Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#350534 Τάβλα ο rocsta, εμποτισμένη κιόλας! :lol: :twisted: :inlove:


Κι εγώ το ίδιο! :inlove: Θα την προτιμούσα σε κοκκινάκι βέβαια... :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#350579 Μπουσε; :shifty:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#350786 Και λεωφορειατζή έχουμε με αυτοκόλλητο. :lol:


Πανέξυπνη διαφήμιση της Alfa Romeo στο Ισραήλ. Δείτε τη:
phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#350856
markvag έγραψε:Τάβλα ο rocsta, εμποτισμένη κιόλας! :lol: :twisted: :inlove:


Κι εγώ το ίδιο! :inlove: Θα την προτιμούσα σε κοκκινάκι βέβαια... :inlove: :lol:


Έφτασε και για σένα Μάρκο μου η κόκκινη Veloce.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350895
GTS έγραψε:Μπουσσο, δικο σου

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9353588/

Άργησες τον είχε ενημερώσει άλλος :lol:

Stefan147 έγραψε:https://www.car.gr/9353588-alfa-romeo-giulia-2-9-quadrifoglio-510hp

Μυρίζει για Γερμανικό Test Drive αλλά και πάλι! :inlove:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350898
21 quadra έγραψε:Γρηγόρη τα πράγματα είναι περισσότερο απλά από νομίζεις / νομίζουμε.

Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους ) διαφοροποιεί έτι περαιτέρω αυτή την διαφορά, και το κάνει συνεχώς καθώς το αυτοκίνητο γλυστράει έχουμε μια συνεχή διαφοροποίηση των τιμών περιστροφής, Yaw κλπ )

Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους τροχούς να ακολουθούν την τροχιά του αυτοκινήτου χωρίς να σύρεται κάθε φορά ο ένας ή ο άλλος τροχός.

Το σύστημα αυτό είναι το διαφορικό, όλα αυτά είναι γνωστά.

Όμως προχώρισαν περισσότερο και είδαν ότι αν έβαζαν άλλο ένα διαφορικό μεταξύ των 2 αξόνων και άλλο ένα στον άλλο άξονα θα εξισορροπούσαν απόλυτα όποια διαφορά προέκυπτε στην περιστροφή όλων των τροχών με bonus την καλύτερη πρόσφυση.

Όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους.


Kε Παναγιωτη, μεχρι εδω κατανοητα και σεβαστα ολα αυτα...

21 quadra έγραψε:Έτσι οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή μηχανοηλεκτρική προσπαθεί να εξομειώσει την καθαρά μηχανική των πολλών διαφορικών ( άσχετα από το αν το κάνει με απόλυτη επιτυχία ή με κάποια επιτυχία ) θεωρείται και είναι γιαλατζί, αυτό προσπαθεί να σου εξηγήσει ο nass, ο Dim, o Busso κλπ.


Εδω καπου σας χανω...Οταν μια διαφοροποιημενη υλοποιηση καταφερνει εξισου καλα σε αποτελεσματικοτητα σε δρομο και πιστα, (οχι χωμα, εκει ναι τα φτερουγατα υπερεχουν ξεκαθαρα με τα 3 διαφορικα, αυτο ποτε δεν το αρνηθηκα...) αλλα το κυριοτερο σε επιπεδο ευχαριστησης -να γυρναει με το γκαζι δηλαδη και οχι μονο στο "ασε" οπως ισχυει συνηθως για τις Haldex υλοποιησεις που εξελιχηκαν σε προσθιοκινητα-, γιατι να ειναι στην τελικη γιαλαντζι?


21 quadra έγραψε:Αν τώρα η καθαρά μηχανική λύση - παντρευτεί - και με ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουμε το απόλυτο, και ξέρεις για ποιά συστήματα μιλάω, ναι εκείνα τα Ασιατικά που έχουν πάρει τις ταυτότητες των υπολοίπων.


