Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By famas
#354653 Μόνο για το 9μηνο του 2016 είναι τα παραπάνω κι από ο,τι βλέπω η Πειραιώς έχει δώσει αρκετά περισσότερα από τις υπόλοιπες.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#354654
Η LIFO και το LIFO.gr (κορυφαία μέσα σε αναγνωσιμότητες και επισκεψιμότητες) παίρνουν το πιο δυσανανάλογα μικρό ποσό, σε σχέση με όλους τους άλλους. Λογικό και αναμενόμενο. Δεν είναι και ούτε πρόκειται να γίνουν μέρος αυτού του ελεεινού, παρασιτικού ντιλ. Έχουν βρει έναν καλύτερο τρόπο να επιβιώνουν: προσφέρουν ποιότητα, ανεξαρτησία και αισθητική σε 4.000.000 μοναδικούς αναγνώστες κάθε μήνα.


:s_airkiss :s_airkiss :s_airkiss


Για οποιον βεβαια θελει να καταλαβει πως μυριζει ο βοθρος, καλο ειναι να περιμενει να ανοιξει το καπακι. Και αυτο ανοιγει παντα, ΠΑΝΤΑ, οταν τσουρομαδιωνται. Καλες οι τραπεζες τοτε, κακια η Μανια.

Δεν ξερω, δεν ξερω..
:s_roses :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#354692 Αυτό ακριβώς.
Ειδικά με την "Ε" ήταν ανέκδοτο τη στιγμή που από τότε ο ΔΟΛ είχε τα μεγαλύτερα χρέη μακράν και κανείς (πέρα από techiechan :shifty: κτλ) δεν αναρωτιόταν πώς είναι δυνατόν να στέκεται αυτός και να κλείνει η "Ε".

Μετά κατεβάζεις να δεις την κατάθεση, στην επιτροπή της Βουλής για τα δάνεια των κομμάτων και καναλιών, του ελεγκτή της ΤτΕ για το πώς οι τράπεζες έκαναν παιχνίδι και η ΤτΕ είναι τελείως αδύναμη στο να τις περιορίσει.
π.χ η τράπεζα μπορεί να δώσει ό,τι δάνειο θέλει με όποιο επιτόκιο θέλει σε όποιον θέλει αρκεί να κρατάει "ικανό κεφάλαιο προς το σταθμισμένο κίνδυνο του δανείου". Ο δε κίνδυνος υπολογίζεται με μοντέλο της εκάστοτε Τράπεζας και όχι της ΤτΕ.
Τραβάς τα βυζά σου κύριε πρόεδρε ή όχι;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#354762
Red Garland έγραψε:Τραβάς τα βυζά σου κύριε πρόεδρε ή όχι;


Να την εξετάσουμε σοβαρά αυτή την ιδέα του ότσο για τυρί από ανθρώπινο γάλα, έτσι;;; :s_yes
Άβαταρ μέλους
By g8777
#355573 Μαθανε ολες οι ΓΚΙΟΣΕΣ τωρα και μου κανουν asstag το ΠΑΣΟΚ :roll: .Ουτε μια ξεπετα απο τον γραμματεα της ΚΟ Κυθηρων δεν ηταν κατι τετοια πατσαβουρια. Σε ψαχνουμε. :s_yes

Λοιπον , σε σοβαρα θεματα, σοβαρων analυτων, σοβαρων εφτηνεριδων: :adminpower:

Είναι χρήσιμοι οι «Γιακουμάτοι» :rtfm: :rtfm:

Οτι θεωρώ όχι μόνον υποκριτικό, αλλά και ανόητο να τα βάζουμε με τον Γιακουμάτο. Διότι απλούστατα οι πάσης φύσεως Γιακουμάτοι δεν θα υπήρχαν αν δεν εξέφραζαν ένα τεράστιο τμήμα της κοινωνίας, το οποίο παραδόξως κάνουν πως δεν το βλέπουν οι θιασώτες της πολιτικής ορθότητας.



