Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#349505 Μόλις βγήκα να πάω να πάρω εναν φίλο που εμεινε...
Σε φρέσκο χιονάκι τα cross climate δεν. απλά δεν.
Έπαιξα και λίγο (δεν είχε κίνηση) :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#349519
citastak έγραψε:HF, tα cross climate γιατί είναι στην εξίσωση; Δεν κάνουν για Ελλάδα. Φθείρονται ΠΟΛΥ γρηγορα (ελέω μαλακής γομας) και δεν είναι και πανάκριβα. Fulda δεν εχω δοκιμάσει ποτέ/.

Επειδή δεν κάνει χιλιόμετρα, θα κρατήσουν περισσότερο, ελέω μαλακής γόμας.
Ουσιαστικά, κάνει ο φίλος μας 2000 χλμ το χρόνο, άρα δεν θα τον προβληματίσει η γρήγορη φθορά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#349534
soch έγραψε:
soch έγραψε:Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο Opel Astra 1.6 που φοράει 195/60/15 και κάνει 2.000 περίπου χιλιόμετρα το έτος (300 στην καρδιά του χειμώνα όταν δεν μπορώ να οδηγήσω τη μηχανή με βροχές και χιόνια - σαν αυτές τις μέρες - και τα υπόλοιπα σε καλοκαιρινά ταξίδια).
Μέχρι τώρα έβαζα continental premium contact xx και αναρωτιέμαι αν υπάρχουν πιο οικονομικά που να βγάζουν τα 4-5 χρόνια που τα αλλάζω (καθώς από χιλιόμετρα μαζεύω πολύ λίγα) και να κρατάνε όσο μπορούν τη φόρμα τους.


Λοιπόν
Να ψηφίσω αριστερά δηλ. Fulda Ecocontrol HP με 240€ (εναλλακτικά TOYO CF2 με 258€)
μεσαίο χώρο δηλ. Goodyear EfficientGrip Performance με 274€
ή δεξιά δηλ. Michelin CrossClimate με 350€;

Βασικά αν δε μου αποκλείσετε τα 2 πιο οικονομικά (αν στη διετία δηλ. δε γίνονται μπετό), θα τα προτιμήσω.


Θα πηγαινα στα goodyear, οπως πηγα δλδ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#349547
Anonymous Founder έγραψε:
soch έγραψε:
soch έγραψε:Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο Opel Astra 1.6 που φοράει 195/60/15 και κάνει 2.000 περίπου χιλιόμετρα το έτος (300 στην καρδιά του χειμώνα όταν δεν μπορώ να οδηγήσω τη μηχανή με βροχές και χιόνια - σαν αυτές τις μέρες - και τα υπόλοιπα σε καλοκαιρινά ταξίδια).
Μέχρι τώρα έβαζα continental premium contact xx και αναρωτιέμαι αν υπάρχουν πιο οικονομικά που να βγάζουν τα 4-5 χρόνια που τα αλλάζω (καθώς από χιλιόμετρα μαζεύω πολύ λίγα) και να κρατάνε όσο μπορούν τη φόρμα τους.


Λοιπόν
Να ψηφίσω αριστερά δηλ. Fulda Ecocontrol HP με 240€ (εναλλακτικά TOYO CF2 με 258€)
μεσαίο χώρο δηλ. Goodyear EfficientGrip Performance με 274€
ή δεξιά δηλ. Michelin CrossClimate με 350€;

Βασικά αν δε μου αποκλείσετε τα 2 πιο οικονομικά (αν στη διετία δηλ. δε γίνονται μπετό), θα τα προτιμήσω.

Θα απέκλεια τα Τoyo , αλλά όχι τα Fulda. Έχω δοκιμάσει τα SportControl και ήταν πολύ καλά στο Clio TCE, αλλά για τα EcoControl δεν έχω ιδέα.
Η διαφορά τιμής πάντως είναι σημαντική, λογικό να μπαίνεις σε σκέψεις.


