- 23 Ιαν 2017, 08:48
#355850
QsisVTS έγραψε:diplomat έκανα αυτή τη σύντομη κουβέντα που λέγαμε και εκεί που κατέληξα από όσα άκουσα είναι ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να το ακολουθήσεις ακόμα και αν γίνεις δεκτός (μου έλεγε ότι σε νομικά μπορεί να παρθούν τίποτα από δημόσιας διοίκησης για ξεκάρφωμα που συνήθως εγκαταλείπουν και γενικά από άσχετοι λίγοι είναι σε θέση να τα βγάλουν πέρα)
κυρίως αυτά τα θέματα αφορούν δικηγόρους λόγω του υπόβαθρου που απαιτείται. αν βέβαια σε ενδιαφέρει χώσου, αλλά προσωπικά θεωρώ πιο safe την all around λύση του ναυτιλιακού που είναι και αρκετά εύκολο και σε αυτό το κλάδο χαίρει γενικότερης αποδοχής
Ευχαριστώ πολύ κιούση, έκανας καλή ξήγα που ασχολήθηκες.
Αυτά που άκουσες λίγο-πολύ πρέπει και να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτές τις μέρες έχω μιλήσει και με γενικότερης ειδικότητας γραφειάδες που εργάζονται σε ναυτιλιακές, και για να πώ την αλήθεια, πάλι μέτρησαν άλλοι (ποιοί?
) παράγοντες σχετικά με το μπάσιμό τους και σε λιγότερες περιπτώσεις, όντως χτύπησαν την πορτούλα της εταιρίας με το πτυχίο α, μεταπτυχιακό β, κτλ.
Μάλλον έχεις δίκιο ότι τα all-around ναυτιλιακά είναι καλύτερη επιλογή τελικά... γλυτώνω και την μανούρα του να πας στη νομική όπου θα ψάχνεις να βρεις λίγο τα κόζα, αφού τα ΠαΠεί το ξέρω καλά.
Chris έγραψε:Εγω να συγκεκριμενοποιησω λιγο το all around που λεει ο Κιουσης και να προτεινω Alba? Δεν ξερω κοστος, δεν ξερω τι ακριβως κανουν εκει περα, ξερω μονο πως εχω ακουσει αρκετες ιστοριες επαγγελματικης επιτυχιας που το περιλαμβανουν
Alba μου είχε περάσει από το μυαλό πρόσφατα που ψαχνόμουν πιο πολύ σε business-related ναυτιλιακές καταστάσεις. Αλλά, εάν έχω να διαλέξω μεταξύ Αlba και ΠαΠεί, μάλλον τείνω προς το δεύτερο. Πιστεύω ότι στον ναυτιλιακό κλάδο το ΠαΠεί είναι πολύ τίμιο. ΄Εχω γαμηθεί στην αναποφασιστικότητα και αναβλητικότητα πάντως εδώ και κανα-δυό μήνες...