Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#356630
QsisVTS έγραψε:
ειδικά στη χονδρική; ποιος θα έριχνε χρήματα σε κάτι τέτοιο; και γιατί; να ανταγωνίζεται με ποιότητα όταν οι άλλοι θα παίζουν με κινεζιές και περιθώριο κέρδους στο διάστημα;


Από τη στιγμή που το πλαίσιο είναι αδύνατον να αποκτήσει το 100% του μεριδίου αγοράς, υπάρχει χώρος και για άλλους. Φυσικά, είναι αδύνατον να ανταγωνιστεις το πλαίσιο. Απλά προσπαθείς να πάρεις το μερίδιο που σου αναλογεί. Και δεν είναι μόνο η ποιότητα, ούτε μόνο η τιμή αλλά το σύνολο της συνεργασίας. Ξέρεις πόσες εταιρίες που κάνουν b2b στον κλάδο υπάρχουν; Παρά πολλές...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356635 φυσικά και υπάρχουν πολλές και κάποιες έχουν και σημαντικό μέγεθος

απλά το ότι θα βουλιάξει το πλαίσιο από τη δεσπόζουσα θέση του είναι που μου φαίνεται αρκετά απίθανο

για παααρα πολλούς είναι η εύκολη και αυτονόητη λύση
Άβαταρ μέλους
By otso
#356639 www.oaed.gr: «Έπεσε» η ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ την πρωτη μέρα των αιτήσεων

Πρόβλημα παρουσιάζει η ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ, με τη φόρτωση της. Αυτό βλέπει όποιος προσπαθεί να επισκεφθεί τη σελίδα είναι ότι φορτώνει αργά ή ότι δεν ανοίγει καθόλου.

Το πρόβλημα που εμφανίζει η ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ είναι η υψηλή επισκεψιμότητα αφού σήμερα ξεκίνησε η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τις θέσεις κοινωφελούς εργασίας σε Δήμους.

Σήμερα ο ΟΑΕΔ ανάρτησε την προσκληση για τις 24.251 θέσεις σε δήμους.

Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε έναν έως τρεις Δήμους της επιλογής τους και για μία και μόνο ειδικότητα.

Δικαίωμα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων έχουν μόνο οι εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ.

24.251 θέσεις σε δήμους.
αυτο που πραγματικα χρειαζομαστε . παρτυ οι βλαχοδημαρχοι

ψηφοι ψηφοι ψηφοι

οχι η υγεια πεταει δεν χρειαζομαστε γιατρους.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#356643
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:1. State-of-the-art εγκαταστάσεις και logistics που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους.
2. State-of-the-art ERP/SRM που οι υπόλοιποι Έλληνες λιανέμποροι βλέπουν στον ύπνο τους, σε σημείο που να γνωρίζει ακριβώς τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον ο Β2Β πελάτης
3. Από τις μεγαλύτερες γκάμες private label στην Ελλάδα σε κατάστημα πληροφορικής (=κερδοφορία, θα γίνω συγκεκριμένος)
4. Exclusive προσφορές και προϊόντα με εταιρίες
5. Εταιρία με αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό και ιδιαίτερα εξωστρεφής
6. Κερδοφορία: ~20% μικτό


1,2,4,5 έχουν να κάνουν με το μέγεθος της εταιρίας. Οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση με αυτά τα μεγέθη, επιβάλλεται να έχει όλα τα παραπάνω.

Σχετικά με το private label, μάλλον ήταν λάθος η εμμονή με τα turbox, γι'αυτό και τα κέρδη μειώθηκαν τελικά.


Δεν είναι τίποτε δεδομένο. Το ότι μια εταιρία μπορεί να είναι μεγάλη σε μέγεθος δε πάει να πει ότι έχουν τέτοια προσέγγιση στην αγορά.

Το πλαίσιο χρειάζεται ακόμα και για τον μικρό dealer που κάνει μια απλή υποστήριξη.

Καταλαβαίνεις τι εννοώ.

B2b σε επίπεδο λύσης κάποιοι παρέχουν καλύτερο, ένας ακόμα λόγος που χρειάζεται το πλαίσιο.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#356670
saxon_747 έγραψε:Από τη στιγμή που το πλαίσιο είναι αδύνατον να αποκτήσει το 100% του μεριδίου αγοράς, υπάρχει χώρος και για άλλους. Φυσικά, είναι αδύνατον να ανταγωνιστεις το πλαίσιο. Απλά προσπαθείς να πάρεις το μερίδιο που σου αναλογεί. Και δεν είναι μόνο η ποιότητα, ούτε μόνο η τιμή αλλά το σύνολο της συνεργασίας. Ξέρεις πόσες εταιρίες που κάνουν b2b στον κλάδο υπάρχουν; Παρά πολλές...


QsisVTS έγραψε:
για παααρα πολλούς είναι η εύκολη και αυτονόητη λύση


Ακριβώς.
Σαν αγοραστής σε εργοστάσιο μεγάλου ομίλου σε παλαιότερη εργασία μου, είχα βρει τη χαρά μου με το Πλαίσιο.

Εξηγώ: όταν ασχολείσαι με αγορές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, το τελευταίο πράγμα που σε απασχολεί είναι να εξοικονομήσεις 100 ευρώ από τα είδη γραφείου. Με το Πλαίσιο τους έστελνα τη ζήτηση, μου απαντούσανε, έστελνα παραγγελία, έρχονταν τα είδη. Πολλές φορές δεν άλλαζα καν τις τιμές στο σύστημά μας (δεν ξόδευα καν τα 5 λεπτά που ήθελε αυτή η δουλειά), όχι επειδή βαριόμουν (καλά, κάποιες φορές βαριόμουν... :lol: ), αλλά κατά βάση επειδή ασχολιόμουν με κάτι σοβαρότερο.

Το βασικότερο πλεονέκτημά τους όμως ήταν το απρόσωπο και το ότι δεν υπήρχε ενδεχόμενο να υποψιαστεί κανείς ότι εγώ "τα παίρνω" από το Πλαίσιο για να τους προτιμώ, κάτι που θα μπορούσε να το πει κάποιος αν προτιμούσα τον Χ συνοικιακό (που ενδέχεται να ήταν και φθηνότερος, δεν με απασχολούσε), ο τιμοκατάλογός τους για τον όμιλό μας ήταν δεδομένος και πέρα από τον έλεγχο τον δικό μου ή του ατόμου που τιμολογούσε, κτλ... Και όταν 2-3 φορές το χρόνο δέχεσαι έλεγχο με @@ (και όχι @@ έλεγχο), αυτό μετράει ίσως περισσότερο απ' όλα! :lol:

Το να πω "θα πάρω τιμές από 3-4 για κάθε ένα από τα 10δες είδη που παραγγέλναμε κάθε φορά, θα τις περάσω όλες στο σύστημα και θα πάρω το κάθε είδος από τον φθηνότερο (δηλαδή πιθανώς 2 ή 3 παραγγελίες)" ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο, χωρίς να μου δίνει την εξοικονόμηση που θα μπορούσε να έχει νόημα (και θα μπορούσα να την παρουσιάσω ως επίτευγμα). Τον ίδιο χρόνο αν τον ξόδευα σε μία πρώτη ύλη που αγοράζαμε 2εκ/έτος θα είχα πολύ μεγαλύτερο όφελος.

Νομίζω πως αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Πλαισίου στη χονδρική. Στη λιανική, απλά το ότι υπάρχει παντού.


