- 24 Ιαν 2017, 04:21
#356312
πριν λιγες μερες οδηγησα την Levante.
οδηγησα αρχικα την εκδοση diesel αλλα μετα απο 45μετρα σταματησα και ζητησα την τοπ.
ειναι η εκδοση 3.0 V6 με τα 430αλογα,ονομαζεται Levante S
το αμαξι με περιμενε εξω στην αντιπροσωπεια της Bologna,η οποια εμαθα λειτουργει εδω και μολις 3 χρονια.
μεσα ο πωλητης και υπευθηνος test drive μου εδινε λεπτομερειες σχετικα με το κοστος του αυτοκινητου που θα οδηγουσα και σχετικα με την εγγυηση και γενικα για το αυτοκινητο.
ηταν μια Λεβαντε S με χρωμα σαμπανιζε και ζαντες Anteo 21'' 3.500Euro...
ειχε μεσα σχεδον τα παντα και η τελικη τιμη αγγιζε τα 115χιλ.
φοβερα βαρυ το κλειδακι,σαν ενα κομματι μεταλλο μπορει πιστευω να σκοτωσει ανθρωπο ανετα αν τον πετυχεις με δυναμη στο κεφαλι.
ανοιγεις την πορτα και το οτι δεν εχουν πλαισιο τα παραθυρα δινει εναν αλλον αερα
μπαινω μεσα ,καθεσαι πιο ψηλα απο τη ghibli αλλα το τιμονι ειναι σε σωστη καθετη θεση και το καθισμα ειναι καταπληκτικο.
μεσα ειχε ολα μαυρα με κοκκινες ραφες και αλκανταρα σε οροφη και κολωνες.
αφου το εβαλα μπροστα αρχιζα να παιζω λιγο με τον υπολογιστη,ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με της ghibli .Πολυ πιο γρηγορος και το touchscreen ειναι capacitive
εμεινα λιγο παγακι οταν μου το ειπε,και του λεω γιατι πριν τι ηταν .
και μου λεει τα ghibli ,4porte ειχαν resistive.
μετα απο αυτο το σοκ,αρχιζει να μου λεει οτι εχει 5 επιπεδα αναρτησης,εντυπωσιακο το ολογραμμα του αυτοκινητου στο ταμπλω αναμεσα απο τα οργανα και γενικα συνδεθηκε το αμαξι με το HTC 10 αν και οχι πληρως γιατι ᾽επρεπε να εχεις iPhone ᾽᾽
δεν μου αρεσει το κεντρικο ντουλαπακι στο τουνελ.
δεν μου αρεσε το σχεδιο στα εικονιδια στο ταμπλω.
δεν μου αρεσαν τα κουμπακια στο τουνελ.
καταπληκτικα καθισματα,δερμα,αρωμα απο τα καθισματα και πραγματικα απιστευτοι χωροι,3 μετρα μεταξονιο..Δεν θυμαμαι ποσα λιτρα μου ειπε αλλα ηταν τεραστιος ο χωρος αποσκευων.
Η διαδρομη που θα εκανα δεν θα ηταν κατι το τρομερο.
Απο το San Donato Granarolo μεχρι τους μπολονεζικους λοφους ,περιπου 30χλμ σε μιση ωρα,andata ritorno.
με την μια sport
και φυγαμε.
αμεσως 3 πραγματα
1.αερας σαν τραβηγμα
2.φοβερος ηχος για SUV
3.το γαμηδι ειναι πολυ φαρδυ. 2 μετρα ..ΕΛΕΟΣ. σαν ΛΑΜΠΟ ειναι
μεχρι να φτασουμε στην Bologna δεν ειχα καταλαβει ποσες φορες πατησα το γκαζι.Ειναι απιστευτο ποση δυναμη εχει.Εκει μας επιασαν περιπου 4 φαναρια ,νιωθεις λες και δεν υπαρχει αλλο αμαξι διπλα σου.ηλιος και απιστευτο κρυο και το Λεβαντε ειναι ενα τεραστιο κουκουλι που μπορει να σε απομονωσει απο ολα εκτος απο τον ηχο του V6 που βασικα ειναι Ferrari.
