Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#336796 ...ειχε 2,500χλμ το οδομετρο...Να μην ειχε στρωθει σωστα? :hmmm:

Νικο σε εσενα η Octavia ενιωθες οτι ειχε την μεγιστη αποδοση απο την αρχη που το πηρες?
Μηπως το manual εχει παραπανω ροπη απο το 7αρι "ξηρο" dsg που εχει περιορισμο στα 250ΝΜ?

Παντως ο 1.6 / 120αρης πχ multijet που ειχα δοκιμασει στο βαρυτερο 500Χ ηταν απειρως καλυτερος... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#336807
Κίκιζας . έγραψε:...ειχε 2,500χλμ το οδομετρο...Να μην ειχε στρωθει σωστα? :hmmm:

Νικο σε εσενα η Octavia ενιωθες οτι ειχε την μεγιστη αποδοση απο την αρχη που το πηρες?


Όχι, καμία σχέση. Το νιώθω διαφορετικό τώρα, καλύτερο εννοώ.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#337076 Πιο πιθανο να ηταν με 90 στο Fabia παντως. Και αν ναι, τοτε ειναι οντως τυπικος πανω απο τις ~2000rpm (απο αντιστοιχες εμπειριες μου με Polo), απλα αρκετα θορυβωδης...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#339662 Mini Countryman S - σύντομη βόλτα

Πριν λίγες μέρες ο κουμπάρος μου πήρε ένα μεταχειρισμένο countryman S με καμιά 30αριά χιλιάδες χιλιόμετρα του 2011 και κατάφερα χθες να βρω λίγο χρόνο να το πάω μια μικρή βόλτα. Δυστυχώς μόνο Αττική Οδό βγήκαμε και σε κάποιους δρόμους μέσα στα Β. Προάστια, οπότε δε κατάφερα να το δω σε στροφές.

Εμφανισιακά είναι πολύ εντυπωσιακό, μου αρέσει. Είναι και ωραίο χρώμα (μολυβί με λευκή οροφή), έχει μαύρες ζάντες και xenon οπότε φαίνεται πολύ επιθετικό.

Όταν μπαίνεις στο εσωτερικό όμως, σε πιάνει λίγο μια απογοήτευση με τη ποιότητα των υλικών και της εργονομίας. Σκληρά πλαστικά, όχι τόσο καλά σε υφή, κάθεσαι στο κάθισμα και τρίζει το υποβραχιόνιο, ψάχνεις να βρεις από που ανοίγει το παράθυρο και άλλα πολλά. Καθόλου οδηγοκεντρικό το εσωτερικό λοιπόν. Θέση δε κατάφερα να φτιάξω γιατί δεν είχα χρόνο να το ψάξω και γενικώς βιαζόμασταν.

Πολύ θετικές εντυπώσεις όμως μου άφησε το αυτοκίνητο στο οδηγικό κομμάτι, διότι σε αυτό της άνεσης με απογοήτευσε. Ας ξεκινήσουμε από το δεύτερο. Πάρα πολύ σκληρό, κοπανάει αρκετά (λόγω runflat) και μου θύμισε πάρα πολύ το si. Γενικώς έχει αυτή τη BMWδο-αίσθηση και εδώ περνάμε στα θετικά. Το νιώθεις στιβαρό, έχει γεμάτο τιμόνι, βαρύ και ωραίο σασμάν. Ο συμπλέκτης όμως δε μου πολυ-άρεσε γιατί ήθελε λίγο παραπάνω πατινάρισμα για να ξεκινήσει και είναι καινούριος. :hmmm:

Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο, σταθερό και γενικώς σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Συνολικά στο δρόμο μου θύμισε πολύ BMW προηγούμενης γενιάς.

Πάμε τώρα στο μοτέρ. Ωραίος ήχος, μπάσος και από τις 3000 στροφές και πάνω σκοτώνει ειδικά από 3η και μετά. Δευτέρα κάπως μακριά αλλά μετά μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα. Κάτω από 3000 στροφές, έχει ένα μικρό lag.

Εντάξει μέτριο θα το έλεγα συνολικά αλλά πολύ καλό στο οδηγικό κομμάτι, τώρα να δούμε αν θα του βγάλει ζημιές.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#339734 Νικο, κυβικα/ιπποδυναμη/βαρος το cooper;

<
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#339827
xenos έγραψε:Νικο, κυβικα/ιπποδυναμη/βαρος το cooper;

<


Ναι, σόρι. 1,6 turbo, 184hp, 1.450kg, 4ALL (4κινητο)

< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#340072
Nikos! έγραψε:
xenos έγραψε:Νικο, κυβικα/ιπποδυναμη/βαρος το cooper;

<


Ναι, σόρι. 1,6 turbo, 184hp, 1.450kg, 4ALL (4κινητο)

< >


Πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Από αξιοπιστία.... θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#340091 Η προηγούμενη πάντως άλλαξε συμπλεκτη στα 30Κ κμ.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#340147
Nikos! έγραψε:Η προηγούμενη πάντως άλλαξε συμπλεκτη στα 30Κ κμ.

< >


Ο συμπλεκτης ειναι θεμα του πως οδηγει καποιος, ειδικα γυναικες τον πατηναρουν, Ισως το κουπερ S δεν εχει και τον πιο ελαφρυ. Ειδα στο Golden Hall, το μινι κλαμπμαν SD τετραπορτο, με 50.000 ευρω!!!! 2λιτρο 190 αλογα και 40 ροπη... θα το αγοραζε καποιος??
Άβαταρ μέλους
By GTS
#340158 Σε αυτα τα χρηματα οχι αλλα σιγουρα θα κανουν μεγαλη εκπτωση για να φυγει. Εχω δει Cooper SD παντως αρα υπαρχει κοινο και γιαυτα τα αυτοκινητα.