156 1.8λτ 144 ίππων euro2.
Τα γνωστά θετικά.
Αναρτησάρα. Τιμόνι 1 επίπεδο πάνω από της 147 μου. Ήχος κινητήρα λόγω euro2 που απουσιάζουν οι προκαταλύτες και παράγει "μέταλο". Απόκριση γκαζιού επειδή είναι ντιζάτη. Φρένα άλλου επιπέδου. Κάποιοι κατασκευαστές ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι βγάζουν σύστημα φρένων.
Αρνητικά. Ποιότητα συναρμογής. Τρίζει σε κάθε λακούβα. Η διαφορά στην κατασκευή σε σχέση με την 147 είναι εμφανής.
Αυτό και μόνο.
Επίλογος. Η 156 είναι ότι πρέπει για project car. Ο ρόκστα ήξερε τι έκανε. Αν σήμερα η 156 με εντυπωσίασε έτσι, ειδικά σε τομείς όπως τιμόνι και ανάρτηση και κινητήρα, το 1997 πρέπει να φαινόταν εξωγήινη. Για αυτό έχω πει εγώ ότι η πρώτη μεγάλη φουρνιά φανατικών αλφίστι ήρθε με τις Giulia του 60'.
Η επόμενη φουρνιά οπαδών ήρθε με την 156 και τα παράγωγα της (147-GT).
edit: Πχ το 206 έτριζε κατά διαστήματα, μετά σταματούσε, ξανάρχιζε, ούτε που το πρόσεχα. Η Νίτσα πρέπει κατά διαστήματα να είχε κάτι (πολύ) ψιλά, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Η μπεμπέκα δεν τρίζει, αλλά και να τρίξει, αν δεν κρύβει κάποια βλάβη, στα @@ μου...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Γενικά με βόλεψε και μου άρεσε για τη χρήση που το ήθελα.
Εσωτερικό άνετο φωτεινό, ήταν και καλά εξοπλισμένη έκδοση, με πολλά καλούδια. Πολύ καλή θέση οδήγησης, ορατότητα γύρω γύρω, αν και το γωνιώδες περίεργο σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών με ενοχλούσε λίγο. Χώροι για αντικείμενα, καλή εργονομία, ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, αποθηκευτικοί χώροι. Αυτόματη θέρμανση/ κλιματισμός ικανοποιητικά, οθόνες- ενδείξεις εύχρηστα και ευανάγνωστα, γενικά πολύ φιλικό και εύκολο να ρυθμίσεις ότι θέλεις (αντίθετα π.χ. με το 308 και την οθόνη του που ρυθμίζει τα πάντα και δεν έβρισκα τίποτα), ακόμα και τα χειριστήρια στο τιμόνι πολύ βολικά. Μου άρεσαν τα όργανα στον πίνακα οργάνων (σχεδίαση, δείκτες που ξεκινούν από κάτω- ώρα 6), αλλά τα φωτάκια για το καύσιμο και τη θερμοκρασία (αντί για δείκτες) δεν φαίνονται καλά την ημέρα. Από χώρους μπροστά όλα καλά, πίσω είναι λίγο πιο στενό και χαμηλότερο απ ‘όσο δείχνει, αλλά κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και το πορτ μπαγκάζ, που είναι κανονικό στο σχήμα, βαθύ και πλατύ, χώρεσε 2 παιδικά καροτσάκια, μεγάλη βαλίτσα και 2 χειραποσκευές εύκολα!
Στο δρόμο αν και δεν το ζόρισα ιδιαίτερα (οικογένεια με μωρά!), είναι πολύ αθόρυβο με καλό αν και ελαφρύ τιμόνι. Το συγκεκριμένο είχε 28000 χλμ και δεν ακουγόταν ούτε «τσικ». Γενικά ευθύβολο, και μαλακό στις ρυθμίσεις, χωρίς μεγάλες κλίσεις στις στροφές, αλλά με λίγο απότομη απόσβεση στις λακούβες. Πολύ εύχρηστο το κιβώτιο αν και προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η όπισθεν να είναι δίπλα στην πρώτη και όταν είναι προτιμώ δακτυλίδι και όχι την «πατητή» επιλογή του Leon. Ικανοποιητικά και προοδευτικά τα φρένα.
Εκείνο που δεν μπόρεσα να καταλάβω ήταν ο κινητήρας. Ο υπάλληλος της Herz Μου είπε ότι είναι (μάλλον) η έκδοση με τα 110 άλογα. Βάσει εξοπλισμού αυτός πρέπει να ήταν γιατί η έκδοση με τους 90 είναι φτωχή (εκτός κι έκανε κάποια ειδική παραγγελία η Herz).
Εάν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει καλό θα ήταν, αλλά πραγματικά δεν έμοιαζε πουθενά να έχει τόση δύναμη ο κινητήρας). Πολύ ράθυμος και αργός τόσο χαμηλά όσο και μέχρι τις 4500 στροφές. Μέχρι δευτέρα στο κιβώτιο επιταχύνει, μετά περιμένεις.
Η διαδρομή ήταν Ηράκλειο-Ρέθυμνο-Ηράκλειο και αρκετή πόλη ενδιάμεσα. Στον ΒΟΑΚ που έχει ανηφόρες, κατηφόρες και κλειστές στροφές, σε πολλές περιπτώσεις βρέθηκα κρεμασμένος ακόμα και με 3η στο κιβώτιο. Το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο (2 ενήλικες, 2 μωρά, καροτσάκια, καρεκλάκια, βαλίτσες) αλλά και πάλι δεν επιταχύνει με 4η ή 5η! μου θύμισε κάτι kadett προ 30ετίας που χρησιμοποιούσες 4η μόνο σε ευθείς και 5η σε κατηφόρες. Είναι γραμμικός και ομαλός στην επιτάχυνση ο κινητήρας, αλλά δεν τραβάει καθόλου.
Η κατανάλωση στην αντλία ήταν 6,1 λίτρα/ 100χλμ (17 λίτρα για 280 χλμ), ενώ το TP έδειχνε 5,9. Γενικά καλή τιμή αν και οδηγήθηκε μάλλον πολύ ήρεμα.
Σχολιάζω επίσης ότι το πίσω αριστερό λάστιχο έχανε αέρα, γεγονός που ανιχνεύτηκε και άναβε η ανάλογη λυχνία και κάποιες φορές όταν ήταν κλειδωμένο άναβαν μόνα τους τα alarm μετά από κάποιο διάστημα >2 ώρες.
Δεν έχω οδηγήσει πολλά αντίστοιχα μοντέλα, αλλά π.χ. το 308 με αντίστοιχο κινητήρα ήταν πολύ πιο γρήγορο, άνετο και καλύτερο στο δρόμο, όντας και πιο ευρύχωρο. Ισως αν είχε πιο δυνατό κινητήρα να το συμπαθούσα περισσότερο
elvet έγραψε:Οδήγησα Seat Leon 1,6 TDi. Για 4 ημέρες, νοικιασμένο από τη herz.
Γενικά με βόλεψε και μου άρεσε για τη χρήση που το ήθελα.
