Καλοτάξιδο και να το χαρείς όσο πάει. Έχοντας γράψει αρκετά χλμ με το "μικρό" απλά σε ζηλεύω. Όσο για το να προσέχεις κτλ η γνώμη μου είναι ότι μια χαρά ασφαλέστατο και καλοστημένο αυτοκίνητο είναι. Αν έχεις έστω και λίγο μυαλό μεσα στο κεφάλι σου και δεν είσαι τόσο κουλός όσο εγώ, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Πάρε μια βαθιά ανάσα τώρα κι ένα Johjny και διάβασε εδώ:
http://oppositelock.kinja.com/the-mazda ... 1759904335
Έχει κάποια χρήσιμα tips, μεταξύ άλλων.
http://www.mobil.com/english-IT/Passeng ... 0-X1-15W40
Ζηλεύω την όρεξη που θα χεις τώρα στις αρχές να ξεκλέψεις χρόνο να το πας βόλτα :-)
Σε ζηλεύω και αναπολώ τα χρόνια εκείνα. Αν πάνε καλά τα πράγματα το έχω σκοπό να το πάρω πάλι για weekend car. Το αμάξι ακόμα και μετά από μιαμιση δεκαετία συνεχίζει να εντυπωσιάζει τόσο σε εμφάνιση (μέσα/έξω) όσο και σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
1)Η συμπίεση μην σε αγχώνει, πρόσεχε τα μπεκ σου και πήγαινε μέτρησε τα. Αλλά ακόμα και rebuild να χρειαστείς κάποια στιγμή με 2.000 είναι κούκλος. Όσα δλδ έχω πληρώσει την Audi σε σερβις και βλάβες από τότε που πούλησα το ρχ8.
2)Αν πήρες το ρχ8 για κοντράδικο αμάξι έκανες μεγάλο λάθος. Θα παίζεις με προσθιοκίνητα τουρμπάκια των 180hp και θα απογοητεύεσαι... Είναι για άλλα γούστα αυτό το αμάξι. Να ανέβεις Νυμφαία ή σύνορα με Βουλγαρία ΜΟΝΟΣ. Να κάνεις την αναστροφή της νησίδας μπροστά στην Αστυνομία και να παίρνεις με το πλάι τη διασταύρωση του Cosmopolis. Γενικά να πηγαίνεις όπου μπορείς (και δεν κινδυνεύεις εσύ και οι απέναντί σου) με το πλάι.
3) Προσοχή στο μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με την ροπή σε στροφές μετά τις 5.500σαλ. Ποτέ μα ποτέ αν νομίζεις ότι πάει να σου φύγει ο κώλος μην αφήσεις απότομα γκάζι, μείνε στο γκάζι όσο μπορείς ή προοδευτικά άφηνε και τα υπόλοιπα θα τα κάνει το μπλοκε. Αλλιώς οι σφαλιάρες, ειδικά σε καλό οδόστρωμα, από την μία μεριά στην άλλη θα αρχίσουν και μπορείς να καταλήξεις με "τραύματα" που κοστίζουν πολύ! (ζάντα, ημιαξόνιο, πίσω βραχίονες ανάρτησης...2700€ η μια πίσω μεριά )
4) Μια αλλαγή βαλβολίνες στο διαφορικό προληπτικά δεν θα ήταν καθόλου κακό και το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό που μπορεί να πληρώσεις αν βγάλει βλάβη.
5) Ο δείκτης λαδιού στο καντράν δεν είναι στάθμης, είναι πίεσης και έχει καθαρά "διακοσμητικό" χαρακτήρα (on/off) από την άποψη ότι αν ανάψει λαμπάκι πίεσης λαδιού θα είναι ήδη αργά
Δεν πρόκειται να κουνηθεί αν δεν υπάρξει ήδη πρόβλημα. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί δεν το κάνανε να δείχνει real time την πίεση λαδιού σε ένα αμάξι που το λάδι και πίεση του είναι ζωτικής σημασίας!
Αυτά τα ολίγα που θυμάμαι... καλή διασκέδαση
Α και μπορείς να φορτώσεις 4 άτομα ΜΑΖΙ και τις βαλίτσες τους και να πας ω ωραιότατα ήσυχα και άνετα ταξιδάκια. Θα βάλετε και τις βενζίνες δια του 4
Αυτό το αμάξι είναι μούρλια!!!