Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#351033 Ε, αυτό είναι για την έκθεση, τα κανονικά θα δείχνουν πιο φυσιολογικά.
Αυτό, έτσι χαμηλωμένο και με αυτούς τους τροχούς, δείχνει σαν hatchback!
Άβαταρ μέλους
By nass
#351045 Νομίζω έτσι ακριβώς είναι η Stelvio QV. Εξίσου πετυχημένη σαν όψη και concept με την X6M δηλαδή :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#351051
Giuseppe Busso έγραψε:
markvag έγραψε:Τάβλα ο rocsta, εμποτισμένη κιόλας! :lol: :twisted: :inlove:


Κι εγώ το ίδιο! :inlove: Θα την προτιμούσα σε κοκκινάκι βέβαια... :inlove: :lol:


Έφτασε και για σένα Μάρκο μου η κόκκινη Veloce.

Εικόνα



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ζαχαροπλάστης είσαι βρε;;; :inlove: :inlove: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#351088
nass έγραψε:
Σόρι αλλά δεν μου αρέσει, όχι τουλάχιστον όσο περίμενα. Δεν έχει την αρμονικότητα και τη χάρη της Giulia και βασικά με χαλάνε οι τεράστιοι τροχοί, σαν κάτι πρησμένες Χ5.

Λογικό να μη σου αρέσει εφόσον έχεις στο μυαλό σου κάτι σε off road. Αυτό το φτιάξανε έτσι για να γεμίσουν τις μπροσούρες με χρόνους του Ρινγκ. Αλλιώς όντως είναι λίγο παράταιρες οι 21"(?) ζάντες. Οι νορμάλ εκδόσεις θα είναι πολύ πιο αρμονικές απ' ότι έχουμε δει.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#352164 Στο εσωτερικό τους ρίχνει στα αυτιά η άλφα. Η ενσωματωμένη οθόνη της, αν και δεν δείχνει να έχει καμιά φοβερή ανάλυση, είναι πολύ ομορφότερη επιλογή από τις άλλες δύο που είναι σαν να τις κούμπωσες μετά απλά γιατί τις ξέχασες. Κατσιβελιά επίσης inho να είναι αποσπώμενη η οθόνη και να χρησιμοποιείται σαν τάμπλετ.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#352166 Χαλαρά από τα 3 θα αγόραζα την giulia

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#352168
diplomat έγραψε:Στο εσωτερικό τους ρίχνει στα αυτιά η άλφα. Η ενσωματωμένη οθόνη της, αν και δεν δείχνει να έχει καμιά φοβερή ανάλυση, είναι πολύ ομορφότερη επιλογή από τις άλλες δύο που είναι σαν να τις κούμπωσες μετά απλά γιατί τις ξέχασες. Κατσιβελιά επίσης inho να είναι αποσπώμενη η οθόνη και να χρησιμοποιείται σαν τάμπλετ.


Συμφωνώ, αν και θα ήθελα να τα δω από κοντά και τα 3 ταυτόχρονα.
'Ομως η Audi παίζει σε άλλο επίπεδο με την οθόνη στο καντράν. 10 χρόνια μπροστά από τους άλλους.
Μεγάλο φάουλ αυτή η γκουμούτσα-τιμόνι της BMW. Μειονέκτημα η πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες του καντράν.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#352179 Στην εκθεση που μπηκα στα νεα Αουντι απογοητευτικα απο την ποιοτητα αλλα και την σχεδιαση στο εσωτερικο (σε σχεση με τα παλαιοτερα μοντελλα της). Το πληρες ψηφιακο ταμπλω δεν ξερω αν εχει λογο να υπαρχει ταυτοχρονα με την κεντρικη οθονη.

Τι εννοεις μειονεκτημα η προσβαση σε ολες τις πληροφοριες του καντραν?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#352182
GTS έγραψε:Τι εννοεις μειονεκτημα η προσβαση σε ολες τις πληροφοριες του καντραν?


Από τη θέση οδήγησης, η ορατότητα σε όλο το μέρος του καντράν της BMW δεν είναι καλή. Το ίδιο ισχύει και στην 1.
Λογικά βελτιώνεται με το M-pack τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#352183 Όπως έχω ξαναγράξει το νέο Α4 με έχει απογοητευσει.Δε διακρίνω καμία προοδο σε σχέση με το Β8. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#352193
GTS έγραψε:Στην εκθεση που μπηκα στα νεα Αουντι απογοητευτικα απο την ποιοτητα αλλα και την σχεδιαση στο εσωτερικο (σε σχεση με τα παλαιοτερα μοντελλα της). Το πληρες ψηφιακο ταμπλω δεν ξερω αν εχει λογο να υπαρχει ταυτοχρονα με την κεντρικη οθονη.

Τι εννοεις μειονεκτημα η προσβαση σε ολες τις πληροφοριες του καντραν?


Εννοεί ότι δε βλέπεις το κάτω μέρος του καντράν.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#352199
Giuseppe Busso έγραψε:
GTS έγραψε:Τι εννοεις μειονεκτημα η προσβαση σε ολες τις πληροφοριες του καντραν?


Από τη θέση οδήγησης, η ορατότητα σε όλο το μέρος του καντράν της BMW δεν είναι καλή. Το ίδιο ισχύει και στην 1.
Λογικά βελτιώνεται με το M-pack τιμόνι.


Ναι με Μ πακ τιμονι βασικα το εσωτερικο της BMW παροτι παλαιοτερο (2011) ειναι καλυτερο απο Αουντι και Αλφα αυτην την στιγμη (μπηκα και στα 3 στην εκθεση και συγκρινα). Μονο τον ολικο και τον μερικο χιλιομετρητη δεν βλεπεις, θα πρεπει να σηκωθεις λιγο απο το καθισμα να τα δεις. Δεν ειναι θεμα αυτα ειδικα οταν το ταμπλω της BMW ειναι ωραιο και οδηγοκεντρικο. Επισης στο κρυφο μενου μπορεις να δεις θερμοκρασια λαδιου πχ και αλλες πληροφοριες.