Έκανα τη |λογοκρισία| και αγόρασα προ 3-4 μηνών ένα Turbo-X τάμπλετ με 75 ευρώ ( :rant: don't ask, οι γυναίκες φταίνε γι' αυτά... :rant: ) και το πήγα ήδη 2 φορές γιατί δεν φόρτιζε (και τις 2 φορές ελλαττωματικός φορτιστής... :superman: ) και χάζευα τους τιμοκαταλόγους που έχουν για το "σέρβις"... Μα, καλά, είναι δυνατόν κάποιος να πληρώνει 30-40 ευρώ για "επίδειξη";;;; :dizzy: Και τη μισή τιμή αν είναι Turbo-X (γιατί το Turbo-X επιδεικνύεται πιο εύκολα;;; :lol: ) ή κάτι αντίστοιχα ποσά για εγκατάσταση anti-virus ή εκτυπωτή... :dizzy: προφανώς και είναι βέβαια... :oops: Απλά ο συγκεκριμένος τιμοκατάλογος μου θύμιζε φάση Σώρρα, που απλά εκμεταλλεύεται αυτούς που δεν έχουν ιδέα (και σε αντίθεση με την περίπτωση του Σώρρα, δεν είναι απαραίτητο όλοι να νιώθουν από υπολογιστή...)

Τεσπα... τέλος το :offtopic: , πριν μας την πέσουν οι μεγάλες δυνάμεις... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#356678 Σε αυτό που λέει ο Μάρκος να προσθέσω ότι το state of the art ERP (για Ελλάδα) τους επιτρέπει να βλέπουν όλες το αγορές τη στιγμή που χτυπάει το τηλέφωνο του πελάτη και να τον συμβουλεύουν για κάτι καινούργιο και διαφορετικό από αυτό που αρχικά είχε ζητήσει.

Για παράδειγμα, "κύριε Μάρκο μου εκτός από το τόνερ, έχετε καιρό να αγοράσετε χαρτί? Μήπως σας τελειώνει να στείλουμε?"

Ανεβάζει τον πήχη και είναι καλό, γιαυτό χρειάζονται τέτοιες εταιρίες και γιαυτό δε πρόκειται να πάει πουθενά.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#356682
Nikos! έγραψε:Σε αυτό που λέει ο Μάρκος να προσθέσω ότι το state of the art ERP (για Ελλάδα) τους επιτρέπει να βλέπουν όλες το αγορές τη στιγμή που χτυπάει το τηλέφωνο του πελάτη και να τον συμβουλεύουν για κάτι καινούργιο και διαφορετικό από αυτό που αρχικά είχε ζητήσει.

Για παράδειγμα, "κύριε Μάρκο μου εκτός από το τόνερ, έχετε καιρό να αγοράσετε χαρτί? Μήπως σας τελειώνει να στείλουμε?"

Ανεβάζει τον πήχη και είναι καλό, γιαυτό χρειάζονται τέτοιες εταιρίες και γιαυτό δε πρόκειται να πάει πουθενά.

< >



Καλά, το SAP που είχαν (και λογικά έχουν ακόμα, αν έχουν έστω και λίγο μυαλό), κάνει παπάδες αν στηθεί σωστά. Αυτό είχαμε κι εμείς... Βέβαια, στον όμιλό μας δεν έπαιζε αυτό το sales pitch, καθώς ο αγοραστής δεν μπορούσε ν' αγοράσει κάτι που δεν του είχε ζητηθεί και αυτός που ζητούσε δεν είχε επαφή με τον προμηθευτή (όποιος κι αν ήταν αυτός). :iconcool: Αλλά ΟΚ, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#356686
Nikos! έγραψε:Σε αυτό που λέει ο Μάρκος να προσθέσω ότι το state of the art ERP (για Ελλάδα) τους επιτρέπει να βλέπουν όλες το αγορές τη στιγμή που χτυπάει το τηλέφωνο του πελάτη και να τον συμβουλεύουν για κάτι καινούργιο και διαφορετικό από αυτό που αρχικά είχε ζητήσει.

Για παράδειγμα, "κύριε Μάρκο μου εκτός από το τόνερ, έχετε καιρό να αγοράσετε χαρτί? Μήπως σας τελειώνει να στείλουμε?"

Ανεβάζει τον πήχη και είναι καλό, γιαυτό χρειάζονται τέτοιες εταιρίες και γιαυτό δε πρόκειται να πάει πουθενά.

