Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#355128 Ναι να το κοιτας καθε 2ο γέμισμα, πιθανότατα να μην χρειάζεται αλλα και 100ml να χρειάζεται να του βαζεις χωρις να το παρακάνεις.
Τα 3-4 δευτερολεπτα ειναι φυσιολογικο αλλα μπορει να δείχνει και κοπωση μπαταριας, μπουζί...
Αν πας να το σανιδωσεις απο χαμηλά δυσκολα θα σου πετάξει κωλο ειδικα αν εχει καλή οδοστρωμα. Αν εχεις κρατησει στις 5000-5500σαλ και τοτε πατήσεις θα δεις αλλα πράγματα. Απλα οπως σου ειπα προσοχή, 5500σαλ ακομα και με δευτερα εχεις αρκετά χλμ μεσα οποτε το που θα κανεις τα πειραματα θελει προσεκτικη επιλογή. Βρες δρομο με γλυστερη ασφαλτο, καλη ορατότητα και οχι εμποδια αριστερα δεξια, καλυτερα να αγορασεις χωραφια παρα δεντρα και κολωνες. Ας πουμε η αναβαση στη Νυμφαια δεν ενδείκνυται για εκμαθηση, αγρια ασφαλτος, στενος δρομος, πευκα και βαθιά χαντάκια αριστερα δεξια.

Τωρα εχω το Α3 1.8tfsi. καμία σχέση το ενα με το άλλο...

Απο Κομοτηνή είμαι κατα το ήμισυ


< >
Άβαταρ μέλους
By JBT
#355179 σε πατάω
Άβαταρ μέλους
By xraos
#355898 Εχω rx8 2004 cosmo ακομα και ελπιζω να το κρατησω για τα παιδια μου (2 και χωρανε με παιδικα καθισματα - καροτσι οχι τοσο)
Εχω 83Κ
7.3 συμπιεση αν ηταν ζεστο ειναι πολυ καλη. Στα 5.5 με 6 θες rebuild με πολυ μικρη πτωση αποδοσης μεχρι εκει.
Το προβλημα ειναι οτι σιγα σιγα ζεστο το καλοκαιρι δε θα παιρνει αμεσως (κατω απο 6 με 6.5).
Ανεξαρτητως θες μιζα επομενης γενιας της αρχικης και μετα δεν εχεις προβλημα πουθενα για χρονια. (λογικα δε θα το κινεις καθε μερα οποτε και η μπαταρια δε θα ειναι 100%)
Ειχα παρει απο ebay uk Mazda RX8 N3Z1 starter uprated (δεν ειναι καν η καλυτερη/τελευταια) και σωθηκα με 100 λιρες.
Σου συνιστω να ψαχνεις απο τωρα και οτι βρεις σε καλη τιμη, την αγοραζεις

Επισης σε λαδια - αν και βρισκεις απο εξω dexelia 5w30 υπαρχει η ΟΕΜ λυση σχεδον στα μισα λεφτα - (ta dexellia einai elf)
elf evolution SXR 5w30 (δες οτι ειναι το ιδιο Α5/Β5 λαδι). Αυτο κανει 7 με 7.5 το λιτρο. Δεν ειναι συνθετικο.
Λαδια με τη χρηση που κανεις καθε 5Κ ή χρονο..(5 λιτρα με φιλτρο παντα). Προσεχε οτι αδειαζεις ουτε τα μισα λαδια αφου το ρχ8 εχει 2 ψυγεια λαδιου και σωληνωσεις.
Τα περισσοτερα προβληματα ειχαν να κανουν με τους πολλαπλασιαστες 1ης γενιας. Ελπιζω οτι εχουν αλλαχτει (θα επρεπε 2 φορες με 80Κ) αλλα κοιτα να ειναι νεωτερο revision - ρωτα τον προηγουμενο. υπαρχουν και λυσεις σε πολλαπλασιαστες απο corvette για παντα, αλλα υπερβολη. Μπουζι ngk πλεον 70-80 ευρω ebay καθε 30κ.

Λαστιχα --τα μαμα 225/45/18 ειναι ακριβα αλλα ειναι η σωστη διασταση απο ανεση/αποδοση (700+ ευρω επωνυμα)
225/40/18 ειναι τα πιο φτηνα (450) και ισως εχεις καλυτερη επιταχυνση αλλα χανεις ανεση αρκετα
235/40/18 ειναι ενδιαμεσα σε τιμη

Μαλλον θα εχεις την 'ακροπολη' απο το παγουρι του ψυκτικου, εκτος αν το εχει αποσυνδεσει το φυσακι η εχει αλλαξει παγουρι (αυτο γινεται γιατι χαλαει το φλοτερ βυθιζεται και δειχνει αδειο ενω ειναι γεματο). Ρωτα επισης τι εχει κανει (ολοι το παθαινουν αυτο).

Αυτα για αρχη - ρωτα οτι θες

Χρηστος
Άβαταρ μέλους
By dimik
#357245 Για κάποιο λόγο όταν έρχεται mail :innocent: με post σε αυτό το νήμα το μυαλό μου πάει κατευθείαν στις λέξεις αλλαγή κινητήρα, τροπέτο κλπ :hmmm: