Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#356457 Πολύ ωραίο, προκαλεί δέος. Δεν έχω μπει ποτέ, δεν έχω πετάξει ποτέ. Αν έμπαινα όμως θα ήμουν καλυμμένος πανταχόθεν με 20 πόντους μη εύφλεκτο φελιζόλ και θα φορούσα σωσίβιο και αλεξίπτωτο. :oops:
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#356465
RXristos έγραψε:Έχω δει το An-225 να προσγειώνεται στο Ελ. Βελ. Άργησα να πάρω χαμπάρι τι ήταν αυτό που πλησίαζε από μακριά με τόσο αργό ρυθμό και με τέτοιο άνοιγμα φτερών. Δυστυχώς προσγειώθηκε στον 21L και δεν το είδα από αρκετά κοντά αφού ήμουν στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου.


Σεπτέμβρη του 2013? :iconcool:

Άβαταρ μέλους
By RXristos
#356472
KWSN-Men έγραψε:
RXristos έγραψε:Έχω δει το An-225 να προσγειώνεται στο Ελ. Βελ. Άργησα να πάρω χαμπάρι τι ήταν αυτό που πλησίαζε από μακριά με τόσο αργό ρυθμό και με τέτοιο άνοιγμα φτερών. Δυστυχώς προσγειώθηκε στον 21L και δεν το είδα από αρκετά κοντά αφού ήμουν στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου.


Σεπτέμβρη του 2013? :iconcool:



Αν θυμάμαι καλά ναι :hmmm:

Μπορεί να δει κανείς το πρόγραμμα του;
Άβαταρ μέλους
By fokion
#356507
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#356732 Α μπράβο... Ετσι σουρουπο ηταν! Αλλά να έχει κατέβει εδω μόνο μια φορά!!!

< >
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#356735
fokion έγραψε:Αν δεν κανω λαθος είναι μονο για "alternative"... εχουν προσγειωθεί 380 για διαγορους λογους, συνηθως υγειας καποιου επιβατη

EDIT
κατά αυτό
http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... %BF%CF%82/
εχει κανονική πιστοποιηση.


Πιστοποίηση έχει, γι' αυτό μπορεί και μπαίνει σαν εναλλακτικό. Κι αφού μπορεί και μπαίνει σαν εναλλακτικό, είναι full capable και σαν κύριο.

Αντιγράφω από το AIP, για το αεροδρόμιο Σπάτων:
"ATHINAI/ ELEFTHERIOS VENIZELOS Airport has been approved by HCAA to be used by A380 aircraft as alternate or for a limited number of flights, under the following conditions:"
Και ακολουθεί μια λίστα με "πρέπει" κατά την εκκίνηση και τροχοδρόμηση του Α380. Μέχρι και το βάρος να είναι συγκεκριμένο για να μπορέσει να περάσει πάνω από τη γέφυρα :-)

Αυτά. Προφανώς και δεν μπορεί ξαφνικά το Ελ Βεν να υποστηρίξει τακτικές πτήσεις A380, για πολλούς λόγους, κυρίως διαχείρισης των κινήσεών του επί πίστας σε μέρες με full traffic.

* Το δύσκολο σε τέτοια αεροσκάφη δεν είναι να καταφέρουν να προσγειωθούν/απογειωθούν σε έναν διάδρομο, αλλά να καταφέρουν να βγουν από αυτόν! Και μπορεί στο Βενιζέλος με τόσα rapid exits που έχει (με άπλα και φάρδος) αυτό να μοιάζει παιχνιδάκι ακόμα και για το Α380, σε άλλα αεροδρόμια με ισοδύναμες διαστάσεις διαδρόμου η έξοδος από αυτόν δεν είναι αυτονόητο. Χρειάζεται ρυμούλκηση, κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#356767 Είδα σήμερα σ'ένα δρόμο πίσω από την παραλιακή στο ύψος της Μαρίνας Φλοίσβου στο ρεύμα για Πειραιά εκεί που είναι η γέφυρα για να πας παλιά παραλιακή κι έχει μια στάση λεωφορείου ένα μαχητικό α/φ παρκαρισμένο σ'ένα οικόπεδο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#356783 Ενα f5 ειναι και ειναι το μουσειο ιστοριας πολεμικης αεροποριας. Μονο κατι βυσματα βλεπω εκει μεσα να ανοιγοκλεινουν τα παντζουρια να αεριστει ο χώρος.

