Φοβήθηκα για πολλαπλασιαστή γιατί τον έχω αλλάξει ήδη μια φορά και έβαλα μεταχειρισμένο..
Έκατσα να την ψάξω λίγο τη δουλειά γιατί ευτυχώς έχω κλειστό γκαράζ και μπορώ να το λύνω παρά τα χιόνια.
Έβγαλα πολλαπλασιαστή και του έβαλα τα μπουζί εκτός μοτέρ, και με μιζάρισμα είδα ποιο μπουζί δε δίνει σπίθα.
(προσοχή στο καύσιμο από τις τρύπες των μπουζί!!!, ταπώστε τα ή κλείστε το σωληνάκι καυσίμων)
Άλλαξα θέση στο μπουζί και είδα ότι και στη νέα θέση δε δίνει σπίθα, άρα φταίει το μπουζί και όχι ο πολλαπλασιαστής.
Τα μπουζί είναι ιριδίου και ένα βαθμό ψυχρότερα και στα κιτάπια μου είδα οτι τα φοράει από το ... 2009
Την άλλη μέρα τα έψαξα στην τοπική αγορά αλλά ο μόνος μεγάλος που φέρνει Champion μου λέει αυτό δεν το έχει στοκ ο εισαγωγέας και θα ρθει τέλος του μηνός....
Οπότε θέλοντας και μη είπα να ασχοληθώ να τα ελέγξω καλύτερα τα δικά μου μπας και.....
Καταρχάς τα μέτρησα ωμική αντίσταση σύμφωνα με τα specs (καθότι ηλεκτρολόγος..) και ήταν όλα μια χαρά. Βέβαια για να βρώ επαφή στην ακίδα ήταν δύσκολο και κατάλαβα ότι οι αποθέσεις άνθρακα είχαν κάνει καλό στρώμα..
Έτσι τα έβαλα να μουλιάσουν (η ακίδα) σε καυτό νερό με.. καθαριστικό εσπρεσιέρας που σπάει τα λάδια
Το καυτό νερό και το cafizza έκαναν λίγη δουλειά και η μάκα βγήκε εύκολα από το σώμα αλλά και από την ακίδα όσο κατάλαβα. το πολύ πολύ να το έξυνα και με το νύχι (ο καλός ο μάστορας πάντα αφήνει νύχι...)
δεν έβαλα συρμάτινη βούρτσα για να μη πληγωθεί το ιρίδιο.
τέλος, μέτρησα με τη φιλιέρα τα κενά και είδα ότι ήθελαν λιιιιγο κλείσιμο και περισσότερο αυτό που δεν έδινε σπίθα
μετά από ένα καλό στέγνωμα με τον αέρα τα κούμπωσα και πήρε μπρος και γουργούριζε χαρούμενο στο ρελαντί του....
και όταν έρθουν με το καλό τα νέα μπουζί θα μπουν στο.. ράφι να υπάρχουν εύκαιρα.