Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κανένα κομμάτι του τακακίου, μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στα χιόνια και στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες;;;
Ευχαριστώ!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Αγνοώ κυρ-Παναγιώτη, θα το μεταφέρω!
Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κανένα κομμάτι του τακακίου, μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στα χιόνια και στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες;;;
Ευχαριστώ!
Όλα είναι πιθανά, ένας έλεγχος είναι απαραίτητος μήπως κρύβεται και κάτι άλλο που ακόμα δεν έχει εκδηλωθεί περισσότερο.
Τώρα το επώνυμα που λες, ξέρεις ονόματα ?
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Ζιμμερμαν αν δεν κάνω λάθος...
Oι Zimmermann επειδή τους δουλεύω πολύ όπως και τους Brembo, τους βρίσκω να έχουν πολύ καλή μηχανουργική επεξεργασία, είναι πολύ προσεγμένoi στην κατασκευή τους, αλλά και από την χρήση τους σαν αντοχή δεν έχω ακούσει παράπονα.
21 quadra έγραψε:markvag έγραψε:Ζιμμερμαν αν δεν κάνω λάθος...
Oι Zimmermann επειδή τους δουλεύω πολύ όπως και τους Brembo, τους βρίσκω να έχουν πολύ καλή μηχανουργική επεξεργασία, είναι πολύ προσεγμένoi στην κατασκευή τους, αλλά και από την χρήση τους σαν αντοχή δεν έχω ακούσει παράπονα.
Πάντα υπάρχει φαντάζομαι και η περίπτωση κάποιου κατασκευαστικού λάθους ή κάποιου λάθους στην εγκατάσταση (αν και ο μάστορας μου είπε ο ιδιοκτήτης είναι καλός και αξιόπιστος, όλοι κάνουν λάθη φαντάζομαι...). Θα φανεί, αύριο θα πάει στον "γιατρό" το αμάξι και θα ξέρω τη Δευτέρα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Αναρωτιέμαι αν είναι προτιμότερη επιλογή τα "εργοστασιακά" της Toyota, ή φθηνότερα από το εμπόριο της TRW που κάποια εξαρτήματα της (σίγουρα τα τακάκια) χρησιμοποιεί σαν "εργοστασιακά" η Toyota, ή είναι ευκαιρία για μεταλλικά (braided stainless steel brake lines) που κανονικά είναι αναβάθμιση?
Αλλά μεταλλικά βρίσκουμε από δύο εταιρείες, Black diamond και HEL, που μάλλον πρόκειται για μικρές εταιρείες. Μήπως είναι υπερβολικό ρίσκο αντί αναβάθμιση?
Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?
εάν δεν εισαι τρεχαλιαρης βαλε trw.
Adriver έγραψε:Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?Παραδοσιακά έχεις διπλό κύκλωμα, κάθε δύο διαγώνιοι τροχοί αποτελούν ξεχωριστό κύκλωμα. Φυσικά και θα το καταλάβεις αν συμβεί μια και η απόδοση του συστήματος θα πέσει κατακόρυφα.
Τα μεταλλικά μαρκούτσια δεν είναι απαραίτητα αναβάθμιση για χρήση πολιτική. Είναι για αγωνιστική, στην κοινή οδήγηση μπορεί να σου κάνει το φρένο πιο σκληρό, πιο απότομο και απόλυτο, λιγότερο φιλικό για απαλή χρήση. Σε κάποιες περιπτώσεις απότομου φρενάρίσματος μπορεί και να σου βάζει πιο εύκολα το ABS.
Adriver έγραψε:Προέκυψε η ανάγκη για αλλαγή μαρκουτσιών φρένων σε ένα Corolla (192hp) ... στα πίσω είδαν σκασίματα, φουσκώματα, δεν είμαι σίγουρος.
Αναρωτιέμαι αν είναι προτιμότερη επιλογή τα "εργοστασιακά" της Toyota, ή φθηνότερα από το εμπόριο της TRW που κάποια εξαρτήματα της (σίγουρα τα τακάκια) χρησιμοποιεί σαν "εργοστασιακά" η Toyota, ή είναι ευκαιρία για μεταλλικά (braided stainless steel brake lines) που κανονικά είναι αναβάθμιση?
Αλλά μεταλλικά βρίσκουμε από δύο εταιρείες, Black diamond και HEL, που μάλλον πρόκειται για μικρές εταιρείες. Μήπως είναι υπερβολικό ρίσκο αντί αναβάθμιση?
Και για ένα μέτρο του ρίσκου. Αν υπάρξει διαρροή, π.χ. σπάσει το σωληνάκι σε ένα πίσω τροχό, θα χαθεί όλο το υγρό από το δίκτυο και θα μείνουμε ξαφνικά χωρίς φρένα σε όλους τους τροχούς? Ή υπάρχουν τίποτα βαλβίδες που "απομονώνουν" περιοχές?
Εχω σπασει μπροστα μαρκουτσι,το καταλαβα οταν σε κατηφορικη διαδρομη μεσα σε πολη,πηγα να πατησω φρενο.
Ευτυχως φρεναρισε με μπλοκαρισμα τροχων και σβαρνισμα σαν να ημουν σε χιονι ,αργησε να ακινητοποιηθει.
Αυτο με ταχυτητα 30-40 χλμ,δεν θελω να φανταστω τι θα γινονταν εαν πηγαινα με καμια 100 στη χλμ.
Στην περίπτωση μου πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουν φθαρεί τα πίσω. Μόνη λογική εξήγηση να μην είναι ίδιας ποιότητας/αντοχής με τα μπροστά.
Adriver έγραψε:
Στην περίπτωση μου πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουν φθαρεί τα πίσω. Μόνη λογική εξήγηση να μην είναι ίδιας ποιότητας/αντοχής με τα μπροστά.
Esp ίσως;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα