από τις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών», είπε η Merkel.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... -omilo-psa

Μισό, η Vauxhall αν μείνει εκτός, τι θα έχει στην γκάμα της στο μέλλον;
Δεν καταλαβαίνω πάντως την χρησιμότητα της Opel στους Γάλλους.
Η γκάμα της είναι παρόμοια με της Peugeot, όπως και το κοινό της.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#367197 Ειναι πολυ απλο (5 δευτερα γκουγκλινγκ σου δινει την απαντηση). Περικοπη κοστους και αυξηση κερδοφοριας. Η Οπελ ειναι μικρη για να ειναι κερδοφορα μονη της, με την Πεζω τα επομενα Οπελ θα ειναι Πεζω με σημα Οπελ (οπως Σκοντα και ΦαουΒε).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#367202 Η ερώτηση είναι όχι τι θα κερδίσει η Opel, αλλά η PSA.
Το δικό μου googling βρήκε πως για να έχει νόημα η εξαγορά, θα πρέπει να κλείσουν εργοστάσια, και όλοι δείχνουν πως αυτά θα είναι στο UK.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#367204
GTS έγραψε:Ειναι πολυ απλο (5 δευτερα γκουγκλινγκ σου δινει την απαντηση). Περικοπη κοστους και αυξηση κερδοφοριας. Η Οπελ ειναι μικρη για να ειναι κερδοφορα μονη της, με την Πεζω τα επομενα Οπελ θα ειναι Πεζω με σημα Οπελ (οπως Σκοντα και ΦαουΒε).


... Και ταυτόχρονα η PSA θα τσιμπήσει και αυτούς που είναι κολλημένοι στο "Made in Germany"!
Άβαταρ μέλους
By GTS
#367206 Ειπαμε Περικοπη κοστους και αυξηση κερδοφοριας. Δεν ειναι μονο τα εργοστασια. Για να βγαλεις μια νεα πλατφορμα θελει 1 δις επενδυση. Ενα αμαξι το φτιαχνεις με 6 χιλιαρικα. Αρα το μεγαλο συν ειναι οτι θα μειωθουν τα κοστη για τα νεα μοντελλα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#367251
Anonymous Founder έγραψε:Δεν καταλαβαίνω πάντως την χρησιμότητα της Opel στους Γάλλους.


Θα πάρει know how από την Opel στο να στήνει αμάξια σωστά! :rtfm: :lol: :lol:

Αν πάντως, το σχέδιο προέβλεπε κλείσιμο εργοστασίων στο UK, αυτό πλέον δεν χρειάζεται να το υποστεί η PSA, μιας και τα κρατάει η GM, η οποία και θα φάει την πατάτα είτε του κλεισίματος (με ότι αυτό συνεπάγεται σε χρηματικό κόστος και σε κακό PR), είτε του να προσπαθήσει να κρατήσει τη Vauxhall ζωντανή χωρίς την Opel... :hmmm: