Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#353280 Η Νορβηγία δίνει το πρώτο ισχυρό πλήγμα για τα αυτοκίνητα diesel
Απαγορεύεται η κυκλοφορία τους την ημέρα για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα

Το Όσλο θα απαγορεύσει από την Τρίτη τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από το κέντρο της νορβηγικής πρωτεύουσας.

Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια έρχεται απαγόρευση για τα diesel.

Συγκεκριμένα το Όσλο απαγορεύει τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από τις 6 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ κάθε μέρα μέχρι να μειωθούν τα επίπεδα ρύπανσης του αέρα.

Όπως γράφουν οι Financial Times, Παρίσι, Μαδρίτη και Αθήνα δεσμεύτηκαν το Δεκέμβριο για την απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2025.

Σημειώνεται ότι την απαγόρευση από το κέντρο του Όσλο το 2019, όλων των αυτοκινήτων ανακοίνωσε η τοπική αυτοδιοίκηση, ως μέτρο για τη μείωση της ρύπανσης.

Αυτή θα είναι η πρώτη ολοκληρωμένη και μόνιμη απαγόρευση μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Το νεοεκλεγές δημοτικό συμβούλιο, που αποτελείται από το Εργατικό Κόμμα, τους Πράσινους και τη Σοσιαλιστική Αριστερά, δήλωσε ότι το σχέδιό τους θα ωφελήσει όλους τους πολίτες, παρά τους φόβους των εμπόρων ότι θα πλήξει τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το δημοτικό συμβούλιο θα κατασκευάσει τουλάχιστον 60 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων, μέχρι το 2019.


http://www.newsbeast.gr/car/arthro/2538 ... ita-diesel
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#353287 Το αστείο είναι οτι η πιο "βρώμικη" μέρα στο Όσλο μάλλον είναι πιο καθαρή, από την πιο καθαρή μέρα σε μια τυχαία ελληνική πόλη...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#353366 Μην είμαστε υπερβολικοί, το Μιλάνο έχει τεράστια προβλήματα, το ίδιο και οι μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και όχι μόνο στην Γαλλία η οποία πριν 2 χρόνια έκανε σχετική ανακοίνωση για απαγόρευση τους, όλη η Ευρώπη έχει πρόβλημα, οι πνευμονολόγοι χρόνια τώρα φωνάζουν αλλά οι κατασκευαστές αντιστέκονται, στην φτωχή Ελλαδίτσα η κουτοπονηριά των πολιτικών με την φορολογία των καυσίμων που επί χρόνια απαγόρευε τα ντήζελ εξελίχθηκε άθελα τους να έχει κάνει καλό στην υγεία των Ελλήνων, πρόβλημα θα υπάρχει σε λίγα χρόνια στις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα με τα ντήζελ, όταν θα αρχίσουν να αφαιρούν τα DPF λόγο μεγάλου κόστους.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#353507
21 quadra έγραψε:Μην είμαστε υπερβολικοί, το Μιλάνο έχει τεράστια προβλήματα, το ίδιο και οι μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και όχι μόνο στην Γαλλία η οποία πριν 2 χρόνια έκανε σχετική ανακοίνωση για απαγόρευση τους, όλη η Ευρώπη έχει πρόβλημα, οι πνευμονολόγοι χρόνια τώρα φωνάζουν αλλά οι κατασκευαστές αντιστέκονται, στην φτωχή Ελλαδίτσα η κουτοπονηριά των πολιτικών με την φορολογία των καυσίμων που επί χρόνια απαγόρευε τα ντήζελ εξελίχθηκε άθελα τους να έχει κάνει καλό στην υγεία των Ελλήνων, πρόβλημα θα υπάρχει σε λίγα χρόνια στις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα με τα ντήζελ, όταν θα αρχίσουν να αφαιρούν τα DPF λόγο μεγάλου κόστους.


