Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#355460
sknipper έγραψε:Νομίζω η BMW έβαλε με τη σωστή φορά το + - κάπου το 1999-2000. Εμένα που είναι πιο παλιά και τα είχε ανάποδα έκατσα μια μέρα και αντέστρεψα τα καλώδια κι έγινε σωστό.


Αν τα γραφει σωστα η πηγη...

"2002
For 2002, BMW Steptronic-equipped E39s had their manual shift direction switched to match BMW's SMG (forwards to downshift, backwards to upshift) and automatic headlights were added."

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_%28E39%29
Άβαταρ μέλους
By italakias
#356276
bihlas87 έγραψε:Απολαυστικό το ποστ του Κίκιζα αν και περιοδικάδικο :iconcool:

Ξεχασε να μας γραψει τα Υπερ και τα Κατα και στο τελος το ερωτημα,θα το αγοραζες;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#356308
italakias έγραψε:
bihlas87 έγραψε:Απολαυστικό το ποστ του Κίκιζα αν και περιοδικάδικο :iconcool:

Ξεχασε να μας γραψει τα Υπερ και τα Κατα και στο τελος το ερωτημα,θα το αγοραζες;


Υπερ
διπροσωπος χαρακτηρας (με την καλη εννοια, προβατακι -4θεσιο- στο καθε μερα, λυκος οποτε το θελησεις)
ηχος

Κατα
εντονη, προκλητικη εμφανιση τυπου after-market, θες δεν θες, δεν περνας απαρατηρητος
τιμη

...η τελευταια προταση της δημοσιευσης του td, δεν απανταει στο ερωτημα?
Άβαταρ μέλους
By pik.
#356312 πριν λιγες μερες οδηγησα την Levante.

οδηγησα αρχικα την εκδοση diesel αλλα μετα απο 45μετρα σταματησα και ζητησα την τοπ.
ειναι η εκδοση 3.0 V6 με τα 430αλογα,ονομαζεται Levante S

το αμαξι με περιμενε εξω στην αντιπροσωπεια της Bologna,η οποια εμαθα λειτουργει εδω και μολις 3 χρονια.
μεσα ο πωλητης και υπευθηνος test drive μου εδινε λεπτομερειες σχετικα με το κοστος του αυτοκινητου που θα οδηγουσα και σχετικα με την εγγυηση και γενικα για το αυτοκινητο.


ηταν μια Λεβαντε S με χρωμα σαμπανιζε και ζαντες Anteo 21'' 3.500Euro... :lol:
ειχε μεσα σχεδον τα παντα και η τελικη τιμη αγγιζε τα 115χιλ. :omg:

φοβερα βαρυ το κλειδακι,σαν ενα κομματι μεταλλο μπορει πιστευω να σκοτωσει ανθρωπο ανετα αν τον πετυχεις με δυναμη στο κεφαλι. :lol:
ανοιγεις την πορτα και το οτι δεν εχουν πλαισιο τα παραθυρα δινει εναν αλλον αερα
μπαινω μεσα ,καθεσαι πιο ψηλα απο τη ghibli αλλα το τιμονι ειναι σε σωστη καθετη θεση και το καθισμα ειναι καταπληκτικο.
μεσα ειχε ολα μαυρα με κοκκινες ραφες και αλκανταρα σε οροφη και κολωνες. :inlove:

αφου το εβαλα μπροστα αρχιζα να παιζω λιγο με τον υπολογιστη,ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με της ghibli .Πολυ πιο γρηγορος και το touchscreen ειναι capacitive :metalo: :lol:

εμεινα λιγο παγακι οταν μου το ειπε,και του λεω γιατι πριν τι ηταν .
και μου λεει τα ghibli ,4porte ειχαν resistive. :ninja: :vava: :whistlink:

μετα απο αυτο το σοκ,αρχιζει να μου λεει οτι εχει 5 επιπεδα αναρτησης,εντυπωσιακο το ολογραμμα του αυτοκινητου στο ταμπλω αναμεσα απο τα οργανα και γενικα συνδεθηκε το αμαξι με το HTC 10 αν και οχι πληρως γιατι ᾽επρεπε να εχεις iPhone ᾽᾽ :roll:
δεν μου αρεσει το κεντρικο ντουλαπακι στο τουνελ.
δεν μου αρεσε το σχεδιο στα εικονιδια στο ταμπλω.
δεν μου αρεσαν τα κουμπακια στο τουνελ.
καταπληκτικα καθισματα,δερμα,αρωμα απο τα καθισματα και πραγματικα απιστευτοι χωροι,3 μετρα μεταξονιο..Δεν θυμαμαι ποσα λιτρα μου ειπε αλλα ηταν τεραστιος ο χωρος αποσκευων.
Η διαδρομη που θα εκανα δεν θα ηταν κατι το τρομερο.
Απο το San Donato Granarolo μεχρι τους μπολονεζικους λοφους ,περιπου 30χλμ σε μιση ωρα,andata ritorno.

