Αυτή τη μούρη όμως δεν μπόρεσα ποτέ να την χωνέψω...
μετά τα revisions των τελευταίων 2 ετών.
Κοινώς , αν η πίστα είναι το ενδιαφέρον μάλλον το Triple λόγω επώνυμων περιφερειακών κυρίως αλλά για μηχανάκι για
κάθε μέρα ή συχνή χρήση, χλωμό. Κι αν έχεις το εκπληκτικό μοτέρ του 9, δεν βλέπω κανένα λόγω γιατί όχι κάθε μέρα,
εκτός του ότι έχει υπερβολικό γκάζι για αποκλειστική χρήση πόλης το οποίο κοντρολάρεται απο το χέρι σου
και απο τα ηλεκτρονικά
Το Duc είναι επίσης απολαυστική εμπειρία , κινείται στο δρόμο του Triumph παρά του Yamaha.
Βλέπω παραλείπεις έναν προσωπικό έρωτα , το Brutale 750 αλλά συγχωρείσαι
Σε βόλτα πάντως με το μεγάλο του αδερφό , Speed Triple S , είναι διαβολεμένα ευχάριστη μοτοσυκλέτα βόλτας.
Ότι επιθυμεί ο καθείς
*Το μοτό θα κινείται συνήθως εντός πόλης (όχι πήγαινε-έλα δουλειά μονίμως)
*Θα είναι για προσωπική ευχαρίστηση, αλλά όχι hard coriλίκια, πίστες κλπ. Είμεθα μεγάλοι άνθρωποι βεβαίως βεβαίως.
*Στο fz με χάλασε η αδυναμία χαμηλά και η υπερβολική (άχρηστη για εμένα) δύναμη ψηλά. Οπότε θέλω κάτι δυνατό χαμηλά.
*Και τα 2 μου αρέσουν πολύ εξωτερικά
*Δεν έχω τη δυνατότητα να τα οδηγήσω, ούτε έχω στον κύκλο μου κάποιον (μόνο ένα monster 620 με μοτέρ 851(?)).
*Γνωρίζω τα της συντήρησης του 696, αλλά όχι του 675.
Fiat Panda 7,6l/100km
Fiat Panda 7,6l/100km