Κι ενταξει τα εχουμε πει για τα χειμερινα και την αποδοση στο χιονι, αλλα το φρεναρισμα στο βρεγμενο σε θερμοκρασιες κατω των 7 βαθμων, δεν το περιμενα!
Κι αλλο ενα για 2κινητο vs 4κινητο με χειμερινα vs καλοκαιρινα..
sknipper έγραψε:Όταν μπει το ABS (ειδικά στα παλιότερα) βασικά φρενάρεις τόσο όσο μπορεί να φρενάρει ο χειρότερος τροχός, άρα όσο μπορούν να φρενάρουν τα κοινά πίσω..... Αν καταργούσες το ABS (αρκετοί τζιπάδες το κάνουν, βγάζουν την ασφάλεια ή βγάζουν προέκταση με διακόπτη) τα εμπρός λάστιχα θα σε φρέναραν καλύτερα αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα έκανες τετακέ.
Εμένα έχει αντισπιν αλλά έχει 2 σκάλες, την κανονική on-off (σε φρενάρει και σου κόβει το γκάζι) και την κρυφή που δεν σου κόβει το γκάζι αλλά μόνο σε φρενάρει. Σε αυτήν την μεσαία σκάλα μπορώ να βγώ από ανηφορικό στενό σε ανηφορικό κύριο δρόμο όταν είναι γλυστερά. Με το αντισπίν αναμμένο απλά μου κόβει το γκάζι και με ακινητοποιεί στην αρχή της εξόδου.
Γενικά σε χιόνι και λάσπη θέλεις να σπινάρει και λίγο για να αδειάζει το λάστιχο. Αν γεμίσει χιόνι που παγώνει πλέον ΄το λάστιχό σου είναι ένα σχετικά λείο στρογγυλό πράμα με ελάχιστη πρόσφυση.
Τα Subaru έχουν είδος τετρακίνησης που τα πάει πολύ καλά με το χιόνι. Για αυτό και θα τα δείτε αρκετά σε χώρες/μέρη με πολύ κρύο και χιόνια.
Νομίζω ότι μετά από αρκετά παραδείγματα που αναφέρθηκαν πρέπει να έχει γίνει κατανοητό πόσο μεγάλη σημασία παίζουν τα κατάλληλα λάστιχα.
sknipper έγραψε:Εμένα έχει αντισπιν αλλά έχει 2 σκάλες, την κανονική on-off (σε φρενάρει και σου κόβει το γκάζι) και την κρυφή που δεν σου κόβει το γκάζι αλλά μόνο σε φρενάρει. Σε αυτήν την μεσαία σκάλα μπορώ να βγώ από ανηφορικό στενό σε ανηφορικό κύριο δρόμο όταν είναι γλυστερά. Με το αντισπίν αναμμένο απλά μου κόβει το γκάζι και με ακινητοποιεί στην αρχή της εξόδου.
sknipper έγραψε:Γενικά σε χιόνι και λάσπη θέλεις να σπινάρει και λίγο για να αδειάζει το λάστιχο. Αν γεμίσει χιόνι που παγώνει πλέον ΄το λάστιχό σου είναι ένα σχετικά λείο στρογγυλό πράμα με ελάχιστη πρόσφυση.
sknipper έγραψε:Νομίζω ότι μετά από αρκετά παραδείγματα που αναφέρθηκαν πρέπει να έχει γίνει κατανοητό πόσο μεγάλη σημασία παίζουν τα κατάλληλα λάστιχα.
blinkys έγραψε:Γενικά οι κατασκευαστές προσπαθούν τα ηλεκτρονικά τους να αποδίδουν σε μια πληθώρα καταστάσεων με αποτέλεσμα να γίνονται συμβιβασμοί σε πολλά πράγματα. Το ιδανικό θα ήταν το κάθε ESP, ή όπως το βαφτίζει η κάθε εταιρεία, να έχει ξεχωριστές ρυθμίσεις για διαφορετικές συνθήκες πρόσφυσης.
Adriver έγραψε:...Κάτι άλλο λογικό που είχα δει και σε manual, BMW ή Toyota δεν θυμάμαι, είναι ότι το ABS σε οδόστρωμα με χαλίκια ή χιόνι αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης....Ναι γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις με μπλοκαρισμένο τροχό (όταν φτάσεις σε χαμηλές ταχύτητες) δημιουργείται κώνος από το υλικό μπροστά από τον τροχό σου που αυξάνει τις τριβές.
Adriver έγραψε:...Όσον αφορά αλυσίδες και ελαστικά, νομίζω σε πολλές χώρες απαγορεύονται οι αλυσίδες, π.χ. Αμερική. Και στη Γερμανία κάποτε που ταξίδεψα οδικώς με ένα Γερμανό δεν είχε αλυσίδες και έστριβε πάνω σε παχύ χιόνι σαν σε στεγνό! Έκανε κέφι το μεγάλο κινητήρα του εταιρικού VW (φυσικά station wagon). Και τότε δεν πρέπει να υπήρχαν ηλεκτρονικά!Υπήρχαν όμως χειμερινά λάστιχα
Το να σκίζουν/αλλοιώνουν οι ιδιοκτήτες το αυτοκόλλ[…]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]