με την μια sport :lol: και φυγαμε.
αμεσως 3 πραγματα
1.αερας σαν τραβηγμα
2.φοβερος ηχος για SUV
3.το γαμηδι ειναι πολυ φαρδυ. 2 μετρα ..ΕΛΕΟΣ. σαν ΛΑΜΠΟ ειναι :omg:

μεχρι να φτασουμε στην Bologna δεν ειχα καταλαβει ποσες φορες πατησα το γκαζι.Ειναι απιστευτο ποση δυναμη εχει.Εκει μας επιασαν περιπου 4 φαναρια ,νιωθεις λες και δεν υπαρχει αλλο αμαξι διπλα σου.ηλιος και απιστευτο κρυο και το Λεβαντε ειναι ενα τεραστιο κουκουλι που μπορει να σε απομονωσει απο ολα εκτος απο τον ηχο του V6 που βασικα ειναι Ferrari. :hmmm:

ειχα ξεχασει την αισθηση απο τα θερμαινομενα καθισματα και ποσο σημαντικο ειναι ενα καλο ηχοσυστημα, :whistlink:
οταν πιασαμε τους λοφους και τους μικρους δρομους πρεπει να παραδεχτω οτι εκρυβε το βαρος και τον ογκο της.
το τιμονι πρεπει να το στριβεις ελαχιστα πιο πολυ απο ο,τι νομιζεις για να στριψει οπως θες,αλλα το σασι ειναι σε επιπεδο Macan το οποιο επισης ειχα οδηγησει πριν περιπου 1 χρονο.
ο κινητηρας ομως ειναι σε αλλο επιπεδο,τραβαει παντου,εχει ροπη δυναμη ηχο ψυχη.
εχοντας οδηγησει το Macan ,καταπληκτικο αμαξι σε ολα σχεδον γρηγορο ομορφο απιστευτη κατασκευη,ικανο με φοβερο σασι και κρατημα>μπαινεις στο Λεβαντε και καταλαβαινεις οτι ανεβηκες κατηγορια σε ολα.
κινητηρας αλλου,δερμα αλλου,σημα με το οποιο ειμαι συναισθηματικα δεμενος μια και μεγαλωσα σε αυτην την πολη πια,(η Τριαινα ειναι απο το αγαλμα του Ποσειδωνα στην Piazza Maggiore στην Βologna)
σχημα πανεμορφο,μουτρακλα αγρια και ενα σασι που νομιζεις οτι το αμαξι μαλλον στριβει καλυτερα απο audi RS6 :lol: και δεν ειναι υπερβολη.
σαν να οδηγεις Ghibli αλλα πιο ψηλη και οχι τοσο σκληρη . :omg:

οταν γυρνουσαμε ,προσπαθουσα να καταλαβω ποσο διαφορετικες ειναι δυο εταιριες σαν την Πορσε και την Μαζερατι.
η πρωτη φτιαχνει ενα αμαξι που το εχουν ,με ολο το σεβασμο,ολοι.
παντου Καγιεν και πλεον στην Μπολωνια και Macan.
καλα αυτοκινητα αλλα κατι λειπει.
ο ηχος Φερραρι.
το σασι Μακαν και καλυτερο.
και το σημα.
Α! και το design.
και οι χωροι!

μια Λεβαντε ειναι το τελειο αμαξι,τα κανει ΟΛΑ και αν καποιος μπορει να αντεξει το ποσο στοιχιζει πρεπει να το αγορασει.
δεν ξερω αν η Πορσε ειναι καλυτερη ή η Jag πιο ομορφη αλλα ξερω οτι αγοραζεις Tridente με κινητηρα απο Maranello και αν τυχει στο αμαξι καποια βλαβη μπορω να βρισω ανετα στην γλωσσα του εργοστασιου. :lol:

δεν ξερω τι αλλο να γραψω.
αν μπορω να κρατησω 2 πραγματα ειναι ο κινητηρας και το πως καταπινει τις στροφες ενω μιλαμε για ενα βουβαλι 2tn.
:rtfm:
και το σημα.Φοβερος συνδυασμος αυτα τα τρια.

η εγγυηση στην Ιταλια μπορει να παει και στα 5,6 η 7 χρονια με ολα τα σερβις πληρωμενα και τις ζημιες ,αλλα θα μου πουν αυριο τις τιμες. :rtfm:
λες και εχω λεφτα να το παρω. :lol:

στην συζητηση που ειχα ομως μου ειπε ο πωλητης οτι το 1/3 πελατες με ghibli και Levante ειναι 55ρηδες γιατροι :ninja:
αν ζησουμε μεχρι τοτε,ποτέ δεν ξερεις. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#356315 Τελικά τον μαρκοβαγκο τον υιοθέτησες;
Γιατί αν είναι να μπω στην σειρά. :lol:
Καταλαβαίνεις φυσικά οτι ζηλεύω... :s_yummy
Άβαταρ μέλους
By markvag
#356321
edmond έγραψε:Τελικά τον μαρκοβαγκο τον υιοθέτησες;


ΟΧΙ!! :rant:

Αν με είχε υιοθετήσει, θα έκανα και εγώ test drive! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356387
pik. έγραψε:ghibli ,4porte ειχαν resistive.


Μετά το f/l όλες φοράνε το νέο σύστημα. :iconcool:

ΥΓ: Είδες που σου έλεγα να ζητήσεις βενζίνη και να αφήσεις τι λαδιέρες; :lol:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#356458
REALZEUS έγραψε:
pik. έγραψε:ghibli ,4porte ειχαν resistive.


Μετά το f/l όλες φοράνε το νέο σύστημα. :iconcool:

ΥΓ: Είδες που σου έλεγα να ζητήσεις βενζίνη και να αφήσεις τι λαδιέρες; :lol:

αν και σε χωρα που ολοι αγοραζουν πετρολιο,δεν το μπορω με τιποτα τελικα.

ειλικρινα ειναι απαραδεκτος ο ηχος του.

ολες φορανε το νεο συστημα αλλα και παλι εχει κατι εικονιδια σαν κινητο Σαμσουνγκ με φλιπ του 2007 :x
τεσπα,θα βαζω να παιζει τσοντα ενω οδηγω να μην τα βλεπω. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#356504
pik. έγραψε:πριν λιγες μερες οδηγησα την Levante.

οδηγησα αρχικα την εκδοση diesel αλλα μετα απο 45μετρα σταματησα και ζητησα την τοπ.
ειναι η εκδοση 3.0 V6 με τα 430αλογα,ονομαζεται Levante S...



:thumbsup:

Σωστος! :s_thumbsup

Ειχε αεραναρτηση, επαιξες με ρυθμισεις? Το κιβωτιο σε αποκριση -σε αυτοματη και manual λειτουργια- πως σου φανηκε?

Αφου εισαι και τοσο κοντα στην πηγη, πρεπει να βρεις για επομενο td μια Giulia QV να μας πεις εντυπωσεις! :rtfm: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356529
pik. έγραψε:αν και σε χωρα που ολοι αγοραζουν πετρολιο,δεν το μπορω με τιποτα τελικα.


Φαντάζομαι για οικονομία και μόνον. Για αυτό πάντως το κάνουν στην Αγγλία, αλλά και για τα φορολογικά πλεονεκτήματα (ειδικά όταν είναι εταιρικό). Κατά τα άλλα το βρωμοπετρέλαιο δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε επιβατικά αυτοκίνητα! :thumbsdown:

Για πες τώρα... καλύτερο οδηγικά και από 5άρα και είναι ψηλό; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#356641 Μπράβο για την Levante, πρέπει να ήταν υψηλού επιπέδου εμπειρία :thumbsup:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#358031
REALZEUS έγραψε:
pik. έγραψε:αν και σε χωρα που ολοι αγοραζουν πετρολιο,δεν το μπορω με τιποτα τελικα.


Φαντάζομαι για οικονομία και μόνον. Για αυτό πάντως το κάνουν στην Αγγλία, αλλά και για τα φορολογικά πλεονεκτήματα (ειδικά όταν είναι εταιρικό). Κατά τα άλλα το βρωμοπετρέλαιο δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε επιβατικά αυτοκίνητα! :thumbsdown:

Για πες τώρα... καλύτερο οδηγικά και από 5άρα και είναι ψηλό; :innocent:
Ίσως το πλεονέκτημα να πάψει. Το πετρέλαιο είναι έτσι κι αλλιώς λίγο ακριβ΄τοερο και μόλις χθες/σήμερα ανακοινώθηκαν κάτι αυξήσεις για τα πετρελαιοκίνητα στο κεντρικό Λονδίνο. Όπου παρκάρεις πετρέλαιο θα πληρώνεις 50% παραπάνω στάθμευση... Ξεκινάει πιλοτικά τον Απρίλιο με προοπτική να επεκταθεί ταχύτατα σε πολλές άλλες πόλεις.
Και διάφορες άλλες αντιπετρελαϊκές προτάσεις μαγειρεύονται στο μεγάλο καζάνι. Τα επόμενα χρόνια θα είναι ακριβά για τους πετρελαιοκίνητους της Ευρώπης.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#358035 Μακάρι να παρθούν αντίστοιχα μέτρα και εδώ και όσο γίνεται πιο γρήγορα. Αν δεν γίνει σύντομα κάτι, η ατμόσφαιρα στις μεγάλες πόλεις μας, θα είναι αφόρητη σε λίγα χρόνια. Η βρώμα που βγάζουν, δεν παλεύεται.
:vava:
Άβαταρ μέλους
By italakias
#358039 Θα μπορουσαν πουν στην ευρωπαικη ενωση,τελος τα πετρελαια σε ΙΧ,μονο επαγγλεματικης χρησης.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#358044
italakias έγραψε:Θα μπορουσαν πουν στην ευρωπαικη ενωση,τελος τα πετρελαια σε ΙΧ,μονο επαγγλεματικης χρησης.

Εκατό χρόνια μπροστά είσαι γαμωτο μου. Απλός λιτός και απέριττος.

< >