Καλοτάξιδο και να το χαρείς όσο πάει. Έχοντας γράψει αρκετά χλμ με το "μικρό" απλά σε ζηλεύω. Όσο για το να προσέχεις κτλ η γνώμη μου είναι ότι μια χαρά ασφαλέστατο και καλοστημένο αυτοκίνητο είναι. Αν έχεις έστω και λίγο μυαλό μεσα στο κεφάλι σου και δεν είσαι τόσο κουλός όσο εγώ, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Πάρε μια βαθιά ανάσα τώρα κι ένα Johjny και διάβασε εδώ:
http://oppositelock.kinja.com/the-mazda ... 1759904335
Έχει κάποια χρήσιμα tips, μεταξύ άλλων.
http://www.mobil.com/english-IT/Passeng ... 0-X1-15W40
xenos έγραψε:Την πατέντα με το καλωδιάκι line-in την έχουν κάνει πολλοί σε μξ και παίζει. Κόστος <3ε
Καλώδιο με βύσμα jack εννοείς;
rx8_drifter έγραψε:H πιο αψυχολόγητη τρου πετρολχεδ αγορά απ αρχής του φόρουμς, καλά και καβλωτικά χιλιόμετρα
+σκοτωμα των λιρων, οπως πρεπει, ελληνικη ταινια κιετσ´
Καλοριζικο Μπιχλα!
< >
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Ζηλεύω την όρεξη που θα χεις τώρα στις αρχές να ξεκλέψεις χρόνο να το πας βόλτα :-)
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
bihlas87 έγραψε:Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους για τις ευχές. Έφτιαξα και μια εικόνα για να την τυπώσω σε μπλουζάκι.
Ετσι!
Καλοταξιδο!
bihlas87 έγραψε:Από χρόνο άλλο τίποτα, σήμερα πήγαινα με το πλάι στα χιόνια και γελούσα σαν |λογοκρισία|
Προσεχεεεεε...
< >
Σε ζηλεύω και αναπολώ τα χρόνια εκείνα. Αν πάνε καλά τα πράγματα το έχω σκοπό να το πάρω πάλι για weekend car. Το αμάξι ακόμα και μετά από μιαμιση δεκαετία συνεχίζει να εντυπωσιάζει τόσο σε εμφάνιση (μέσα/έξω) όσο και σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
1)Η συμπίεση μην σε αγχώνει, πρόσεχε τα μπεκ σου και πήγαινε μέτρησε τα. Αλλά ακόμα και rebuild να χρειαστείς κάποια στιγμή με 2.000 είναι κούκλος. Όσα δλδ έχω πληρώσει την Audi σε σερβις και βλάβες από τότε που πούλησα το ρχ8.
2)Αν πήρες το ρχ8 για κοντράδικο αμάξι έκανες μεγάλο λάθος. Θα παίζεις με προσθιοκίνητα τουρμπάκια των 180hp και θα απογοητεύεσαι... Είναι για άλλα γούστα αυτό το αμάξι. Να ανέβεις Νυμφαία ή σύνορα με Βουλγαρία ΜΟΝΟΣ. Να κάνεις την αναστροφή της νησίδας μπροστά στην Αστυνομία και να παίρνεις με το πλάι τη διασταύρωση του Cosmopolis. Γενικά να πηγαίνεις όπου μπορείς (και δεν κινδυνεύεις εσύ και οι απέναντί σου) με το πλάι.
3) Προσοχή στο μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με την ροπή σε στροφές μετά τις 5.500σαλ. Ποτέ μα ποτέ αν νομίζεις ότι πάει να σου φύγει ο κώλος μην αφήσεις απότομα γκάζι, μείνε στο γκάζι όσο μπορείς ή προοδευτικά άφηνε και τα υπόλοιπα θα τα κάνει το μπλοκε. Αλλιώς οι σφαλιάρες, ειδικά σε καλό οδόστρωμα, από την μία μεριά στην άλλη θα αρχίσουν και μπορείς να καταλήξεις με "τραύματα" που κοστίζουν πολύ! (ζάντα, ημιαξόνιο, πίσω βραχίονες ανάρτησης...2700€ η μια πίσω μεριά )
4) Μια αλλαγή βαλβολίνες στο διαφορικό προληπτικά δεν θα ήταν καθόλου κακό και το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό που μπορεί να πληρώσεις αν βγάλει βλάβη.
5) Ο δείκτης λαδιού στο καντράν δεν είναι στάθμης, είναι πίεσης και έχει καθαρά "διακοσμητικό" χαρακτήρα (on/off) από την άποψη ότι αν ανάψει λαμπάκι πίεσης λαδιού θα είναι ήδη αργά
Δεν πρόκειται να κουνηθεί αν δεν υπάρξει ήδη πρόβλημα. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί δεν το κάνανε να δείχνει real time την πίεση λαδιού σε ένα αμάξι που το λάδι και πίεση του είναι ζωτικής σημασίας!
