- 27 Δεκ 2016, 21:49
#343322
Κίκιζας . έγραψε:
Η 10% πραγματικη παραπανισια ισχυς (διαγραμματα ισχυος EVOX vs RS που βρισκω κατα μεσο ορο βγαζουν στους τροχους 264ps vs 290ps)...
τι μας λες? ενώ εχουν 55 αλογα διαφορα στο στροφαλο,στους τροχους τελικα εχουν 26 αλογα διαφορα?
και πως γινεται το φοκους με τις πολύ χαμηλότερες απώλειες λογω απουσιας κεντρικου,καιστενοτερων ελαστικων, να καταφερνει να τρωει 29 αλογα παραπανω(!!!!!!!) από τριβες? Για ρωτα τον ΣΧ να σου πει,και μολις σου απαντησει ελα να μας πεις να μαθουμε και εμεις.
ωραια η προσπαθεια σου να δηλωσεις τροχο,και όχι μοτερ που ακούγονται πολλα τα 55 αλογα διαφορας, οποτε σιγα μωρε το δυνατοτερο φοκους,ψιχουλα κερδιζει από δυναμη,αλλα εδώ δε μιλας με ασχετο δημοσιογραφο.
και για να τελειώνουμε βαλε μετρήσεις ρεπριζ στα 60-160χλμ ωρα με αλλαγες,να δουμε ποσο ισοσκελιζει το διπλοσυμπλεκτο την παραπανω δυναμη.Ετσι ειπες.
Κίκιζας . έγραψε: πχ στην πιστα Μεγαρων που η -ενδεικτικη- διαφορα γυρολογιου ηταν περιπου 3sec (1:08.49 το RS vs 1:11.54 το X sst) , αν βαλουμε χοντρικα τις 15-20(?) συνολικες αλλαγες σχεσεων
με μια διαφορα ως προς την ταχυτητα αλλαγων γυρω στα 0,3sec / αλλαγη υπερ του sst , προκυπτουν αντιστοιχα 4-6sec διαφορα ανα γυρο. Δεν τα λες και λιγα....
είναι δυνατον να εισαι τοσο ασχετος? δλδ το ΕΒΟ χ σσ/τ ,ενώ εχει κερδισει απο το φοκους στα Μεγαρα 4-6 δευτερα από τις αλλαγες(
) χανει στο γυρο και 3 δευτερα.
Και ποιος σου ειπε ρε Γρηγορη ότι ένα σσ/τ σε χρονομετρημενο γυρο σε πιστα, ότι κανει ταχυτερες αλλαγες από ένα μανιουαλ με καλο οδηγο?
Κίκιζας . έγραψε:Δημητρη δεν εχει νοημα οποιαδηποτε αλλη αντιπαραθεση μαζι σου απο την στιγμη που εισαι απολυτως προκατειλημμενος και υπολογιζεις διαφορες κατα το δοκουν...(μονο διαφορα ονομαστικης ισχυος δηλαδη)...
όχι εσυ υπολογιζεις διαφορες κατά το δοκουν, όταν υπολογιζεις 4-6 δευτερα κερδος από αλλαγες στο γυρο,και μας λες ότι ισοσκελίζονται τα 55 παραπανω αλογα με τη μεταδοση.
Κίκιζας . έγραψε:. Τα υπολοιπα αποτυπωνουν απλως διαφορετικη οπτικη γωνια που εχει και υποστηριζει ο καθενας...
όχι δεν υπαρχει διαφορετικη οπτικη γωνια , δεν μιλαμε για αγορα σακακιού και παντελονιού,εσενα σου αρεσει αυτό,εμενα το άλλο.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'