Οι Γιακουμάτοι ήταν και παραμένουν όχι μόνον χρήσιμοι, αλλά απαραίτητοι στα μεγάλα κόμματα. Κυρίως δε σήμερα στη Ν.Δ., προκειμένου να απαλλαγεί η χώρα από την ανερμάτιστη κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Διότι, αν εκλείψουν οι Γιακουμάτοι, όλος αυτός ο κόσμος –ο συντηρητικός, οπισθοδρομικός, καθυστερημένος ή όπως τέλος πάντων τον εκλαμβάνουν οι πολιτικώς ορθοί– θα μετακινηθεί στη Χρυσή Αυγή ή σε όποιον αισθανθεί ότι εκφράζει καλύτερα τις αξίες και τα πιστεύω του.


Γι’ αυτό και εκτιμώ ότι έκανε λάθος ο κ. Μητσοτάκης που δεν αρκέστηκε να αναδείξει την αυτονόητη άποψη της Ν.Δ. για την ομοφυλοφιλία, αλλά θέλησε να ταπεινώσει τον Γιακουμάτο αξιώνοντας τη δημόσια μεταμέλειά του. Δεν αλλάζει μια κοινωνία από τη μια μέρα στην άλλη κι ο κ. Μητσοτάκης θα πρέπει να καταλάβει ότι τους «προοδευτικούς» ψηφοφόρους τούς έχει ούτως ή άλλως – δεν έχουν άλλωστε κι άλλη επιλογή. Τους ψηφοφόρους των Γιακουμάτων οφείλει να προσεγγίσει, να πείσει ότι έχει σχέδιο και κυρίως να τους εμπνεύσει εμπιστοσύνη και ελπίδα για τη χώρα. Αυτοί είναι, καλώς ή κακώς, που διαμορφώνουν τις πλειοψηφίες. Το ζούμε, άλλωστε, με το μόρφωμα που μας κυβερνά...



Εικόνα

:s_thumbsup :s_thumbsup :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#355576 #sovari_xrisi_augi_ama_laxei_naoume

εχει παιξει απο τους ιδιους

αυτη η δηθενια που μας εχουν περασει οι χιπστερς και οι βρωμοαριστεροι δεν θα περασει. απλυτοι
Τελευταία επεξεργασία από bibendum και 22 Ιαν 2017, 12:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#355577 Είναι χρήσιμοι γιατί πρέπει να κερδίσουμε τις εκλογές και να ξαναπάρουμε την κουτάλα στα δικά μας χέρια! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#355579 Νταξ, μην τα ισοπεδωνουμε όλα. Δίνει την Ελένη σήμερα του Γκατζογιαννη. Στα μάτια τους κοίταξε τους Ασιμωφ και τους Ντικ όταν εκδόθηκε :innocent: . Make Greece great again. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#355608 Απαράδεκτο το αρθρο, στην ουσία λέει "ας τρυπώσουν πάλι στη ΝΔ όλοι οι χουντοβασιλικοί όπως παλιά".
Άβαταρ μέλους
By g8777
#362126 Ο Garland με πληροφορει απο το διπλανο booth οτι τα κομφετι και τα κωκακια (με ω λεμε) που κερασαν οι οδηγητες πριν απο λιγο ειναι διοτι ΔΟΛ--------> :s_bye :s_bye :s_bye

Θυμηθηκα ενα (σχετικα ) παλιο αρθρο για μια παραπλευρη και συχνα αποσιωποιημενη "δραστηριοτητα" του κυρ Χρηστου Λαμπρακη (quiz:Τι αυτοκινητο οδηγουσε μεχρι τα γεραματα;)


http://www.topontiki.gr/article/32011/gia-ton-hristo-lampraki-kai-megaro-moysikis

