- 10 Ιαν 2017, 23:28
#350265
Τα προσθιοκίνητα πλεονεκτούν λόγω βάρους πάνω στους κινητήριους τροχούς. Πολύ καλά για τον ίσιο λόγο ήταν και τα παλιά πισωκίνητα-πισωμήχανα σκαθάρια (είχα τρομάξει κόσμο σαν φοιτητής στη Θεσ/κη με αυτό).
Στα προσθιοκίνητα ακόμα κι αν σπινάρει απλά θα σου κουνηθεί λίγο η πλώρη ενώ στο πισωκίνητο μπορείς να βρεθείς να κοιτάς πίσω.... Σε φίλο που κυκλοφορούσε με Saxo μια χαρά οι γονείς του του έδωσαν την BMW για ασφάλεια... έκανε 2 τετακέ και δεν την ξανακούμπησε.
Με κοινό προσθιοκίνητο και κοινά (ή έτσι τα νόμιζα μέχρι τότε λάστιχα, μετά από αυτό και άλλα τα θεοποίησα, Marangoni ολέ!) είχα ανέβει εντυπωσιακή διαδρομή (ανάβαση Κύμης, ανηφόρα με 50+στροφές) με φρέσκο χιόνι, δυσκολεύτηκα όταν το χιόνι πέρασε το ύψος του προφυλαχτήρα αλλά τελικά αναγκαστικά σταμάτησα σε μεγάλη ανηφόρα μέσα στο χωριό. Γνωστός (με εμπειρία από χιόνια λόγω προϋπηρεσίας σε βόρεια χώρα) την ανέβηκε με προσθιοκίνητο με όπισθεν (βάρος κινητήρα και επιπλέον βάρος οχήματος λόγω κλίσης στους κινητήριους τροχούς).
Σε βόρειες χώρες έχουν πολλές ονομασίες και τρόπους να περιγράψουν τα είδη του χιονιού/πάγου κλπ. Εμείς δεν διαθέτουμε το απαραίτητο λεξιλόγιο και γνώσεις οπότε και οι περισσότερες συγκρίσεις (με κοινά λάστιχα και πέρασε, με all weather δεν πήγαινε κλπ) είναι δύσκολο να γίνουν μια και δεν ξέρουμε αν έχουμε να κάνουμε με το ίδιο είδος χιονιού.
Βέβαια το βασικό πρακτικά ομόφωνο συμπέρασμα είναι ότι τα χιονολάστιχα είναι πολύ καλά στο χιόνι....
aka onyx !