Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By glf
#353794 blinkys, επέλεξα να μη γράψω και τεχνικες για αναποδα τιμονια κτλ που ειναι ακριβως οσα προσφέρεις γιατι ηδη εχει βγει πολυ μεγαλο.
Απευθύνεται στον αρχάριο για σωστές βάσεις.

Αυτο με το esp μου το ειπε και γνωστός με το δικο του a3. Σε μένα το focus '08 είναι μια χαρα το esp του στο χιόνι. Και το traction του επισης.
Με χιονολαστιχα παντα.
Την 'προπονηση' πριν το δρόμο την αναφέρω ήδη.
Άβαταρ μέλους
By glf
#353796 Οποιος θέλει το ποστάρει όπου θέλει :)

Xeno, εγώ έχω βαζελίνη ... αυτοκινητιστική, σε συσκευασία για το γκαράζ δλδ. Μόνο καλό θα κάνει σε λάστιχο γενικότερα, το θρέφει να μη ξεραθεί.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#353806 Στην μπεμπέκα πάντως το anti-spin με βοήθησε στο χιόνι... :hmmm: Κι εγώ το έχω ακούσει για την απενεργοποίησή του, αλλά εν τέλει θεωρώ πως βοήθησε. Εκεί που το ένιωθα να σπινάρει έμπαινε το αντισπιν και αν και το σπινάρισμα συνέχιζε (λογικό, με συντελεστή τριβής = 0 :lol: ) το αμάξι ξεκολλούσε. Μιλάω με απειροελάχιστο γκάζι.

Το esp δεν μπήκε πουθενά.



Αν δεν κυκλοφορούσαν άλλα αμάξια στο δρόμο πάντως και αν δεν έπρεπε να μαζέψω τον μικρό από τον παιδικό σταθμό, μέχρι το βράδυ στο αμάξι θα ήμουν και θα έκοβα βόλτες στο χιόνι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#353935
Άβαταρ μέλους
By glf
#354084 άρα δε μπορούμε να γράψουμε κάτι γενικό, είναι αναλόγως τα συστήματα του αυτοκινήτου στον καθένα.
αρχίζει και γίνεται τόσο ειδικό που κάποιος θα καταλάβει το ανάποδο από αυτό που μπορεί να ισχύει στο δικό του αυτοκίνητο και να πει "τι |λογοκρισία| γράφουν εκεί μέσα" :)
εγώ ξεκαθαρίζω ότι γενικά εμπιστευόμαστε τα συστήματα ασφαλείας και στο χιόνι γιατί οι κατασκευαστές το έχουν προβλέψει. αν πάμε τώρα να δούμε ένα ABS 1ης-2ης γενιάς σαφώς έχει πολύ χειρότερη αίσθηση στο χιόνι από ένα τελευταίας γενιάς. και στην Ελλάδα της κρίσης δύσκολα θα δούμε φρέσκο πράμα σε ανανεώσεις αυτοκινήτων
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#354742 Όταν μπει το ABS (ειδικά στα παλιότερα) βασικά φρενάρεις τόσο όσο μπορεί να φρενάρει ο χειρότερος τροχός, άρα όσο μπορούν να φρενάρουν τα κοινά πίσω..... Αν καταργούσες το ABS (αρκετοί τζιπάδες το κάνουν, βγάζουν την ασφάλεια ή βγάζουν προέκταση με διακόπτη) τα εμπρός λάστιχα θα σε φρέναραν καλύτερα αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα έκανες τετακέ.

Εμένα έχει αντισπιν αλλά έχει 2 σκάλες, την κανονική on-off (σε φρενάρει και σου κόβει το γκάζι) και την κρυφή που δεν σου κόβει το γκάζι αλλά μόνο σε φρενάρει. Σε αυτήν την μεσαία σκάλα μπορώ να βγώ από ανηφορικό στενό σε ανηφορικό κύριο δρόμο όταν είναι γλυστερά. Με το αντισπίν αναμμένο απλά μου κόβει το γκάζι και με ακινητοποιεί στην αρχή της εξόδου.
Γενικά σε χιόνι και λάσπη θέλεις να σπινάρει και λίγο για να αδειάζει το λάστιχο. Αν γεμίσει χιόνι που παγώνει πλέον ΄το λάστιχό σου είναι ένα σχετικά λείο στρογγυλό πράμα με ελάχιστη πρόσφυση.

Τα Subaru έχουν είδος τετρακίνησης που τα πάει πολύ καλά με το χιόνι. Για αυτό και θα τα δείτε αρκετά σε χώρες/μέρη με πολύ κρύο και χιόνια.

Νομίζω ότι μετά από αρκετά παραδείγματα που αναφέρθηκαν πρέπει να έχει γίνει κατανοητό πόσο μεγάλη σημασία παίζουν τα κατάλληλα λάστιχα.