Μια χαρά λαστιχάκι είναι το Toyo. Το φοράει φίλος.
Αυτό που θα απέκλεια φυσικά θα ήταν τα CrossClimate.


diplomat έγραψε:Ακόμα περιμένω και το ρηβιού του συντρόφου Δία. :lol:


Θα ποστάρω όταν ζεστάνει και θα μπορώ να πιέσω παραπάνω. :iconcool: Προς το παρόν, αν και σπορ λάστιχο που θεωρητικά δεν δουλεύει στο πολύ κρύο, δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By soch
#350408
xenos έγραψε:
soch έγραψε:
soch έγραψε:Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο Opel Astra 1.6 που φοράει 195/60/15 και κάνει 2.000 περίπου χιλιόμετρα το έτος (300 στην καρδιά του χειμώνα όταν δεν μπορώ να οδηγήσω τη μηχανή με βροχές και χιόνια - σαν αυτές τις μέρες - και τα υπόλοιπα σε καλοκαιρινά ταξίδια).
Μέχρι τώρα έβαζα continental premium contact xx και αναρωτιέμαι αν υπάρχουν πιο οικονομικά που να βγάζουν τα 4-5 χρόνια που τα αλλάζω (καθώς από χιλιόμετρα μαζεύω πολύ λίγα) και να κρατάνε όσο μπορούν τη φόρμα τους.


Λοιπόν
Να ψηφίσω αριστερά δηλ. Fulda Ecocontrol HP με 240€ (εναλλακτικά TOYO CF2 με 258€)
μεσαίο χώρο δηλ. Goodyear EfficientGrip Performance με 274€
ή δεξιά δηλ. Michelin CrossClimate με 350€;

Βασικά αν δε μου αποκλείσετε τα 2 πιο οικονομικά (αν στη διετία δηλ. δε γίνονται μπετό), θα τα προτιμήσω.


Θα πηγαινα στα goodyear, οπως πηγα δλδ.


Σε αυτά πήγα και γω χθες (195/60/15) με 270€ σε 4 άτοκες.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#350870
soch έγραψε:
xenos έγραψε:
soch έγραψε:
soch έγραψε:Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο Opel Astra 1.6 που φοράει 195/60/15 και κάνει 2.000 περίπου χιλιόμετρα το έτος (300 στην καρδιά του χειμώνα όταν δεν μπορώ να οδηγήσω τη μηχανή με βροχές και χιόνια - σαν αυτές τις μέρες - και τα υπόλοιπα σε καλοκαιρινά ταξίδια).
Μέχρι τώρα έβαζα continental premium contact xx και αναρωτιέμαι αν υπάρχουν πιο οικονομικά που να βγάζουν τα 4-5 χρόνια που τα αλλάζω (καθώς από χιλιόμετρα μαζεύω πολύ λίγα) και να κρατάνε όσο μπορούν τη φόρμα τους.


Λοιπόν
Να ψηφίσω αριστερά δηλ. Fulda Ecocontrol HP με 240€ (εναλλακτικά TOYO CF2 με 258€)
μεσαίο χώρο δηλ. Goodyear EfficientGrip Performance με 274€
ή δεξιά δηλ. Michelin CrossClimate με 350€;

Βασικά αν δε μου αποκλείσετε τα 2 πιο οικονομικά (αν στη διετία δηλ. δε γίνονται μπετό), θα τα προτιμήσω.


Θα πηγαινα στα goodyear, οπως πηγα δλδ.


Σε αυτά πήγα και γω χθες (195/60/15) με 270€ σε 4 άτοκες.


Πολύ καλή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#351411 Τα κιτ επισκευής για ζάντες που βρίσκουμε σε praktiker και online αξίζουν για πολύ μικρές επισκευές;
Έχω δυο γδαρσίματα στη μπροστά δεξιά ζάντα και θέλω να τα φτιάξω αλλά θέλουν σίγουρα λίγο στοκάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By famas
#351467
Cosmonaut21 έγραψε:Τα κιτ επισκευής για ζάντες που βρίσκουμε σε praktiker και online αξίζουν για πολύ μικρές επισκευές;
Έχω δυο γδαρσίματα στη μπροστά δεξιά ζάντα και θέλω να τα φτιάξω αλλά θέλουν σίγουρα λίγο στοκάρισμα.