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#356791 Αυτά δεν είναι απλά βύσματα τότε αλλά τριφασικές πρίζες :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#356793
JarnoT έγραψε:
fokion έγραψε:Αν δεν κανω λαθος είναι μονο για "alternative"... εχουν προσγειωθεί 380 για διαγορους λογους, συνηθως υγειας καποιου επιβατη

EDIT
κατά αυτό
http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... %BF%CF%82/
εχει κανονική πιστοποιηση.


Πιστοποίηση έχει, γι' αυτό μπορεί και μπαίνει σαν εναλλακτικό. Κι αφού μπορεί και μπαίνει σαν εναλλακτικό, είναι full capable και σαν κύριο.

Αντιγράφω από το AIP, για το αεροδρόμιο Σπάτων:
"ATHINAI/ ELEFTHERIOS VENIZELOS Airport has been approved by HCAA to be used by A380 aircraft as alternate or for a limited number of flights, under the following conditions:"
Και ακολουθεί μια λίστα με "πρέπει" κατά την εκκίνηση και τροχοδρόμηση του Α380. Μέχρι και το βάρος να είναι συγκεκριμένο για να μπορέσει να περάσει πάνω από τη γέφυρα :-)

Αυτά. Προφανώς και δεν μπορεί ξαφνικά το Ελ Βεν να υποστηρίξει τακτικές πτήσεις A380, για πολλούς λόγους, κυρίως διαχείρισης των κινήσεών του επί πίστας σε μέρες με full traffic.

* Το δύσκολο σε τέτοια αεροσκάφη δεν είναι να καταφέρουν να προσγειωθούν/απογειωθούν σε έναν διάδρομο, αλλά να καταφέρουν να βγουν από αυτόν! Και μπορεί στο Βενιζέλος με τόσα rapid exits που έχει (με άπλα και φάρδος) αυτό να μοιάζει παιχνιδάκι ακόμα και για το Α380, σε άλλα αεροδρόμια με ισοδύναμες διαστάσεις διαδρόμου η έξοδος από αυτόν δεν είναι αυτονόητο. Χρειάζεται ρυμούλκηση, κλπ.


Ισως χρησιμοποίησα λανθασμένη ορολογία, όμως δεν αναφέρομαι στους διαδρόμους ή το Apron αλλά στις πύλες: σε όσα αεροδρόμια έχω δει να έχουν πύλες για 380 (DXB, LHR, FRA, DOH, SIN κτλ.), είναι όλες "διπλές" - πάνω κάτω. Δε νομίζω ότι υπάρχει gate στο Βενιζέλο που να μπορεί να κάνει board σε 400 άτομα σε λογικό χρόνο :hmmm:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#356798
nass έγραψε:Ισως χρησιμοποίησα λανθασμένη ορολογία, όμως δεν αναφέρομαι στους διαδρόμους ή το Apron αλλά στις πύλες: σε όσα αεροδρόμια έχω δει να έχουν πύλες για 380 (DXB, LHR, FRA, DOH, SIN κτλ.), είναι όλες "διπλές" - πάνω κάτω. Δε νομίζω ότι υπάρχει gate στο Βενιζέλο που να μπορεί να κάνει board σε 400 άτομα σε λογικό χρόνο :hmmm:

Αυτό μάλιστα, ναι, ενδεχομένως να είναι δυσεπίλυτο πρόβλημα. Αλλά είναι, όπως λέμε περίτεχνα, πρόβλημα του Αερολιμένα και όχι του Αεροδρομίου. :) :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By nass
#356907
JarnoT έγραψε:
Χρήστος Λάππας έγραψε:http://www.athensvoice.gr/ellada/i-emirates-xekina-kathimerines-ptiseis-meso-athinas
Ίσως το A380 να γίνει πιο συχνό θέαμα στο Ελευθέριος Βενιζελος

Αλλού διάβασα ότι θα χρησιμοποιεί το Boeing 777-300ER.
Θα μάθουμε.


777-300ER τελικά (EK209/210)