Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#350621
saxon_747 έγραψε:
blinkys έγραψε:Κάνε το απλό πείραμα να μην περάσεις τις 3.000 στροφές πουθενά και γράψε μας ξανά εντυπώσεις από τα λάστιχα.


Και πολύ λες. Ξεκίνημα με δευτέρα μη σου πω, φρενάρισμα με ταχύτητες κτλ

Ετσι είναι, χαλαρά και με μία ταχύτητα πάνω στην πορεία, δεν θέλει γκάζι
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#350675
fubar.gr έγραψε:Ο πρώτος είναι οτι τα σωματίδια του φρέσκου χιονιού δέν έχουν καθόλου πρόσφυση μεταξύ τους. Οπότε ακόμα και αν ο τροχός θεωρητικά έχει άριστη πρόσφυση στο πάνω στρώμα χιονιού, αυτό γλιστράει σε σχέση με το αμέσως επόμενο στρώμα. Δική μου θεωρία, don't quote me on that.


Ακριβώς το αντίθετο ισχύει. Τα χειμερινά έχουν αυτά τα μικρά ζιγκ-ζαγκ (σαν σκισιματάκια, όχι τις αυλακώσεις) για να μαζέψουν χιόνι το οποίο μετά θα πατήσει πάνω στο χιόνι του δρόμου. Το χιόνι μεταξύ του έχει πολύ καλό συνετελεστή τριβής όταν συμπιεστεί (για αυτό οι χιονόμπαλες γίνονται τόσο σκληρές). Μάλλον υποτίμησες την κλίση της ανηφόρας, είχε από κάτω πάγο ή θέλεις δουλειά ακόμα στην χιονο-οδήγησή σου.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#350685 Όχι, πάγο δέν είχε κάτω, ούτε η κλίση ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.

Νομίζω το πρόβλημα τελικά ήταν το πολύ χιόνι. Τώρα που το θυμάμαι, ενοιωθα το αυτοκίνητο να ζορίζεται να προχωρήσει, και αν πίεζα παραπάνω με το γκάζι άρχιζε να ψαρεύει αριστερά-δεξια.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#350760
blinkys έγραψε:Καλέ μου φίλε αν περιμένεις με τόσο πολύ γκάζι να οδηγήσεις σε χιόνι σόρρυ κιόλας αλλά είσαι εντελώς λάθος. Όχι τα χειμωνιάτικα δε σε σώζουν αλλά ούτε και αυτα με καρφιά που φοράνε στο WRC. Η οδήγηση στο χιόνι θέλει απαλές κινήσεις και οικονομία στο γκάζι. Κάνε το απλό πείραμα να μην περάσεις τις 3.000 στροφές πουθενά και γράψε μας ξανά εντυπώσεις από τα λάστιχα.


Ε, προφανώς δέν οδηγώ έτσι υπο κανονικές συνθηκες!

Τις γκαζιές τις έδινα για να δώ αν υπάρχει πρόσφυση κάτω. Όπως φαίνεται δέν υπήρχε!
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350816 Εφόσον είσαι μόνος σε ευθεία μπορείς να δώσεις τις γκαζιές σου αφού πρώτα τσεκάρεις αναπόκριση του ελαστικού στην επιφάνεια του χιονιού. Σε κάτι ευθείες στη Βασιλίτσα ολομόναχος ώρα 08:30 με φουλ χιόνι κάτω πατημένο από το εκχονιστικό πολλές φορές έπιασα για λίγο μέχρι 70 με 80 χαω, αφού πρώτα έλεγξα ανταπόκριση των ελαστικών στο φρενάρισμα με σταδιακό ανέβασμα ταχύτητας. Για τέστ πατούσα φρένο άλλοτε μαλακά και άλλοτε δυνατά και σταματούσε χωρις να μου δίνει αίσθηση ανασφάλειας. Φυσικά ήταν μόνο test και όχι συνήθεια αν και στο εξωτερικό στις ευθείες υποθέτω ότι τα 80άρια θα τα έχουν για πλάκα με τα χειμερινά.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#350820
fubar.gr έγραψε:
blinkys έγραψε:Καλέ μου φίλε αν περιμένεις με τόσο πολύ γκάζι να οδηγήσεις σε χιόνι σόρρυ κιόλας αλλά είσαι εντελώς λάθος. Όχι τα χειμωνιάτικα δε σε σώζουν αλλά ούτε και αυτα με καρφιά που φοράνε στο WRC. Η οδήγηση στο χιόνι θέλει απαλές κινήσεις και οικονομία στο γκάζι. Κάνε το απλό πείραμα να μην περάσεις τις 3.000 στροφές πουθενά και γράψε μας ξανά εντυπώσεις από τα λάστιχα.


Ε, προφανώς δέν οδηγώ έτσι υπο κανονικές συνθηκες!

Τις γκαζιές τις έδινα για να δώ αν υπάρχει πρόσφυση κάτω. Όπως φαίνεται δέν υπήρχε!


Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθούσες να δεις πατώντας τόσο πολύ και τόσο απότομα το γκάζι. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις πρόσφυση έτσι.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#350827 Προ ολίγου, στην επιστροφή από τον "κλασικό" προφήτη Ηλία κάθε χωριού, δεν κατέβαινε με τίποτα. Σκέφτηκα να βάλω τα καρφιά, αλλά είπα να δοκιμάσω πρώτα το hill assist.