Αυτά τα ολίγα που θυμάμαι... καλή διασκέδαση
Α και μπορείς να φορτώσεις 4 άτομα ΜΑΖΙ και τις βαλίτσες τους και να πας ω ωραιότατα ήσυχα και άνετα ταξιδάκια. Θα βάλετε και τις βενζίνες δια του 4
Αυτό το αμάξι είναι μούρλια!!!
RXristos έγραψε: Το αμάξι ακόμα και μετά από μιαμιση δεκαετία συνεχίζει να εντυπωσιάζει τόσο σε εμφάνιση (μέσα/έξω) όσο και σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
1)Η συμπίεση μην σε αγχώνει, πρόσεχε τα μπεκ σου και πήγαινε μέτρησε τα. Αλλά ακόμα και rebuild να χρειαστείς κάποια στιγμή με 2.000 είναι κούκλος. Όσα δλδ έχω πληρώσει την Audi σε σερβις και βλάβες από τότε που πούλησα το ρχ8.
2)Αν πήρες το ρχ8 για κοντράδικο αμάξι έκανες μεγάλο λάθος. Θα παίζεις με προσθιοκίνητα τουρμπάκια των 180hp και θα απογοητεύεσαι... Είναι για άλλα γούστα αυτό το αμάξι. Να ανέβεις Νυμφαία ή σύνορα με Βουλγαρία ΜΟΝΟΣ. Να κάνεις την αναστροφή της νησίδας μπροστά στην Αστυνομία και να παίρνεις με το πλάι τη διασταύρωση του Cosmopolis. Γενικά να πηγαίνεις όπου μπορείς (και δεν κινδυνεύεις εσύ και οι απέναντί σου) με το πλάι.
4) Μια αλλαγή βαλβολίνες στο διαφορικό προληπτικά δεν θα ήταν καθόλου κακό και το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό που μπορεί να πληρώσεις αν βγάλει βλάβη.
5) Ο δείκτης λαδιού στο καντράν δεν είναι στάθμης, είναι πίεσης και έχει καθαρά "διακοσμητικό" χαρακτήρα (on/off) από την άποψη ότι αν ανάψει λαμπάκι πίεσης λαδιού θα είναι ήδη αργά
Όντως, αν δεν βγει καινούριο μοντέλο και το σχέδιο είναι διαχρονικό μέσα - έξω δεν δείχνει καθόλου
την ηλικία του, άνετα θα μπορούσε να έχει βγει και φέτος. Κάποιοι γνωστοί που είναι άσχετοι με
ρωτάνε αν είναι καινούριο (είναι άψογο εξωτερικά) και μένουν έκπληκτοι όταν τους λέω ότι είναι
του 2004.
1) Αν η ανακατασκευή του μοτέρ κοστίζει μόνο 2 είναι μια χαρά αν χρειαστεί μετά από 2-3 χρόνια
και ευχαρίστως θα τα έδινα για να το κρατήσω άλλα 5 και να διατηρήσει κάποια αξία, ακόμα και
αν τα δεδομένα στη ζωή μου έχουν αλλάξει τότε, δεν βλέπω γιατί να μην με εξυπηρετούσε και ως
οικογενειακό. Στην ουσία sedan με σπορ γραμμές είναι, απλά έχει μικρό χώρο αποσκευών.
2) Η κόντρα με τον φίλο μου θα ήταν καθαρά για χαβαλέ, ξέρω ότι δεν πλησιάζω turbo 2000cc,
έχουν διπλάσια ροπή στις μισές στροφές. Κάτω από τις 6000 είναι σαν να οδηγάς χαμηλό 1400ρι
supermini, είναι πιο μοτοσυκλετάδικη η λειτουργία του μοτέρ. Ξέρεις από Κομοτηνή? Πριν λίγες
ώρες το σανίδωσα στην στροφή που λες αλλά άνοιξε ελάχιστα η τροχιά. Ποιό Audi έχεις τώρα?
4) Θα το έχω υπόψιν μου, από βδομάδα θα το πάω σε γνωστό μου μηχανικό να ρίξει μια ματιά παντού.
5) Οπότε να έχω το νου μου και να να το ελέγχω με τον παραδοσιακό τρόπο κάθε 2-3 γεμίσματα.
Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, αυτές τις μέρες με θερμοκρασίες κοντά στο 0 θέλει 3-4 δευτερόλεπτα
για να πάρει μπρος και κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι είναι φυσιολογικό, το έκανε και το δικό σου?
Ευχαριστώ για το input.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.