Amen and a-women!
Amen and a-women!
markvag έγραψε:Και τι πράμα είναι αυτό το deadlock ρε παιδιά;;;
Pitt έγραψε:kostis20 έγραψε:Επίσης του άλλαξαν και τα 4 ελαστικά αλλα κατι δεν κάνουν σωστα με τους αισθητήρες πίεσης και χάνουν αέρα.Ξέρει κανείς τι παίζει με τους αισθητήρες ?Θέλουν αλλαγή μετά απο κάθε αλλλαγη ελαστικών?
Όχι ακριβώς. Ο κάθε αισθητήρας πίεσης βρίσκεται βιδωμένος επάνω σε μια ειδική βαλβίδα, από την μέσα πλευρά του ελαστικού. Η εξωτερική πλευρά της βαλβίδας, αυτό που φαίνεται δηλαδή είναι ίδια με τις κοινές βαλβίδες. Η εσωτερική πλευρά της όμως έχει μια υποδοχή για την προσαρμογή του αισθητήρα πίεσης. Η PSA συνιστά μετά από κάθε αλλαγή ελαστικών και αλλαγή της βαλβίδας καθώς και της βίδας με την οποία βιδώνει ο αισθητήρας στην βαλβίδα, όχι όμως του ίδιου του αισθητήρα.
kostis20 έγραψε:Δοκιμασε το,κλειδωσε απο το τηλεκοντρολ ενω βρισκεσαι μέσα στο αμάξι,χωρις συναγερμό, και προσπαθησε να ανοίξεις τη πορτα.
kostis20 έγραψε:Τελικά deadlock δεν υπάρχει.
Το ένα λαστιχο ξεφουσκωσε τελείως και ήρθε οδική.
Απο το συνεργείο της εταιρείας leasing αποφάνθηκαν οτι θέλει αλλαγη και η βαλβίδα και ο αισθητηρας ,αλλα δεν υπάρχουν οποτε έγιναν παραγγελία .Ετσι μπήκε μια απλή βαλβίδα.
Αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι ενω υπάρχει αισθητηρας σε κάθε τροχό ,στο πίνακά οργάνων δε σου δίνει καμία συγκεκριμένη πληροφορία για το ποιο λάστιχο έχει το πρόβλημα,απλά σου βγάζει μηνυμα οτι κάποιο λαστιχο έχει χάσει αέρα,όπως δηλαδη τα συστήματα που δουλευουν με το ABS.
Oπότε είναι λίγο τζάμπα η φασαρία.Μπορεί να το έχουν πλουσιότερες εκδόσεις βεβαια και να τους συμφέρει οικονομικά...
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επηρ[…]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]