Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#351873
Dimsabas έγραψε:Σούπερ επιλογή. Το ένα είναι σχολείο και το άλλο πανεπιστήμιο.


Δημήτρη το πανεπιστήμιο το θυμάμαι λιγότερο ευχάριστο από το S. Και λιγότερο τρομακτικό.... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By makis_kanatselis
#351905 Τρομερή επιλογή. Καλοταξιδο και εύχομαι να φτάσεις σε σημείο να το μάθεις τόσο που να μην σε τρομάζει.

.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#352203 Σήμερα το μενού έχει δοκιμές με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Βασικά μαλάκωνω μόνο την πίσω ελάχιστα μπας και γίνει λιγότερο απότομο.
Για να δούμε......
Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#352303
Dimsabas έγραψε:Τρελή όαση στην αυτοκινητιστική ερημία του φόρουμ.


Δημήτρη είχαε γνωριστεί σε μια δυναμομέτρηση του mymx5. Είχα το μπλέ 18άρι mk2,5 που το έφερα για δυναμομέτρηση με βενζίνη 4 μηνών στο ρεζερβουάρ :yahoo: . Είχα βγάλει τα 130 άλογα από τα 140τόσα επίσημα και μου είχε πει ο Φωτεινέλλης πως η βενζίνη δεν ωριμάζει σαν το ουίσκι :lol:

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#352553 Α γεια σου, τώρα σε κατάλαβα.

Το 2000 είναι ονειρικό αυτοκίνητο, καταπληκτικό. Βέβαια, η γνώμη μου στηρίζεται σε ένα αρκετά βελτιωμένο, δεν ξέρω πώς είναι εργοστασιακά. Όπως και να έχει, να το χαρείς όσο δεν πάει.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#354252 Για να ρυθμίζει την ανάρτηση "πειραγμένο" θα είναι κι αυτό, σωστά; Υποθέτω δεν έβγαινε με ρυθμιζόμενη ανάρτηση από το εργοστάσιο.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#354321
Serf έγραψε:Για να ρυθμίζει την ανάρτηση "πειραγμένο" θα είναι κι αυτό, σωστά; Υποθέτω δεν έβγαινε με ρυθμιζόμενη ανάρτηση από το εργοστάσιο.


έχει μια KW Variant 3 εκτός των άλλων :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#358466 για λεγε ντε! λάστιχα? κανα γυρολογιο επιασες?
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#358499
dimviii έγραψε:για λεγε ντε! λάστιχα? κανα γυρολογιο επιασες?


Τα 050Α έχει. 215χ40 σε 8,5χ18 ζάντα εμπρός καθώς και 245χ35 σε 9,5 χ18 πίσω.
Αρχικά χωρίς να έχω οδηγήσει Σ2000 με εργοστασιακη ανάρτηση, η Variant 3 είναι φανταστική (αν και χάνομαι στις άπειρες ρυθμίσεις).
Χρόνο δεν μέτρησα επίτηδες γιατί ήθελα να επικεντρωθω στην αίσθηση του αυτοκινήτου. Αυτό λοιπόν που έχω να πω είναι οτι πρεσβεύει απόλυτα το fun drive ενώ ταυτόχρονα σου θυμίζει οτι αυτό ειναι το αφεντικό για την ώρα με κάθε ευκαιρεία. Με δυσκόλεψε σε σχέση με το μιάτα το σκαλοπάτι στην απόδοση που είναι λίγο γρίφος γιατί ή κρεμάει ή είναι απότομο, ενώ επιπλέον χρειάζεται στα κατευάσματα μύτη τακούνι που δεν είναι το φορτε μου (στο μιάτα και να μην πετύχαινε δεν γινόντουσαν και πολλά)

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#358507 ωραιος,σιγα-σιγα θα το μαθεις! :thumbsup:

από φθορα στα ελαστικα πως πηγες? από φρενα?
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#358530
dimviii έγραψε:ωραιος,σιγα-σιγα θα το μαθεις! :thumbsup:

από φθορα στα ελαστικα πως πηγες? από φρενα?


Τα λάστιχα είναι τελών του 11 και ενώ δει΄χνουν καινούρια γλύστραγαν. Πλέον μετά το ξύλο φαίνεται να δουλεύουν καλύτερα. Τα φρένα μια χαρά για εμένα (αν και θα περίμενα λίγο πιο τεμπέλικο abs) ενώ όταν ξεβαρεθώ θα τσεκάρω και τα λάδια να δούμε αν έκαψε και πόσο.......
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#358531
Miatakias έγραψε:ενώ επιπλέον χρειάζεται στα κατευάσματα μύτη τακούνι που δεν είναι το φορτε μου (στο μιάτα και να μην πετύχαινε δεν γινόντουσαν και πολλά)


Το μυτοτάκουνο είναι δύσκολο, αλλά χρειάζεται σπάνια. Εναλλακτικά μπορείς απλά να αφήνεις πιο σταδιακά τον συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#358533
Miatakias έγραψε:
Τα λάστιχα είναι τελών του 11 και ενώ δει΄χνουν καινούρια γλύστραγαν. Πλέον μετά το ξύλο φαίνεται να δουλεύουν καλύτερα..


ετσι ηταν και εμενα τα 050α ,ενώ ηταν λιωμα ,μολις τα ζεσταινες σε αγριο δρομο/πιστα και τα πιεζες κραταγαν αψογα.