Ακριβως αυτο, αν τελικα με τον συνδυασμο μηχανολογικων αλλα και ηλεκτρονικων λυσεων, εχουμε αριστο αποτελεσμα, ποιο το προβλημα στην τελικη με την...ποσοτητα των πλανητικων διαφορικων?
Γιατι και τα φτερουγατα χρησιμοποιουν ηλεκτρονικα μεσα (ΑΥC) για καλυτερο καλιμπραρισμα-ελεγχο
στις στροφες. Δεν ειναι δηλαδη οτι τα μεν -φτερουγατα- χρησιμοποιουν ΜΟΝΟ μηχανολογικες λυσεις, μονο μηχανικα μπλοκε και οτι το Focus RS πχ και οποιο αλλο σπορ 4κινητο που δεν βαζει 3 πλανητικα διαφορικα (βλεπε GT-R, R8, Gallardo κτλ) χρησιμοποιει μονο ηλεκτρονικα, με ενα πλανητικο διαφορικο.

Γιατι καπως ετσι διακρινω μια αδικα στοχευμενη προκαταλειψη για την υλοποιηση του RS, λες και τα παραπανω παραδειγματα (GT-R κτλ) χρησιμοποιουν 3 πλανητικα διαφορικα...

Και κατι τελευταιο, θυμιζω και παλι γιατι εχει διαφορα, ΔΕΝ αναφερομαι σε χωματινες διαδρομες, καθοτι εκει ουσιαστικα τα 3 διαφορικα δειχνουν την μεγιστη υπεροχη και ρυθμισιμοτητα-ευκολια και ισως μηχανολογικη ανωτεροτητα απο τις υπολοιπες υλοποιησεις.

Αλλιως ΔΕΝ θα ειχαμε κατι διαφορετικο απο 3 πλανητικα διαφορικα στο GT-R πχ, αυτοκινητο που εχει αποδειξει τις δυνατοτητες του σε δρομο-πιστα...

Το αυτο φυσικα ισχυει και για την AR, οπου με την ιδια λογικη τοτε και αυτη θα επρεπε να ακολουθησει τυφλα την υλοποιηση των φτερουγατων και οχι αυτο που κανει σημερα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#350932 On topic :shifty:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#350942 Μας μαμησες ρε Γιαννη πριν με το Turini και το Detroit :inlove: , ποιος το μαμαει το Polo μωρε :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#350986 μαλιστα.....τα 3 διαφορικα με τα 2 από αυτά ενεργα εχουν πλεονέκτημα μονο στο χωμα.Στην ασφαλτο εξαφανίζονται τα πλεονεκτήματα γιατι ετσι.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#351019 Γρηγόρη δεν κατάλαβες το πνεύμα μου, άστο για άλλη φορά, αλλά αφού επιμένεις για το τι είναι γιαλατζί σε ερωτώ, η coca-cola έβγαλε πρώτη αυτό το είδος του ποτού πρίν κάποιες δεκάδες χρόνια, τα υπόλοιπα ποτά αυτού του είδους που παρουσιάστηκαν χρόνια μετά είναι αυθεντικά ή γιαλατζί ?

Έτσι και η καθαρά μηχανική τετρακίνηση είναι η αυθεντική και τα συστήματα που την εξομειώνουν δεν είναι αυθεντικά, είναι γιαλατζί, άσχετα με το αποτέλεσμα, ( που δεν είναι και το ίδιο εδώ που τα λέμε, είναι κάπως ίδιο ) όπως και με τα ποτά, και τα άλλα σου προσφέρουν ευχαρίστηση αλλά αυθεντικά δεν είναι ( και η γεύση δεν είναι αλλά εντάξει )

Καλημέρα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#351026 Εικόνα

Σόρι αλλά δεν μου αρέσει, όχι τουλάχιστον όσο περίμενα. Δεν έχει την αρμονικότητα και τη χάρη της Giulia και βασικά με χαλάνε οι τεράστιοι τροχοί, σαν κάτι πρησμένες Χ5.