+1 σε ολα. :s_thumbsup

...ηδη εδω στην μπανανια εχουν εμφανιστει τα "υπευθυνα" τζιμανια που αναλαμβανουν να αυξησουν την ισχυ
πολλων εισηγμενων diesel, αφαιρωντας το σχετικο φιλτρο...Το διαφημιζουν και στις ιστοσελιδες τους!
Άβαταρ μέλους
By Govus
#353509 Είμαι βέβαιος, πως τα βενζινοκίνητα καταλυτικά (τα οποία κυκλοφορούν αισίως εδώ και 25 χρονάκια στις μεγαλουπόλεις μας...) εκπέμπουν ...υγιέστερο καυσαέριο :s_sarcastic .
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#353521
mirage έγραψε:Αυτα αγαπητε μου ΓΚ γίνονται σε ολο τον κοσμο.

< >


Μονο που σε λεκανοπεδια, οπως αυτο της Αττικης πχ, αυτα τα μικροσωματιδια (ΝΟx) αργουν πολυ περισσοτερο να διασπαστουν στον ατμοσφαιρικο αερα, σε σχεση με τις αχανεις ξενες στεπες...
Συν την γνωστη ατιμωρησια αλλα και νομικα κενα στο ελλαδισταν, σε σχεση με τον υπολοιπο...πολιτισμενο κοσμο.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#353542 «Αχανείς ξένες στέπες» όπως το Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο κ.τ.λ. Κυκλοφορούν και λιοντάρια και αντιλόπες μου έχουν πει, στους δρόμους.. :slap:

Επίσης «διάσπαση NOx» ...
Επίσης «αυτά τα μικροσωματίδια (ΝΟx)» ...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#353769
Govus έγραψε:Είμαι βέβαιος, πως τα βενζινοκίνητα καταλυτικά (τα οποία κυκλοφορούν αισίως εδώ και 25 χρονάκια στις μεγαλουπόλεις μας...) εκπέμπουν ...υγιέστερο καυσαέριο :s_sarcastic .


Έτσι ακριβώς, το δίλημα είναι αν θέλουμε να πάθουμε καρκίνο ή να φράξουν οι πνεύμονες, ευτυχώς που μας αφήνουν να διαλέξουμε την κουρτίνα 1 ή την κουρτίνα 2, τελικά σαν large λαός διαλέγουμε και την 1 και την 2.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#354214 Η καρτα καυσαεριων σααν ελεγχος δεν ειναι μια ενδειξη για την κατασταση του καταλυτη?? θυμαμαι να λενε οτι εχει ζωη καποια 200χιλ χλμ, ειναι ετσι??
Άβαταρ μέλους
By kinq1
#355151 Ας μειώσουν πρώτα τη φορολογία στο πετρέλαιο θέρμανσης, ώστε να σταματήσουν να χρησιμοποιούνται τζάκια ως κύριο μέσο θέρμανσης του σπιτιού, και μετά μιλάμε για τα μικροσωματίδια, τα ΝΟΧ, το CO, το CO2 των κινητήρων των οχημάτων. ΑΝ τους ενδιαφέρει η υγεία των πολιτών περισσότερο από την κονόμα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#489077 Ό,τι ξεκίνησε και τώρα με την Porsche...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#489178
rocsta έγραψε:Φήμες οτι η FCA θα σταματησει να προσφέρει πετρελαιοκίνητα επιβατικά το 2022.

https://www.ft.com/content/25fa04ac-1a0 ... 74d7dabfb6

Sent >
Αν είναι όπως τα πλάνα για την αναβίωση της Άλφα Ρομεο, έχουμε καιρό μέχρι το 2032...:-)

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489250 Ωραία, σε 4 χρονάκια τέλος τα νέα πετρέλαια. Και με τι θα τα αντικαταστήσει, γνωρίζουμε? Μιλάμε για Ευρώπη ή για Αμερική? Γιατί το δεύτερο είναι το εύκολο.