Εσωτερικό άνετο φωτεινό, ήταν και καλά εξοπλισμένη έκδοση, με πολλά καλούδια. Πολύ καλή θέση οδήγησης, ορατότητα γύρω γύρω, αν και το γωνιώδες περίεργο σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών με ενοχλούσε λίγο. Χώροι για αντικείμενα, καλή εργονομία, ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, αποθηκευτικοί χώροι. Αυτόματη θέρμανση/ κλιματισμός ικανοποιητικά, οθόνες- ενδείξεις εύχρηστα και ευανάγνωστα, γενικά πολύ φιλικό και εύκολο να ρυθμίσεις ότι θέλεις (αντίθετα π.χ. με το 308 και την οθόνη του που ρυθμίζει τα πάντα και δεν έβρισκα τίποτα), ακόμα και τα χειριστήρια στο τιμόνι πολύ βολικά. Μου άρεσαν τα όργανα στον πίνακα οργάνων (σχεδίαση, δείκτες που ξεκινούν από κάτω- ώρα 6), αλλά τα φωτάκια για το καύσιμο και τη θερμοκρασία (αντί για δείκτες) δεν φαίνονται καλά την ημέρα. Από χώρους μπροστά όλα καλά, πίσω είναι λίγο πιο στενό και χαμηλότερο απ ‘όσο δείχνει, αλλά κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και το πορτ μπαγκάζ, που είναι κανονικό στο σχήμα, βαθύ και πλατύ, χώρεσε 2 παιδικά καροτσάκια, μεγάλη βαλίτσα και 2 χειραποσκευές εύκολα!
Στο δρόμο αν και δεν το ζόρισα ιδιαίτερα (οικογένεια με μωρά!), είναι πολύ αθόρυβο με καλό αν και ελαφρύ τιμόνι. Το συγκεκριμένο είχε 28000 χλμ και δεν ακουγόταν ούτε «τσικ». Γενικά ευθύβολο, και μαλακό στις ρυθμίσεις, χωρίς μεγάλες κλίσεις στις στροφές, αλλά με λίγο απότομη απόσβεση στις λακούβες. Πολύ εύχρηστο το κιβώτιο αν και προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η όπισθεν να είναι δίπλα στην πρώτη και όταν είναι προτιμώ δακτυλίδι και όχι την «πατητή» επιλογή του Leon. Ικανοποιητικά και προοδευτικά τα φρένα.
Εκείνο που δεν μπόρεσα να καταλάβω ήταν ο κινητήρας. Ο υπάλληλος της Herz Μου είπε ότι είναι (μάλλον) η έκδοση με τα 110 άλογα. Βάσει εξοπλισμού αυτός πρέπει να ήταν γιατί η έκδοση με τους 90 είναι φτωχή (εκτός κι έκανε κάποια ειδική παραγγελία η Herz).
Εάν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει καλό θα ήταν, αλλά πραγματικά δεν έμοιαζε πουθενά να έχει τόση δύναμη ο κινητήρας). Πολύ ράθυμος και αργός τόσο χαμηλά όσο και μέχρι τις 4500 στροφές. Μέχρι δευτέρα στο κιβώτιο επιταχύνει, μετά περιμένεις.
Η διαδρομή ήταν Ηράκλειο-Ρέθυμνο-Ηράκλειο και αρκετή πόλη ενδιάμεσα. Στον ΒΟΑΚ που έχει ανηφόρες, κατηφόρες και κλειστές στροφές, σε πολλές περιπτώσεις βρέθηκα κρεμασμένος ακόμα και με 3η στο κιβώτιο. Το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο (2 ενήλικες, 2 μωρά, καροτσάκια, καρεκλάκια, βαλίτσες) αλλά και πάλι δεν επιταχύνει με 4η ή 5η! μου θύμισε κάτι kadett προ 30ετίας που χρησιμοποιούσες 4η μόνο σε ευθείς και 5η σε κατηφόρες. Είναι γραμμικός και ομαλός στην επιτάχυνση ο κινητήρας, αλλά δεν τραβάει καθόλου.
Η κατανάλωση στην αντλία ήταν 6,1 λίτρα/ 100χλμ (17 λίτρα για 280 χλμ), ενώ το TP έδειχνε 5,9. Γενικά καλή τιμή αν και οδηγήθηκε μάλλον πολύ ήρεμα.
Σχολιάζω επίσης ότι το πίσω αριστερό λάστιχο έχανε αέρα, γεγονός που ανιχνεύτηκε και άναβε η ανάλογη λυχνία και κάποιες φορές όταν ήταν κλειδωμένο άναβαν μόνα τους τα alarm μετά από κάποιο διάστημα >2 ώρες.