Είχα πάρει κι εγώ κάτι παρόμοιο http://www.ebay.co.uk/itm/Alloy-Wheel-R ... 38ESNf1lbQ
Από απόσταση δεν φαινόταν το γδάρσιμο, αλλά αν κοίταζες από κοντά ήταν εμφανής διαφορά. Αν πιάνουν τα χέρια σου, αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#352511 Έχω έναν μηχανικό κ με βοηθά με το αμάξι. Του έδωσα το golf να το πάει στον λαστιχά, γνωστό μας, να του περάσει τα λάστιχα που είχα παραγγείλει.

Το παίρνω πίσω μετά απο 1 μέρα κ το τρέχω στην αούτο-μπαν :superman: . Στα 130χαω που ήθελα να το ελέγξω αισθάνομαι το τιμόνι να τρίζει... Λέω μέσα μου, "άντε παρακάτω πάλι μπας κ είναι η άφσαλτρος (που λέει κ η άτζελα :lol: )... Ξανά μανά το ίδιο...

Εν τω μεταξύ έβαλα σε αυτόν κ στη μπέμπα λάστιχα κ ήμουν παρόν. Ήταν Δεκέμβρης κ είχαν δουλειά κάργα... Ήταν κ ένας μαλ@κ@κος που δεν τον συμπάθησα ανάμεσα στους 4-5 που τα μόνταραν. Ενώ όλοι ζυγοστάθμιζαν το ζαντολάστιχο με 0-0 , αυτός το ένα λάστιχο το άφησε 0-5. Τον ρωτώ τι κ τι κ μου λέει "δεν πειράζει για 5" κ το περνά πίσω δεξιά... Δε γαμιέται λέω, κάτι τέτοιο θυμόμουν κ από παλαιότερη ζυγοστάθμιση... Τα άλλα 3 λάστιχα ήταν στο 0-0 από τα άλλα παλικάρια.

Τώρα που γύρισα από Ελλάδα του το ξαναπάω το γκολφ (στο οποίο δεν ήμουν παρών όταν περάστηκαν τα λάστιχα) κ η ζυγοστάθμιση ήταν ότ,ι να ναι... 10-5 το μπροστά αριστερό, 5-5 το πίσω, δεξιά παρόμοια... Τώρα έγινε βούτυρο... Τους ρωτώ γιατί κ πως, "έχει μεγάλο προφίλ, 60άρι, γι΄αυτό..."

Γίνεται να συμβεί αυτό? Εγώ προσωπικά δεν το έχω ξαναζήσει. Βασικά μια μαλ@κία είπαν φαντάζομαι να περάσει η ώρα... Ούτε οδηγώ πάνω από κάθε λακούβα... Θέλω να ξέρω ΑΝ μπορεί να συμβεί αυτό που είπαν, για να τους φερθώ ανάλογα την άλλη φορά...
Άβαταρ μέλους
By fot
#352522 Λογικα μπορει πιο ευκολα ενα λάστιχο με μεγαλο προφιλ να στραβοκατσει πανω στη ζαντα, σε σχεση με ενα με λεπτο προφιλ.
Αλλα για αυτο πληρωνονται. 2 φορες πηγα για ζυγοσταθμιση σε "φιλο" λαστιχα. Την 3η πηρε τα 3. Αλλαξα λαστιχά.

Και θα ηθελα να ρωτησω. Περα απο την ενοχληση του οδηγου, τι αλλο "πονάει" στο αυτοκίνητο με το τρεμουλο?

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#352561
fot έγραψε:Λογικα μπορει πιο ευκολα ενα λάστιχο με μεγαλο προφιλ να στραβοκατσει πανω στη ζαντα, σε σχεση με ενα με λεπτο προφιλ.
Αλλα για αυτο πληρωνονται. 2 φορες πηγα για ζυγοσταθμιση σε "φιλο" λαστιχα. Την 3η πηρε τα 3. Αλλαξα λαστιχά.