ειχα ξεχασει την αισθηση απο τα θερμαινομενα καθισματα και ποσο σημαντικο ειναι ενα καλο ηχοσυστημα,
οταν πιασαμε τους λοφους και τους μικρους δρομους πρεπει να παραδεχτω οτι εκρυβε το βαρος και τον ογκο της.
το τιμονι πρεπει να το στριβεις ελαχιστα πιο πολυ απο ο,τι νομιζεις για να στριψει οπως θες,αλλα το σασι ειναι σε επιπεδο Macan το οποιο επισης ειχα οδηγησει πριν περιπου 1 χρονο.
ο κινητηρας ομως ειναι σε αλλο επιπεδο,τραβαει παντου,εχει ροπη δυναμη ηχο ψυχη.
εχοντας οδηγησει το Macan ,καταπληκτικο αμαξι σε ολα σχεδον γρηγορο ομορφο απιστευτη κατασκευη,ικανο με φοβερο σασι και κρατημα>μπαινεις στο Λεβαντε και καταλαβαινεις οτι ανεβηκες κατηγορια σε ολα.
κινητηρας αλλου,δερμα αλλου,σημα με το οποιο ειμαι συναισθηματικα δεμενος μια και μεγαλωσα σε αυτην την πολη πια,(η Τριαινα ειναι απο το αγαλμα του Ποσειδωνα στην Piazza Maggiore στην Βologna)
σχημα πανεμορφο,μουτρακλα αγρια και ενα σασι που νομιζεις οτι το αμαξι μαλλον στριβει καλυτερα απο audi RS6
και δεν ειναι υπερβολη.
σαν να οδηγεις Ghibli αλλα πιο ψηλη και οχι τοσο σκληρη .
οταν γυρνουσαμε ,προσπαθουσα να καταλαβω ποσο διαφορετικες ειναι δυο εταιριες σαν την Πορσε και την Μαζερατι.
η πρωτη φτιαχνει ενα αμαξι που το εχουν ,με ολο το σεβασμο,ολοι.
παντου Καγιεν και πλεον στην Μπολωνια και Macan.
καλα αυτοκινητα αλλα κατι λειπει.
ο ηχος Φερραρι.
το σασι Μακαν και καλυτερο.
και το σημα.
Α! και το design.
και οι χωροι!
μια Λεβαντε ειναι το τελειο αμαξι,τα κανει ΟΛΑ και αν καποιος μπορει να αντεξει το ποσο στοιχιζει πρεπει να το αγορασει.
δεν ξερω αν η Πορσε ειναι καλυτερη ή η Jag πιο ομορφη αλλα ξερω οτι αγοραζεις Tridente με κινητηρα απο Maranello και αν τυχει στο αμαξι καποια βλαβη μπορω να βρισω ανετα στην γλωσσα του εργοστασιου.
δεν ξερω τι αλλο να γραψω.
αν μπορω να κρατησω 2 πραγματα ειναι ο κινητηρας και το πως καταπινει τις στροφες ενω μιλαμε για ενα βουβαλι 2tn.
και το σημα.Φοβερος συνδυασμος αυτα τα τρια.
η εγγυηση στην Ιταλια μπορει να παει και στα 5,6 η 7 χρονια με ολα τα σερβις πληρωμενα και τις ζημιες ,αλλα θα μου πουν αυριο τις τιμες.
λες και εχω λεφτα να το παρω.
στην συζητηση που ειχα ομως μου ειπε ο πωλητης οτι το 1/3 πελατες με ghibli και Levante ειναι 55ρηδες γιατροι
αν ζησουμε μεχρι τοτε,ποτέ δεν ξερεις.
Δημητρης