GTS έγραψε:Tιμη?
Ένα πλήρες που είχε στην Έκθεση αυτοκινήτου, νομίζω κόστιζε 36.500. Αλλά δεν είμαι βέβαιος.
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... aru-levorg
http://www.autoblog.gr/2015/11/26/test- ... g-dit-170/
Aμα μπει στο XV ή sto forester αυτός ο κινητηρας θα είναι ότι πρέπει...
kostis20 έγραψε:
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... aru-levorg
http://www.autoblog.gr/2015/11/26/test- ... g-dit-170/
Aμα μπει στο XV ή sto forester αυτός ο κινητηρας θα είναι ότι πρέπει...
Μακάρι, να υπάρχει και εναλλακτική στον ατμοσφαιρικό δίλιτρο. Ειδικά για Ελλάδα θα βολεύει πολύ (αν και κανείς δεν εγγυάται ότι θα παραμείνει το τωρινό σύστημα βάσει κυβικών...). Σε κάθε περίπτωση μια επιλογή παραπάνω (και μάλιστα με πιο ροπάτο κινητήτα) πάντα είναι ευπρόσδεκτη. Αν και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα επισήμως.
Από αξιοπιστία έχουμε στοιχεία από όσο καιρό έχει κυκλοφορήσει;
Μπορεί κανείς να δώσει μία γρήγορη σύγκριση ανάμεσα σε forester mk2 και mk3; Το suvοειδές mk3 είναι καθόλου της προκοπής εντός δρόμου ή δείχνει εμφανώς βάρος και ύψος;
Μ αρέσει πολύ το mk2 πριν το fl που το ασχημηναν, αλλά τα τούρμπο διλιτρα είναι ελάχιστα και πανάκριβα.
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Για mk3, δίλιτρο 150ps. Αλλά το σκέφτομαι γιατί δε θέλω τελείως φορτηγησια αίσθηση στο δρόμο.
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους