Deleted User 1 έγραψε:Το γκάζι σαφώς και δε λείπει αλλά τα νούμερα είναι τα εργοστασιακά και απέχουν από την πραγματικότητα. Και το δικό μου με καρμπόν ιπποδύναμη/ροπή/βάρος και με πιο γρήγορο κιβώτιο, 7.2" δίνει 0-100 αλλά το πραγματικό είναι κάπου στο 8.4'. Αρκετά σημαντική διαφορά πιστεύω.
Απ' οσο καταλαβαινω απο το υφος του αρθρου, οι επιδοσεις μαλλον θα πρεπει να αφορουν τις μετρησεις του περιοδικου. Οπως και η καταναλωση αλλωστε, στα 11,5λιτρα/100km.
Οι επισημες τιμες της Merc, ειναι 7,3sec...
Στο Q5 211 s-tronic σε μια προχειρη αναζητηση,- στο ιδιο περιοδικο, σε παλαιοτερο τευχος- αναφερουν συγκεκριμενα "το περιβόητο εργοστασιακό «7,2» για τα 100 χλμ./ώρα από στάση δεν ήρθε ποτέ. Αντ’ αυτού, τα όργανα σταμάτησαν στο 8,6,"
http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... mber=12540
Επιπλεον, οσο να ναι οι πυκνοτερες 9 σχεσεις αντι 7 του Q5 πιθανοτατα θα εκμεταλευονται ακομα περισσοτερο τις δυνατοτητες του κινητηρα...
(πως προκυπτει οτι εχει πιο γρηγορο κιβωτιο το Q5? Λογω υλοποιησης διπλοσυμπλεκτου vs auto? Γιατι πλεον τα G-tronic θεωρουνται ταχυτατα στις αλλαγες...Μηπως εννοεις λογω των λιγοτερων αλλαγων μεχρι πχ να πιασει τα 100km/h? Γιατι απο την αλλη στις παρομοιες πρωτες 4-5 σχεσεις πχ, το 9αρι λογικα θα τις εχει πιο κοντες...)
Anyway, νομιζω σε τετοιας φιλοσοφιας αυτοκινητα, πιο ενδιαφερουσες μετρησεις ειναι οι ρεπριζ και εκει θα ειχε μεγαλυτερο νοημα ισως να βλεπαμε τι γινεται με τον ανταγωνισμο...
nass έγραψε:Πως και δε μου λες να περιμένω τη Stelvio ?
Σου είπα να πας να τη δεις όταν έρθει. Συγκεκριμένα οφείλεις γιατί πλέον η Alfa είναι δυνατός παίχτης στις κατηγορίες που μπαίνει.
Στα χρήματα που θα δώσεις, η Stelvio έχει τους περισσότερους ίππους και τις καλύτερες επιδόσεις.
Η Mercedes από την άλλη έχει μεγαλύτερο κύρος, η εμφάνιση της προσδίσει κύρος και έχει τον αέρα της πολυτέλειας, ενώ η Stelvio διαδραματίζει το ρόλο του sport compact SUV.
Η τιμή που βγήκε πάντως για τις φορτωμένες Stelvio first edition, είναι εξαιρετική.
Η GLC είναι ακριβή, αλλά στο εσωτερικό της είναι TOP. Ούτε η Macan μου αρέσει τόσο.
Θα ήμουν μεταξύ των 2 που σου είπα.
nass έγραψε:pik. έγραψε:με τοσα χρηματα αγοραζεις Levante.
Στο maserati.it ξεκινούν από €73Κ για τις εκδόσεις diesel και €91Κ για την "S" βενζίνης
υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα μοντελα σε καλους ντηλερ με μεγαλες εκπτωσεις .
Σε συγκριση με την GLC κλεβει εκκλησια..
http://www.drive.gr/news/nea-montela/an ... r-ingenium
Και η τιμή ξεκινά από €67Κ
Εκει που η 3λιτρη turbodiesel με 300ps και 700ΝΜ ροπη στην εκδοση Prestige ξεκινουσε (σε τιμες καταλογου στα τελη του 16' μετα τις αλλαγες στην δασμολογηση) απο 71,600ευρω, τωρα την εχουν απο 83,500ευρω.
Οποτε συμφωνα με τις νεες τιμες την πλεον ενδιαφερουσα εκδοση βενζινης 250ιππων στην ιδια -μεσαια εξοπλιστικα εκδοση prestige- την εχουν στα 74,800ευρω.
Προσωπικα -με βαση αυτα που διαβαζω σε ξενα/Ελληνικα αρθρα- θεωρω την F-pace καταπληκτικο SUV, συνολικα ανωτερο απο το Discovery, μαλιστα το πλεον οδηγοκεντρικο μετα την Macan και με μεγαλυτερους χωρους, αλλα με τις νεες τιμες η φαση ειναι κοροιδια.
Με βαση την προηγουμενη τιμολογηση -πχ της 3λιτρης diesel- η νεα 2λιτρη βενζινης δεν θα επρεπε να ξεπερναει στην ιδια εξοπλιστικη εκδοση τα 68-70κ ευρω...
Νέος μπαμπάς στην κατηγορία.
Επίσης η F-Pace δεν βλέπεται, ενώ η Macan ενώ είναι πανέμορφη εξωτερικά, μέσα δεν πλησιάζει την GLC.
Giuseppe Busso έγραψε:Το καλύτερο και ταχύτερο στο δρόμο είναι αυτή εδώ.
Νέος μπαμπάς στην κατηγορία.
Επίσης η F-Pace δεν βλέπεται, ενώ η Macan ενώ είναι πανέμορφη εξωτερικά, μέσα δεν πλησιάζει την GLC.
Tαχυτερη με βαση τα specs, σε αντιστοιχες εκδοσεις η Stelvio πιθανοτα θα ειναι, καλυτερη δεν ξερουμε ακομα, δεν εχει διατεθει για δοκιμες ακομα το αυτοκινητο, εκτος εαν εχεις εσωτερικη πληροφορηση, που και αυτη, μεχρι να επιβεβαιωθει/διασταυρωθει απο πολλα δοκιμαστικα, δεν αποτελει και ξεκαθαρη διαπιστωση.
Το οτι η F-Pace "δεν βλεπεται", το λες εσυ...Το ιδιο για τα περι Macan vs GLC στο εσωτερικο...
Giuseppe Busso έγραψε:Το καλύτερο και ταχύτερο στο δρόμο είναι αυτή εδώ.
Νέος μπαμπάς στην κατηγορία.
Επίσης η F-Pace δεν βλέπεται, ενώ η Macan ενώ είναι πανέμορφη εξωτερικά, μέσα δεν πλησιάζει την GLC.
ωρε ακομα δεν τον ειδαμε τονε βαφτισαμε;
ασε που εξωτερικα και εσωτερικα το Μακαν ειναι καλυτερο.Και οπως ξερεις αυτα ειναι γουστα.
Ομως ποιος στο ειπε οτι ειναι και ταχυτερο;
Τα αρχαια πνευματα του Βουνου του Μαμ Ρα του Παντοτινου;
Κίκιζας . έγραψε:συνολικα ανωτερο απο το Discovery
Τι σχέση έχει το Discovery που είναι πραγματικό off roader με αυτά τα σπορ SUV?