Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
http://www.lidl-hellas.gr/el/oi-prosfor ... tm?id=1737
Τις άλλες αξίζει γιατί είναι ασυνήθιστα λαμπιόνια. 200 λούμεν είναι αρκετά λίγα (βοηθητικός φωτισμός καθαρά).
Κράτα κ την απόδειξη σε μια άκρη
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Σκέψου μια αντίστοιχη κλασσική σφαιρική σε Ε27 την σε περίπου ίδια τιμή, με υπερδιπλάσια λούμεν, εγγύηση κ παίρνεις ...
ΦΙΛΙΨ!
Νομίζω το πιο value for money της 4άδας είναι οι gu5.3, (αν είναι 12voltες βέβαια...)
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Για να μη παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στις παραγγελίες που έρχονται μέσω ΕΛΤΑ, όχι αυτές μέσω courier που χρεώνουν τα άντερά τους σε έξοδα εκτελωνισμού, αποθήκευτρα και δεν συμμαζεύεται, χώρια που έχω την βάσιμη εντύπωση ότι για λόγους κέρδους στέλνουν ΟΛΑ τα δέματα κάποιας αξίας στο τελωνείο.
Όταν κάνουμε παραγγελία ενός προϊόντος από τρίτη χώρα (πχ Κίνα) μπαίνουμε στον κόπο να το κάνουμε γιατί λογικά θα έχει πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με την τιμή που πωλείται εδώ. Αλλιώς ποιός ο λόγος να αναλάβεις τον κίνδυνο να παραλάβεις προβληματικό προϊόν, ή να έχεις προβλήματα συμβατότητας ή θέματα κάλυψης εγγυήσεων κλπ. Καλύτερα να το αγοράσεις από εδώ να το έχεις σύντομα και να είσαι και πιο σίγουρος γι αυτό που αγοράζεις.
Αν λοιπόν αγοράσω ένα προϊόν (πχ κινητό τηλέφωνο) στο 1/3 ή και στο 1/2 της αξίας που πωλείται εδώ, τότε ακόμη και να πληρώσω ΦΠΑ πάλι κερδισμένος θα είμαι σε σχέση με αυτά που θα πλήρωνα αν το αγόραζα από Ελλάδα. Αν όμως το κόστος αγοράς του είναι στα 3/4 της τιμής που το βρίσκεις εδώ ή και υψηλότερα, τότε είναι ενδεχόμενο αν ελεγχθεί, να κοστίσει τελικώς ακριβότερα και με όλους τους κινδύνους που προανέφερα.
Όσον αφορά τους δασμούς, αυτοί συνήθως στα περισσότερα είδη που αγοράζουμε απ΄ έξω μικρό ποσοστό της αξίας τους (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) και ανάλογα με την δασμολογική κλάση κυμαίνονται γύρω στο 2%.
Αυτό που είναι μπελάς είναι η διαδικασία εκτελωνισμού (βλέπε εμπειρία drdino) η οποία όμως όσον αφορά τα ΕΛΤΑ γίνεται από αυτά και η χρέωσή τους είναι ελάχιστη. Αντιθέτως, αν πέσεις στα νύχια της DHL, θα σου χρεώσουν κανένα 100άρι για εκτελωνισμό και αν καθυστερήσουν θα σε βάλουν να πληρώσεις και αποθήκευτρα και ποιος ξέρει τι άλλο.
Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι τα περισσότερα από τα είδη που παραμένουν στις αποθήκες του τελωνείου είναι αυτής της τελευταίας κατηγορίας. Κοστίζει κάτι εδώ 100€, το αγοράζω 50€ και πρέπει να πληρώσω άλλα 120€ για να το παραλάβω. Ε, πιο πολύ συμφέρει να μη το παραλάβω...