- 20 Ιαν 2017, 02:27
#354742
Όταν μπει το ABS (ειδικά στα παλιότερα) βασικά φρενάρεις τόσο όσο μπορεί να φρενάρει ο χειρότερος τροχός, άρα όσο μπορούν να φρενάρουν τα κοινά πίσω..... Αν καταργούσες το ABS (αρκετοί τζιπάδες το κάνουν, βγάζουν την ασφάλεια ή βγάζουν προέκταση με διακόπτη) τα εμπρός λάστιχα θα σε φρέναραν καλύτερα αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα έκανες τετακέ.
Εμένα έχει αντισπιν αλλά έχει 2 σκάλες, την κανονική on-off (σε φρενάρει και σου κόβει το γκάζι) και την κρυφή που δεν σου κόβει το γκάζι αλλά μόνο σε φρενάρει. Σε αυτήν την μεσαία σκάλα μπορώ να βγώ από ανηφορικό στενό σε ανηφορικό κύριο δρόμο όταν είναι γλυστερά. Με το αντισπίν αναμμένο απλά μου κόβει το γκάζι και με ακινητοποιεί στην αρχή της εξόδου.
Γενικά σε χιόνι και λάσπη θέλεις να σπινάρει και λίγο για να αδειάζει το λάστιχο. Αν γεμίσει χιόνι που παγώνει πλέον ΄το λάστιχό σου είναι ένα σχετικά λείο στρογγυλό πράμα με ελάχιστη πρόσφυση.
Τα Subaru έχουν είδος τετρακίνησης που τα πάει πολύ καλά με το χιόνι. Για αυτό και θα τα δείτε αρκετά σε χώρες/μέρη με πολύ κρύο και χιόνια.
Νομίζω ότι μετά από αρκετά παραδείγματα που αναφέρθηκαν πρέπει να έχει γίνει κατανοητό πόσο μεγάλη σημασία παίζουν τα κατάλληλα λάστιχα.
aka onyx !