Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#354761 Πρέπει να ξαναβγεί ο δίσκος και η δαγκάνα και να γίνει έλεγχος παντού, καθαρίσαν καλά το μουγιέ ? Καθαρίστηκαν και γρασσαρίστηκαν με γράσο σιλικόνης οι γλύστρες της δαγκάνας ? Καθαρίστηκαν οι οδηγοί της δαγκάνας που φωλιάζει το τακάκι ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#354765 Αγνοώ κυρ-Παναγιώτη, θα το μεταφέρω!

Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κανένα κομμάτι του τακακίου, μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στα χιόνια και στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες;;; :hmmm:

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#354766
markvag έγραψε:Αγνοώ κυρ-Παναγιώτη, θα το μεταφέρω!

Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κανένα κομμάτι του τακακίου, μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στα χιόνια και στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες;;; :hmmm:

Ευχαριστώ!


Όλα είναι πιθανά, ένας έλεγχος είναι απαραίτητος μήπως κρύβεται και κάτι άλλο που ακόμα δεν έχει εκδηλωθεί περισσότερο.

Τώρα το επώνυμα που λες, ξέρεις ονόματα ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#354810 Ζιμμερμαν αν δεν κάνω λάθος... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#354925
markvag έγραψε:Ζιμμερμαν αν δεν κάνω λάθος... :hmmm:


Oι Zimmermann επειδή τους δουλεύω πολύ όπως και τους Brembo, τους βρίσκω να έχουν πολύ καλή μηχανουργική επεξεργασία, είναι πολύ προσεγμένoi στην κατασκευή τους, αλλά και από την χρήση τους σαν αντοχή δεν έχω ακούσει παράπονα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#354977
21 quadra έγραψε:
markvag έγραψε:Ζιμμερμαν αν δεν κάνω λάθος... :hmmm:


Oι Zimmermann επειδή τους δουλεύω πολύ όπως και τους Brembo, τους βρίσκω να έχουν πολύ καλή μηχανουργική επεξεργασία, είναι πολύ προσεγμένoi στην κατασκευή τους, αλλά και από την χρήση τους σαν αντοχή δεν έχω ακούσει παράπονα.


Πάντα υπάρχει φαντάζομαι και η περίπτωση κάποιου κατασκευαστικού λάθους ή κάποιου λάθους στην εγκατάσταση (αν και ο μάστορας μου είπε ο ιδιοκτήτης είναι καλός και αξιόπιστος, όλοι κάνουν λάθη φαντάζομαι...). Θα φανεί, αύριο θα πάει στον "γιατρό" το αμάξι και θα ξέρω τη Δευτέρα...
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#354989 Προέκυψε η ανάγκη για αλλαγή μαρκουτσιών φρένων σε ένα Corolla (192hp) ... στα πίσω είδαν σκασίματα, φουσκώματα, δεν είμαι σίγουρος.
Αναρωτιέμαι αν είναι προτιμότερη επιλογή τα "εργοστασιακά" της Toyota, ή φθηνότερα από το εμπόριο της TRW που κάποια εξαρτήματα της (σίγουρα τα τακάκια) χρησιμοποιεί σαν "εργοστασιακά" η Toyota, ή είναι ευκαιρία για μεταλλικά (braided stainless steel brake lines) που κανονικά είναι αναβάθμιση?
Αλλά μεταλλικά βρίσκουμε από δύο εταιρείες, Black diamond και HEL, που μάλλον πρόκειται για μικρές εταιρείες. Μήπως είναι υπερβολικό ρίσκο αντί αναβάθμιση?

Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#354997 ρωτα ποσο κανουν τα εργοστασιακα μαρκούτσια,εαν η τιμη είναι απαγορευτικη βαλε trw.Kανενα πρόβλημα δεν θα εχεις,ακομα και με φτιαχτα τυπου hel - Goodridge κλπ
εάν δεν εισαι τρεχαλιαρης βαλε trw.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#355078
Adriver έγραψε:Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?
Παραδοσιακά έχεις διπλό κύκλωμα, κάθε δύο διαγώνιοι τροχοί αποτελούν ξεχωριστό κύκλωμα. Φυσικά και θα το καταλάβεις αν συμβεί μια και η απόδοση του συστήματος θα πέσει κατακόρυφα.
Τα μεταλλικά μαρκούτσια δεν είναι απαραίτητα αναβάθμιση για χρήση πολιτική. Είναι για αγωνιστική, στην κοινή οδήγηση μπορεί να σου κάνει το φρένο πιο σκληρό, πιο απότομο και απόλυτο, λιγότερο φιλικό για απαλή χρήση. Σε κάποιες περιπτώσεις απότομου φρενάρίσματος μπορεί και να σου βάζει πιο εύκολα το ABS.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#355123
Adriver έγραψε:Προέκυψε η ανάγκη για αλλαγή μαρκουτσιών φρένων σε ένα Corolla (192hp) ... στα πίσω είδαν σκασίματα, φουσκώματα, δεν είμαι σίγουρος.
Αναρωτιέμαι αν είναι προτιμότερη επιλογή τα "εργοστασιακά" της Toyota, ή φθηνότερα από το εμπόριο της TRW που κάποια εξαρτήματα της (σίγουρα τα τακάκια) χρησιμοποιεί σαν "εργοστασιακά" η Toyota, ή είναι ευκαιρία για μεταλλικά (braided stainless steel brake lines) που κανονικά είναι αναβάθμιση?
Αλλά μεταλλικά βρίσκουμε από δύο εταιρείες, Black diamond και HEL, που μάλλον πρόκειται για μικρές εταιρείες. Μήπως είναι υπερβολικό ρίσκο αντί αναβάθμιση?

Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?

Εχω σπασει μπροστα μαρκουτσι,το καταλαβα οταν σε κατηφορικη διαδρομη μεσα σε πολη,πηγα να πατησω φρενο.
Ευτυχως φρεναρισε με μπλοκαρισμα τροχων και σβαρνισμα σαν να ημουν σε χιονι ,αργησε να ακινητοποιηθει.
Αυτο με ταχυτητα 30-40 χλμ,δεν θελω να φανταστω τι θα γινονταν εαν πηγαινα με καμια 100 στη χλμ. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#355143 Τυχερός είσαι γιατί ήταν και μπροστά που κάνουν τη περισσότερη δουλειά.

Στην περίπτωση μου πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουν φθαρεί τα πίσω. Μόνη λογική εξήγηση να μην είναι ίδιας ποιότητας/αντοχής με τα μπροστά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#355165
Adriver έγραψε:
Στην περίπτωση μου πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουν φθαρεί τα πίσω. Μόνη λογική εξήγηση να μην είναι ίδιας ποιότητας/αντοχής με τα μπροστά.


Esp ίσως;;; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#358411 Εμένα πάντως όταν έσκασε το μαρκούτσι (σε κατηφορίτσα εντός πόλης) δεν είχα καθόλου φρένο (σε αρχαίο σκαθάρι, αναρωτιέμαι αν είχε διπλό κύκλωμα) και μια και δεν ήταν άλλος μπροστά μου απλά πέρασα με ελαφρύ κόκκινο και κατάφερα και σταμάτησα με το χειρόφρενο λίγο μετά. Τρομακτική εμπειρία. Από τότε τα μαρκούτσια τα κοιτάω και εγώ και όχι μόνο ο μάστορας και στην παραμικρή ατέλεια αλλάζονται.