Όντως αποτελεσματικό. Σηκώνεις πόδια από τα πετάλια και πάει μόνο του. Με 2χλμ/ώρα. Πρέπει να έκανα 20 λεπτά να κατέβω, μια κατηφόρα που είναι 1-2 λεπτά με το ζόρι σε νορμάλ συνθήκες
Εικόνα
Το κοντέρ στο 0 :lol:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350831
kyr80 έγραψε: hill assist.

Αυτό το σύστημα πρέπει να κανει πολύ καλή δουλειά στα δύσκολα.
Ουσιαστικά έχει μόνιμα 1η με κοντά?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#350837
Kon5 έγραψε:Για τέστ πατούσα φρένο άλλοτε μαλακά και άλλοτε δυνατά και σταματούσε χωρις να μου δίνει αίσθηση ανασφάλειας.


Ποτέ τεστάρισμα πρόσφυσης με φρένο , μόνο με γκάζι. Διότι στην περίπτωση που κάτω από το επιφανειακό χιονάκι έχει πάγο θα βρεθείτε" χωρίς τιμόνι" στο χαντάκι.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#350839
Kon5 έγραψε:
kyr80 έγραψε: hill assist.

Αυτό το σύστημα πρέπει να κανει πολύ καλή δουλειά στα δύσκολα.
Ουσιαστικά έχει μόνιμα 1η με κοντά?
Για να ενεργοποιηθεί, βάζεις κοντά. Μετά επιλέγεις την ταχύτητα που θες να κατέβεις.
Με 1η 2χλμ, με 2α 4χλμ, με 3η 6χλμ, με 4η 8χλμ και με D έχεις 10χλμ.
Επειδή ψιλοχέστηκα, είχα και την έγκυο μέσα(καλός μαλ@κας είμαι), έβαλα 1η...

Αυτή ήταν η απόσταση... Μετά πήγαινες κανονικά.
https://goo.gl/maps/vFytVHVx4Vt
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#350848
kyr80 έγραψε:
Kon5 έγραψε:
kyr80 έγραψε: hill assist.

Αυτό το σύστημα πρέπει να κανει πολύ καλή δουλειά στα δύσκολα.
Ουσιαστικά έχει μόνιμα 1η με κοντά?
Για να ενεργοποιηθεί, βάζεις κοντά. Μετά επιλέγεις την ταχύτητα που θες να κατέβεις.
Με 1η 2χλμ, με 2α 4χλμ, με 3η 6χλμ, με 4η 8χλμ και με D έχεις 10χλμ.
Επειδή ψιλοχέστηκα, είχα και την έγκυο μέσα(καλός μαλ@κας είμαι), έβαλα 1η...

Αυτή ήταν η απόσταση... Μετά πήγαινες κανονικά.
https://goo.gl/maps/vFytVHVx4Vt

Έλα να σου δείξω πως πάω αεροπορία με την Μέρκ :rtfm: :iconcool: και χειμερινά λάστιχα. Ούτε αργά ούτε τετρακίνηση :rtfm: . Αντρίκια πράγματα πισωκίνητα :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#350850 Αυτά τα αντρίκια είναι που φοβάμαι..... :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#350889 Σήμερα ειχα μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Βγαίνω να πάρω το άμα το πρωί , ειχε λίγο ψυχρά (-15C) και βρισκω το παρμπρίζ παγωμένο όχι μόνο απέξω αλλά και απο μέσα!!!!
Είχε ενα στρώμα πάγου απο μέσα το οποίο δεν μπορούσα να αφαιρέςω με τίποτα , οι ξύστρες δε δουλεύουν λόγω αρνητικής κυριότητας, σπρέι απο μέσα δεν παίζει, ούτε έφτανα να το ξύσω με τα δάχτυλα.
Έπρεπε να περιμένω να ζεστάνει το αμάξι αλλά ακίνητο στο ρελαντι με μείον δεκαπέντε δεν ανέβαινε με τίποτα.

Το θεμα ειναι γιατι έγινε .... το αμάξι εχει χιόνια στα πατάκια εδώ και μέρες καθώς δεν λιώνουν με τις θερμοκρασίες που έχουμε, και το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές κανα δεκαπελπτο τη φορά. Υποθέτω χθες το βράδυ θα ζεστάθηκε λίγο, θα κόλλησε υγρασία στα παράθυρα απο μέσα με αποτελέσματα το πρωινό.
Ελπίζω να μην ξαναγίνει το πρωί γιατι ειναι τρελό πακέτο και χασομερημα , αλλά επειδή δεν άλλαξε κάτι απο χθες το βράδυ φοβάμαι θα εχω τα ίδια
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350894 Υγρασία εσωτερική. Θα δοκίμαζα το εξής. Μόλις ζεσταθεί ο κινητήρας ενεργοποίησε κλιματισμό full ζέστη με ανακύκλωση αέρα. Αυτό μέχρι να γίνει τελείως ξηρή η ατμόσφαιρα στην καμπίνα μιας που ο κλιματισμός ξεραίνει την ατμόσφαιρα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#350911 Μα με την ανακύκλωση αυξάνεται η υγρασία αφού δεν μπαίνει φρέσκος αέρας και προστίθεται και η υγρασία της εκπνοής σου, έτσι δεν είναι;