Μόλις έχει συμπληρωθεί ένας χρόνος από τον θάνατο του Χρήστου Λαμπράκη και το ΔΟΛιο οικοδόμημά του καταρρέει. Καταρρέουν οι εφημερίδες, το Mega, οι παράπλευρες επιχειρηματικές δραστηριότητες, το Ίδρυμα Λαμπράκη, ο φερώνυμος δημοσιογραφικός Οργανισμός και κυρίως το θαυμαστό υβρίδιο πολιτικοπολιτιστικής διαπλοκής που λέγεται Μέγαρο Μουσικής. Ο Παρθενώνας της νεότερης Ελλάδος, όπως το ονόμασε και η ανηκέστου μνήμης Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου. Και το οποίο πέρσι έκλεισε 20 χρόνια λειτουργίας. Η αλήθεια αναμφισβήτητα είναι πως το Μέγαρο, η ιδεοληπτική εμμονή του μελομανούς Λαμπράκη, έβαλε τον τόπο, έστω και μέσω αποκλεισμών, σατραπισμών και μηχανορραφιών, στο σύστημα της διεθνούς σοβαρής μουσικής. Έστω και διαπράττοντας συμψηφισμούς του τύπου «ο Νταλάρας ή η Αρβανιτάκη στο Μέγαρο» για λόγους επιβίωσης. ΄Η, έστω, μη επιτρέποντας στην ΚΟΑ να κάνει πρόβες στους χώρους του. Το Μέγαρο έγραψε ιστορία. Με τι κόστος όμως και σε βάρος ποιων άλλων προτεραιοτήτων, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Πολύ πικρή για όσους εμπλέκονται στα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας. Μιλώ έτσι γιατί είμαι ίσως από τους ελάχιστους, μετά τον Χρήστο Παπουτσάκη και τον Αντώνη Καρκαγιάννη, που άσκησα κριτική στην πολιτεία Λαμπράκη κυρίως μέσα από τις στήλες του περιοδικού «Αντί», του οποίου ήμουν βασικός συντάκτης για δέκα περίπου χρόνια. Κατά καιρούς ο Κίτσος Τεγόπουλος και η «Ελευθεροτυπία» έβαλλαν εναντίον του Λαμπράκη, όχι όμως για να ψέξουν τις πολιτικές του παρεμβάσεις, αλλά περισσότερο για λόγους ανταγωνισμού. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι σταμάτησα να γράφω τη σαββατιάτικη επιφυλλίδα μου στην εφημερίδα όταν δεν δημοσιεύτηκε, πριν από 5 περίπου χρόνια, κείμενό μου εναντίον του ΔΟΛ, μετά από παρέμβαση του τότε εκδότη Θανάση Τεγόπουλου και του τότε αρχισυντάκτη Σήφη Πολυμίλη. Σήμερα ο πρώτος είναι στο σπίτι του και ο δεύτερος στο… «Βήμα».

Πρέπει εδώ να ειπωθεί πως ο Χρήστος Λαμπράκης, άνθρωπος αγοραφοβικός και κρυψίνους, ευφυέστατος όμως και άκρως οργανωτικός, κυβέρνησε την Ελλάδα από το παρασκήνιο για περισσότερα από 30 χρόνια, ενώ παράλληλα υπήρξε, μετά τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου, η τρίτη σημαντικότερη πολιτική προσωπικότητα που διαμόρφωσε το κλίμα της Μεταπολίτευσης.

Επίσης ο Χρήστος Λαμπράκης ήταν, μετά τη Μελίνα Μερκούρη, ο άτυπος πλην διαχρονικός υπουργός Πολιτισμού εφόσον ο ίδιος διόριζε, συνελόντι ειπείν, κοινοβουλευτικούς υπουργούς Πολιτισμού της αρεσκείας του και εφόσον ουδείς πρωθυπουργός τολμούσε να επιλέξει προϊστάμενο στο κακόφημο κτήριο της οδού Μπουμπουλίνας ο οποίος δεν θα είχε καλές σχέσεις με τον ΔΟΛ. Ο μόνος που πειραματίστηκε εν ου παικτοίς υπήρξε ο Κωστάκης Καραμανλής, ο οποίος αυτοκαταστροφικός ων, τοποθέτησε το εκρηκτικό δίδυμο Τατούλη - Ζαχόπουλου στο ΥΠΠΟ μπαχαλοποιώντας ένα σύστημα που δούλευε... όπως δούλευε. Ο Τατούλης επιχείρησε να ελέγξει το Δ.Σ. του Μεγάρου, ενώ το Megaron Plus τύποις οργανωνόταν από το υπουργείο του αλλά και πάλι ο Λαμπράκης παρέμενε αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος και έκανε ό,τι ανέκαθεν ήξερε να κάνει. Να βυσσοδομεί μέσω των πραιτοριανών του και του alter ego Σταύρου μεθοδεύοντας την υπονόμευση πρωθυπουργών ή αρχηγών κομμάτων που βρίσκονταν στα πρόθυρα της εξουσίας και στήνοντας πάνω σε άλογα νεκρούς Ελ Σιντ, όπως π.χ. τον Έβερτ επί Μητσοτάκη, τον Βενιζέλο επί Σημίτη, την Ντόρα επί Καραμανλή, τον Βενιζέλο επί Παπανδρέου κ.ο.κ. Αυτά όμως είναι μέσα στους κανόνες του πολιτικού παιγνίου και τα ίδια συνέβαιναν και επί Ελένης Βλάχου, τότε που στην «Καθημερινή» δεν έκανε κουμάντο μέχρι κι ο… Μαρινάκης. Αυτό που όμως ήταν το μέγα, το ιστορικό ατόπημα του Χρήστου Λαμπράκη, σχετιζόταν με τη θηριώδη χορηγία που αποσπούσε από το ΥΠΠΟ για το Μέγαρο – παράλληλα με τις χορηγίες όλων των επιφανών οικογενειών της χώρας και των τραπεζικών οργανισμών –, αποστερώντας έτσι ζωτικά κεφάλαια από οποιαδήποτε άλλη πολιτιστική δραστηριότητα. Υπήρξαν φορές που το Μέγαρο απορροφούσε από το 1/3 ώς τα 2/3 (sic) του προϋπολογισμού του ΥΠΠΟΤ αφήνοντας έτσι χωρίς πόρους π.χ. τεράστια ανασκαφικά προγράμματα σε όλη τη χώρα, από την Κρήτη ώς τον Έβρο, αναστηλώσεις ή ανεγέρσεις μουσείων, τη Λυρική Σκηνή, τις κρατικές ορχήστρες, τις κρατικές σκηνές, το ΕΚΕΒΙ κ.λπ.

Η φεουδαλική λογική του Λαμπράκη δεν ήταν απλώς το Μέγαρο αντί όλων των άλλων. Ήταν το Μέγαρο εναντίον όλων των άλλων.

Πράγμα τρομαχτικό για έναν τόπο που μόλις επιχειρούσε να χτίσει μια συνεπή πολιτιστική πολιτική. Όπως π.χ. συνέβη επί υπουργίας Μπένου. Απλά πώς ήταν δυνατό να υπάρξει αντίλογος στη μονοκρατορία Λαμπράκη όταν λ.χ. ακόμα και η Μελίνα φοβόταν τον τότε υφυπουργό της Θάνο Μικρούτσικο επειδή τον υποστήριζε ο ΔΟΛ και τον προάλειφε για υπουργό; Όπερ βέβαια και εγένετο. Κι έπειτα, με τη σειρά του, ο Μικρούτσικος ανέβασε όπερα στο Μέγαρο, την «Ελένη» αν ενθυμείσθε, σε λιμπρέτο Χρήστου Λαμπράκη. Τα γέλια που κάναμε τότε στο «Αντί» πριν ενσκήψουν οι διάφοροι ζήσηδες ακόμη ακούγονται στη Δεινοκράτους.

Αλλά έστω· κι αυτό το αμάρτημα της αλαζονείας ας είναι συγγνωστό. Το άλλο όμως της πλεονεξίας είναι ασυγχώρητο· και εδώ ο Λαμπράκης έχει συστηματικά δημιουργήσει δύο πληγές: α) Το θέμα δεν ήταν πως ο ίδιος ως παντοδύναμος ασκούσε εξουσία. Το θέμα είναι πως κι όλοι οι παρατρεχάμενοί του, εξ αυτού έλκοντες το θείον φως, ήσαν συχνά βασιλικότεροι του βασιλέως. Και, συχνότερα, ερήμην του. Δείτε ας πούμε με τι ύφος εκφωνούν τις ειδήσεις οι σταρ του Mega. Αισθάνεσαι πως αισθάνονται σαν μικροί πρωθυπουργοί. Αυτό είναι ένα επίτευγμά του, το οποίο, δίκην ευεργετικού, καλύπτει όλο το φάσμα της γιαλαντζί παραδημοσιογραφίας φτάνοντας ώς το... Kontra. Ο αόρατος Λαμπράκης έδωσε στον οποιοδήποτε μιντιακά εμφανιζόμενο μιαν ευλογία ισχύος θεσμικής. Αυτά πληρώνουμε σήμερα. Παράλληλα η εξουσία του απλωνόταν και εδραιωνόταν σ’ ολόκληρο το πολιτιστικό φάσμα. Έτσι, ποικίλοι διευθυντές ή διευθύντριες μουσείων, ανώτατα στελέχη της Λυρικής ή λοιπών πολιτιστικών οργανισμών, απλώς δεν υφίσταντο αν δεν είχαν την έγκρισή του. Όλες αυτές τις δεκαετίες δεκάδες πολιτιστικάριοι σταδιοδρόμησαν έχοντας σαν βασικό τους προσόν την εύνοια… Εκείνου. Εμπρός στη θέληση του Λαμπράκη οι πολιτικά υπεύθυνοι καθίσταντο ανεύθυνοι σαν… Πρόεδροι Δημοκρατίας.

Κι αυτά όμως μπορούν να παραγραφούν κυρίως επειδή η παντοδυναμία Λαμπράκη κατεδείκνυε δραματικά την ανυπαρξία κράτους. Κι αυτό δεν μπορεί επ’ ουδενί να πιστωθεί αποκλειστικά στον ΔΟΛιο άρχοντα. Πίσω από τον ικανό Λαμπράκη εκατοντάδες ανίκανοι ή τυχοδιώκτες απέκτησαν υπόσταση, έχτισαν οικονομικές ή πολιτικές καριέρες, έγιναν υπουργοί, παραλίγο πρωθυπουργοί κ.λπ.

Και ο Κολοφώνας: β) Ο Χρήστος Λαμπράκης γράφοντας στα παλαιότερα των κατά πάγια συνήθεια πολύ παλαιών του υποδημάτων – ο ίδιος ζούσε εξαιρετικά λιτά – νόμους, δικαστήρια, πολεοδομίες υπουργικές αποφάσεις – καλά τώρα! –, Συμβούλια Επικρατείας κ.λπ., επέμεινε ώσπου τελικά κατάφερε να χτίσει την εξόφθαλμα παράνομη, φαραωνική υπόγεια όπερά του μέσα στο πάρκο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων σε σχέδιο απολύτως προσωπικό και χωρίς κατ’ ουσίαν αρχιτέκτονα! Παράλληλα «έσκαψε» ένα πανάκριβο εκθεσιακό - συνεδριακό κέντρο – το γνωστό και ως Άμπου Ντάμπι –, θέλοντας έτσι να αφομοιώσει πλήρως την ΕΛΣ και οποιονδήποτε άλλο μουσικοκαλλιτεχνικό θεσμό, π.χ. το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, θα τολμούσε να υπάρχει εκτός Μεγάρου. Όλα αυτά στοίχισαν αμύθητα ποσά, στα οποία ο Λαμπράκης δεν συνέβαλε καθόλου και για τα οποία εγγυόταν το κράτος. Από κοντά και το Μέγαρο Θεσσαλονίκης, ένα άθλιο αρχιτεκτόνημα με τεράστιες φιλοδοξίες, ανοίγματα και εξίσου τεράστια αδιέξοδα σήμερα!

Τι μέλλει γενέσθαι; Ποιος θα πληρώνει για το κολοσσιαίο άνοιγμα του Μεγάρου Μουσικής; Μα βέβαια το υπερχρεωμένο και πτωχευμένο κράτος που τέθηκε εγγυητής για τα τραπεζικά του δάνεια. Όπερ σημαίνει ότι ο Χρ. Λαμπράκης έκανε το κέφι του χρησιμοποιώντας – κι αυτός – δημόσιο χρήμα και μάλιστα χωρίς να λογοδοτεί πουθενά. Σήμερα την ευθύνη του Μεγάρου έχει ένας ικανός άνθρωπος, που όμως γνωρίζει πόσο αξεπέραστα είναι τα αδιέξοδα. Ο Ιωάννης Μάνος. Κυρίως γιατί ο συγκεκριμένος θεσμός σχεδιάστηκε μ’ έναν τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εξ αρχής ανανταποδοτικός και ελλειμματικός. Το κράτος απέτυχε στη διοίκησή του, όπως απέτυχε εξίσου και ο ιδιωτικός παράγων. Ο Λαμπράκης, όσο ζούσε, απλώς κέρδιζε χρόνο διευθύνοντας προσωπικά το μουσικό παίγνιο «η τυφλόμυγα». Τώρα, οι «Φίλοι του Μεγάρου Μουσικής», το Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία και το ΥΠΠΟΤ ως ανάδοχος φορέας πληρώνουν και τυπικά και ουσιαστικά σφάλματα άλλων. Αναμφισβήτητα το Μέγαρο πρέπει να επιβιώσει, χωρίς όμως τους ηγεμονισμούς και τους βυζαντινισμούς του παρελθόντος.

Αυτόν τον Γόρδιο Δεσμό σήμερα ποιος πολιτικός μπορεί να τον λύσει;

ΥΓ.: Στην αίθουσα Τριάντη του Μεγάρου είδαμε τον «Faust» του Gounod σε μια εξαιρετική παραγωγή της ΕΛΣ με αρχιμουσικό τον ίδιο τονν διευθυντή της, Μύρωνα Μιχαηλίδη. Δεν θα έπρεπε η ΕΛΣ, αλλά και η ΚΟΑ, να φιλοξενούνται μόνιμα από το Μέγαρο, το οποίο στήριζε και στηρίζει κατ’ αποκλειστικότητα το ελληνικό δημόσιο; Φαίνεται πως η πολιτική μας ηγεσία τρέμει ακόμα τον Λαμπράκη, έστω και σαν σκιά.




Επειδη θελω και αλλο κωκακι (με ω) βουαλα και λιγη ιστορια:


Με ποιον να πάει και ποιον ν’ αφήσει
Άβαταρ μέλους
By nass
#362217 Απαράδεκτο το άρθρο, επί προσωπικού λίβελος με 0 τεκμηρίωση. Ταιριάζει άψογα με τον τίτλο του παρόντος θέματος.

Ο ΔΟΛ βέβαια αν δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί, να κλείσει, δεν θα κάτσουμε να πληρώνουμε ως χρεωμένοι πολίτες τα θαλασσοδάνεια του Ψυχάρη. Εδώ δεν το κάναμε για την "Ε".
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#362219 Για όσους έχουν ή είχαν σχέση με το χώρο, όλα αυτά είναι γνωστά.
Επίσης ο Στεφανίδης έχει πολλά στραβά, αλλά δεν τον λες κακό δημοσιογράφο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#362223
Asimov έγραψε:Επίσης ο Στεφανίδης έχει πολλά στραβά, αλλά δεν τον λες κακό δημοσιογράφο.


Αυτο. Μια χαρα κομπλεξ και μιρλα κουβαλαει τοσα χρονια περι των πολιτιστικων (στα ορια του Καζαντζιδισμου) , αλλα στην συγκεκριμενη σκιαγραφηση του χαρακτηρα του Λαμπρακη εχει πεσει διανα, σιγα μην περιμενω τεκμηριωση για το ποιον του.