- 24 Ιαν 2017, 23:12
#356670
saxon_747 έγραψε:Από τη στιγμή που το πλαίσιο είναι αδύνατον να αποκτήσει το 100% του μεριδίου αγοράς, υπάρχει χώρος και για άλλους. Φυσικά, είναι αδύνατον να ανταγωνιστεις το πλαίσιο. Απλά προσπαθείς να πάρεις το μερίδιο που σου αναλογεί. Και δεν είναι μόνο η ποιότητα, ούτε μόνο η τιμή αλλά το σύνολο της συνεργασίας. Ξέρεις πόσες εταιρίες που κάνουν b2b στον κλάδο υπάρχουν; Παρά πολλές...
QsisVTS έγραψε:
για παααρα πολλούς είναι η εύκολη και αυτονόητη λύση
Ακριβώς.
Σαν αγοραστής σε εργοστάσιο μεγάλου ομίλου σε παλαιότερη εργασία μου, είχα βρει τη χαρά μου με το Πλαίσιο.
Εξηγώ: όταν ασχολείσαι με αγορές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, το τελευταίο πράγμα που σε απασχολεί είναι να εξοικονομήσεις 100 ευρώ από τα είδη γραφείου. Με το Πλαίσιο τους έστελνα τη ζήτηση, μου απαντούσανε, έστελνα παραγγελία, έρχονταν τα είδη. Πολλές φορές δεν άλλαζα καν τις τιμές στο σύστημά μας (δεν ξόδευα καν τα 5 λεπτά που ήθελε αυτή η δουλειά), όχι επειδή βαριόμουν (καλά, κάποιες φορές βαριόμουν...
), αλλά κατά βάση επειδή ασχολιόμουν με κάτι σοβαρότερο.
Το βασικότερο πλεονέκτημά τους όμως ήταν το απρόσωπο και το ότι δεν υπήρχε ενδεχόμενο να υποψιαστεί κανείς ότι εγώ "τα παίρνω" από το Πλαίσιο για να τους προτιμώ, κάτι που θα μπορούσε να το πει κάποιος αν προτιμούσα τον Χ συνοικιακό (που ενδέχεται να ήταν και φθηνότερος, δεν με απασχολούσε), ο τιμοκατάλογός τους για τον όμιλό μας ήταν δεδομένος και πέρα από τον έλεγχο τον δικό μου ή του ατόμου που τιμολογούσε, κτλ... Και όταν 2-3 φορές το χρόνο δέχεσαι έλεγχο με @@ (και όχι @@ έλεγχο), αυτό μετράει ίσως περισσότερο απ' όλα!
Το να πω "θα πάρω τιμές από 3-4 για κάθε ένα από τα 10δες είδη που παραγγέλναμε κάθε φορά, θα τις περάσω όλες στο σύστημα και θα πάρω το κάθε είδος από τον φθηνότερο (δηλαδή πιθανώς 2 ή 3 παραγγελίες)" ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο, χωρίς να μου δίνει την εξοικονόμηση που θα μπορούσε να έχει νόημα (και θα μπορούσα να την παρουσιάσω ως επίτευγμα). Τον ίδιο χρόνο αν τον ξόδευα σε μία πρώτη ύλη που αγοράζαμε 2εκ/έτος θα είχα πολύ μεγαλύτερο όφελος.
Νομίζω πως αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Πλαισίου στη χονδρική. Στη λιανική, απλά το ότι υπάρχει παντού.
Έκανα τη |λογοκρισία| και αγόρασα προ 3-4 μηνών ένα Turbo-X τάμπλετ με 75 ευρώ (
don't ask, οι γυναίκες φταίνε γι' αυτά...
) και το πήγα ήδη 2 φορές γιατί δεν φόρτιζε (και τις 2 φορές ελλαττωματικός φορτιστής...
) και χάζευα τους τιμοκαταλόγους που έχουν για το "σέρβις"... Μα, καλά, είναι δυνατόν κάποιος να πληρώνει 30-40 ευρώ για "επίδειξη";;;;
Και τη μισή τιμή αν είναι Turbo-X (γιατί το Turbo-X επιδεικνύεται πιο εύκολα;;;
) ή κάτι αντίστοιχα ποσά για εγκατάσταση anti-virus ή εκτυπωτή...
προφανώς και είναι βέβαια...
Απλά ο συγκεκριμένος τιμοκατάλογος μου θύμιζε φάση Σώρρα, που απλά εκμεταλλεύεται αυτούς που δεν έχουν ιδέα (και σε αντίθεση με την περίπτωση του Σώρρα, δεν είναι απαραίτητο όλοι να νιώθουν από υπολογιστή...)
Τεσπα... τέλος το
, πριν μας την πέσουν οι μεγάλες δυνάμεις...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα