- 21 Ιαν 2017, 15:31
#355262
Τα νέα συστήματα πρέπει να είναι γενικά πολύ ολοκληρωμένα και να ρυθμίζουν και το γκάζι, που νομίζω είναι το πιο σημαντικό για ξεκίνημα.
Στη γριά Corolla μου έχει Traction Control (Antispin) για τους εμπρός κινητήριους τροχούς που απενεργοποιείται και VSC( ESP) που δεν απενεργοποιείται.
Tο ξεκίνημα έχει να κάνει αποκλειστικά με TC και πρέπει να βγαίνει OFF για ξεκίνημα σε λάσπη και χιόνι (υπόδειξη κατασκευαστή). Αλλιώς επιβεβαιωμένα δεν ξεκινάει με τίποτα ... βοηθάει και το απότομο γκάζι!
Κάτι άλλο λογικό που είχα δει και σε manual, BMW ή Toyota δεν θυμάμαι, είναι ότι το ABS σε οδόστρωμα με χαλίκια ή χιόνι αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης.
Όσον αφορά αλυσίδες και ελαστικά, νομίζω σε πολλές χώρες απαγορεύονται οι αλυσίδες, π.χ. Αμερική. Και στη Γερμανία κάποτε που ταξίδεψα οδικώς με ένα Γερμανό δεν είχε αλυσίδες και έστριβε πάνω σε παχύ χιόνι σαν σε στεγνό! Έκανε κέφι το μεγάλο κινητήρα του εταιρικού VW (φυσικά station wagon). Και τότε δεν πρέπει να υπήρχαν ηλεκτρονικά!