< >


Αυτό γίνεται και με πολύ πιο οικονομικά συστήματα πλέον, δεν το κανει μόνο το sap. Όχι εντελώς αυτόματα βέβαια ( πολύ εύκολα και γρηγορα όμως), αλλα δε χρειάζεται αφού και ο όγκος παραγγελιών δεν είναι ίδιος.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#356730
markvag έγραψε: Έκανα τη |λογοκρισία| και αγόρασα προ 3-4 μηνών ένα Turbo-X τάμπλετ με 75 ευρώ ( :rant: don't ask, οι γυναίκες φταίνε γι' αυτά... :rant: ) και το πήγα ήδη 2 φορές γιατί δεν φόρτιζε (και τις 2 φορές ελλαττωματικός φορτιστής...


Το ότι τα turbo x είναι για πέταμα γενικά είναι γνωστό. Θα ήθελα να ήξερα τι ποσοστό των προϊόντων αλλάζονται στην εγγύηση και τι πάνε στο σέρβις πριν την λήξη της. Πιστεύω άνω του 50%.
Εγώ έναν ρημαδοφορτιστή που πήρα σε μια στιγμή ανάγκης καθώς original δεν υπήρχε εκείνη την ώρα πουθενά για το laptop τον έχω αλλάξει 3 φορές ως τώρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356733
Nikos! έγραψε:
Για παράδειγμα, "κύριε Μάρκο μου εκτός από το τόνερ, έχετε καιρό να αγοράσετε χαρτί? Μήπως σας τελειώνει να στείλουμε?"


πωωωωωωω ρε συ, μέχρι κι εμένα μου έχουν κάνει αυτό το τηλέφωνο.. τι ενόχλα :thumbsdown:

πέρα από το ότι έτυχε να είμαι μόνο εγώ εκεί εκείνη τη στιγμή που δεν ασχολούμαι με προμήθειες παρά μόνο κλαίγομαι όταν δεν έχω έπρεπε να κάτσω να ακούσω όλη αυτά που είχε να πει και να ρωτήσει για να μην είμαι αγενής (άλλωστε και αυτή την έβαλαν να τα λέει αυτά, το ψωμί της βγάζει)
Άβαταρ μέλους
By fokion
#356752
theo13 έγραψε:
markvag έγραψε: Έκανα τη |λογοκρισία| και αγόρασα προ 3-4 μηνών ένα Turbo-X τάμπλετ με 75 ευρώ ( :rant: don't ask, οι γυναίκες φταίνε γι' αυτά... :rant: ) και το πήγα ήδη 2 φορές γιατί δεν φόρτιζε (και τις 2 φορές ελλαττωματικός φορτιστής...


Το ότι τα turbo x είναι για πέταμα γενικά είναι γνωστό. Θα ήθελα να ήξερα τι ποσοστό των προϊόντων αλλάζονται στην εγγύηση και τι πάνε στο σέρβις πριν την λήξη της. Πιστεύω άνω του 50%.
Εγώ έναν ρημαδοφορτιστή που πήρα σε μια στιγμή ανάγκης καθώς original δεν υπήρχε εκείνη την ώρα πουθενά για το laptop τον έχω αλλάξει 3 φορές ως τώρα. :lol:


Δε ξερω αν αποτελει εγγυρο στατιστικό δειγμα, αλλα στην εταιρεία που εργαζομαι εχουμε πανω απο 40 λαπτοπ turbo-x τελευταιας 3ετιας, και καμποσα desktop.
Κανενα δεν εχει παει πισω για βλάβη που οφειλεται σε κατασκευαστική δυσλειτουργεια υλικου.

και ειδικά τα λαπτοπ μονο με το γαντι δε χρησιμοποιουνται.....
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#356753
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Σε αυτό που λέει ο Μάρκος να προσθέσω ότι το state of the art ERP (για Ελλάδα) τους επιτρέπει να βλέπουν όλες το αγορές τη στιγμή που χτυπάει το τηλέφωνο του πελάτη και να τον συμβουλεύουν για κάτι καινούργιο και διαφορετικό από αυτό που αρχικά είχε ζητήσει.