Και θα ηθελα να ρωτησω. Περα απο την ενοχληση του οδηγου, τι αλλο "πονάει" στο αυτοκίνητο με το τρεμουλο?

< >

φαντάζομαι οι αναρτήσεις, ο άξονας μπροστά κ πίσω, πιθανοί τριγμοί κτλ...
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#354992 Πρώτη φορά κοιτάω για aftermarket ζάντες και συνειδητοποίησα ότι η τρύπα σε ότι ζάντες βλέπω διαφέρει πάνω από 10 mm από τις standard και θα χρειάζεται κάποιο δακτυλίδι adaptor για να μπουν.

Σκέπτομαι μεγαλύτερες ζάντες (17" από 16") για να πιέζω περισσότερο στις στροφές, έχει νόημα αν πρέπει να μπουν αντάπτορες?
Τελευταία επεξεργασία από Adriver και 20 Ιαν 2017, 21:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#355005
ArrowsFA1 έγραψε:Σε συνέχεια προηγούμενης κριτικής μου για Pilot Sport 3, 205/55/16

Μετά από σχεδόν 4 χρόνια και ~24000 χλμ. η εκτίμηση μου είναι ότι είχαν μια αξιόλογη πτώση απόδοσης μετά τον 1ο χρόνο, μένοντας στη συνέχεια σχετικά "σταθερά". Το τελευταίο όμως εξάμηνο με προβληματίζει ιδιαίτερα η ευκολία με την οποία μπαίνει το ABS. Ότι και να γίνει το 2017 θα αντικατασταθούν, θα προσπαθήσω να βγάλω με αυτά και το καλοκαίρι, και μετά τέλος.

Νομίζω ότι τα PS3 δε βγαίνουν πια, και τα PS4 δεν βγαίνουν στη διάστασή μου.
Εναλλακτικές προτάσεις σε Michelin, Continental, Goodyear;

Πριν 4 χρόνια έκανα την ίδια αλλαγή, από Exalto σε PS3, με μόνη τη διαφορά ότι το Exalto ήταν 205/50/16.
Μετάνιωσα(!) τη στιγμή που άλλαζα τα λάστιχα όταν έπιασα τα πλευρικά τοιχώματα τους και είδα πόσο πιο σκληρό ήταν του Exalto σε σχέση με το PS 3. Δεν ξέρω αν αυτό θα άλλαζε αν το PS3 είχε δείκτη 50 αντί 55 ή ψηλότερο όριο ταχύτητας (W αντί V). Το μεγαλύτερο προφίλ σε συνδυασμό με το μαλακότητα έκανε σημαντική διαφορά στην αίσθηση στο στρίψιμο, αν και το κράτημα τους ήταν παρόμοιο.

Δεν θυμάμαι να έχασαν πολύ απόδοση το 1ο χρόνο, αλλά στα ξεκινήματα μου σε βρεγμένο μπορεί να έχω σπινάρισμα και με καινούργια λάστιχα. Μετά από 4 χρόνια είναι χειρότερα αλλά ακόμα είναι αξιοπρεπή, τυπικά Michelin! Στα 2 χρόνια όμως μετέφερα τα πίσω εμπρός, προσφορά του αντιπροσώπου της Michelin.
Αξιόπιστη διαφορά σε κατανάλωση δεν είδα, μάλλον έπεσε λίγο λόγω τιμών!

Τελευταία που έψαξα, αν θυμάμαι καλά 205/55/16 σε σπορ έκδοση βγάζει η Dunlop (Sport Maxx RT) ίσως και τα Eagle F1 της Goodyear. Τα Dunlop έχουν πολύ χαμηλό θόρυβο αλλά φαίνεται να έχουν μικρό χρόνο ζωής.
http://www.michelin.gr/longevity-comparator
Άβαταρ μέλους
By elvet
#355025 θα είναι σημαντική αλλαγή εάν το offset της ζάντας πάει από το 35 (ΕΤ35) στο 40 (ΕΤ40);