Για παράδειγμα, "κύριε Μάρκο μου εκτός από το τόνερ, έχετε καιρό να αγοράσετε χαρτί? Μήπως σας τελειώνει να στείλουμε?"

Ανεβάζει τον πήχη και είναι καλό, γιαυτό χρειάζονται τέτοιες εταιρίες και γιαυτό δε πρόκειται να πάει πουθενά.

< >


Αυτό γίνεται και με πολύ πιο οικονομικά συστήματα πλέον, δεν το κανει μόνο το sap. Όχι εντελώς αυτόματα βέβαια ( πολύ εύκολα και γρηγορα όμως), αλλα δε χρειάζεται αφού και ο όγκος παραγγελιών δεν είναι ίδιος.


Τις δυνατότητες του sap δε τις έχει κανένα άλλο, νομίζω συμφωνείς. Και τo θέμα είναι να χρησιμοποιούνται σωστά. Μπορεί λοιπόν άλλα συστήματα να το κάνουν, αλλά καμία άλλη εταιρία δεν έχει το χρόνο, την υποδομή και το δυναμικό να τηλεφωνεί τις εταιρίες και να ρωτάει αν τελείωσε το μελάνι ή αν τους τελειώνει το χαρτί. Αφού κατάλαβες τις λέω. :iconcool:

Και επαναλαμβάνω, εσάς βοηθάει. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#356785
QsisVTS έγραψε:.... έπρεπε να κάτσω να ακούσω όλη αυτά που είχε να πει και να ρωτήσει για να μην είμαι αγενής (άλλωστε και αυτή την έβαλαν να τα λέει αυτά, το ψωμί της βγάζει)

Σωστός! :s_thumbsup
Αυτό, πρέπει να το έχουμε όλοι υπόψη. Και προφανώς, δεν αναφέρομαι για κλήσεις εν ώρα εργασίας, αλλά στο σπίτι.
Δεν διανοούμαι, λοιπόν για τον υπογραμμισμένο λόγο, ακόμα και αν βαριέμαι ή δεν έχω πολύ χρόνο, να μην απαντήσω .
Αν λοιπόν κάποιοι εδώ μέσα, ενώ γράφετε ολημερίς τον πόνο σας για τα εργασιακά , την ανεργία κλπ, σε αυτές τις κλήσεις δεν απαντάτε, το κλείνετε κλπ, ..... να το κοιτάξετε! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#356787 ε ναι ρε συ δε θα τα βάλω εγώ με τον κάθε υπαλληλάκο να ξεκαβλώσω, είναι λάθος
Άβαταρ μέλους
By nass
#356797
dimitrisB έγραψε:
QsisVTS έγραψε:.... έπρεπε να κάτσω να ακούσω όλη αυτά που είχε να πει και να ρωτήσει για να μην είμαι αγενής (άλλωστε και αυτή την έβαλαν να τα λέει αυτά, το ψωμί της βγάζει)

Σωστός! :s_thumbsup
Αυτό, πρέπει να το έχουμε όλοι υπόψη. Και προφανώς, δεν αναφέρομαι για κλήσεις εν ώρα εργασίας, αλλά στο σπίτι.
Δεν διανοούμαι, λοιπόν για τον υπογραμμισμένο λόγο, ακόμα και αν βαριέμαι ή δεν έχω πολύ χρόνο, να μην απαντήσω .
Αν λοιπόν κάποιοι εδώ μέσα, ενώ γράφετε ολημερίς τον πόνο σας για τα εργασιακά , την ανεργία κλπ, σε αυτές τις κλήσεις δεν απαντάτε, το κλείνετε κλπ, ..... να το κοιτάξετε! :rtfm:


Να είσαι ευγενής κτλ. προφανώς, αλλά αν το τηλέφωνο σε ενοχλεί και το βλέπεις ότι είναι για τηλεπωλήσεις δεν καταλαβαίνω το νόημα του "πρέπει" να απαντήσεις.