Δεν έχω οδηγήσει πολλά αντίστοιχα μοντέλα, αλλά π.χ. το 308 με αντίστοιχο κινητήρα ήταν πολύ πιο γρήγορο, άνετο και καλύτερο στο δρόμο, όντας και πιο ευρύχωρο. Ισως αν είχε πιο δυνατό κινητήρα να το συμπαθούσα περισσότερο
Αυτό με τα αλαρμ που ανάβουν μόνα τους είναι επιδημία στα ενοικιαζόμενα στο Ηράκλειο?
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
εάν ο κινητήρας είναι ιδιος με αυτόν του γκολφ τδι,μαλλον καποιο πρόβλημα ειχε ο δικος σου στο λεον.
Σε γκολφ 1,6 διζελ,μια χαρα μοτερακι ηταν,και ροπατο,και δυνατο.
dimviii έγραψε:@ elvet
εάν ο κινητήρας είναι ιδιος με αυτόν του γκολφ τδι,μαλλον καποιο πρόβλημα ειχε ο δικος σου στο λεον.
Σε γκολφ 1,6 διζελ,μια χαρα μοτερακι ηταν,και ροπατο,και δυνατο.
Τι να πω, δεν έχω οδηγήσει αντίστοιχο golf. Πραγματικά νομίζω οτι ήταν με 90 ίππους....και οδηγάω καθημερινά αδύναμο diesel τα τελευταία 9 χρόνια.
dstou έγραψε:Έχει 3 μοτόρια 1.500 πετρέλαιο. Ένα με 75, ένα με 90 και ένα με 110 αλόγατα.
Ειχα κανει ενα td το 90αρι. Για diesel -που δεν ειμαι και φαν- μου φανηκε μια χαρα αξιοπρεπεστατη η δυναμη αλλα κυριως η ροπη του για το βαρος-σασι. Μονο στις πολυ χαμηλες σ.α.λ με 3η σχεση , εκανεε ενα μικροσυντονισμο το -κατα τα αλλα ησυχο για diesel- μοτερ που εκανε καπως ασχημη εντυπωση, αφου περναγε στο εσωτερικο (κυριως στο ταμπλω) , αλλα σε ολους τους υπολοιπους τομεις, για supermini diesel μου φανηκε πολυ καλο.
Νομιζω οτι μαλλον θα επροκειτο για το πλεον ολοκληρωμενο της κατηγοριας, μεχρι βεβαια να ερθει το νεο Fiesta, πιθανοτατα ο επομενος -οδηγοκεντρικος-βασιλιας στα supermini, ειτε σε diesel, ειτε σε βενζινη...
elvet έγραψε:...Εάν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει καλό θα ήταν, αλλά πραγματικά δεν έμοιαζε πουθενά να έχει τόση δύναμη ο κινητήρας). Πολύ ράθυμος και αργός τόσο χαμηλά όσο και μέχρι τις 4500 στροφές. Μέχρι δευτέρα στο κιβώτιο επιταχύνει, μετά περιμένεις...
Παροτι με εχουν χρεωσει VAGελλη εδω και χρονια, απο τ προηγουμενο Forum, απο την πλευρα μου θα συμφωνησω απολυτως...
Ειχα οδηγησει πριν λιγους μηνες Golf 1.6tdi dsg 110ps (..οπου και οι πρωτες 3 σχεσεις ειναι ελαφρως πιο κοντες απο το manual, περα απο το γεγονος οτι ειναι και 7αρι...) με το R πακετο (εξωτερικη εμφανιση, σπορ αναρτηση) ενος φιλου και το μοτερ ηταν πραγματικη απογοητευση..
Ματαια εψαχνα να βρω, οχι τοσο τα 110ps, αλλα τα 250ΝΜ ροπης που αναφερονται στα τεχνικα χαρακτηριστικα του...
Νομιζω οτι και στα περιοδικα αναφερουν οτι το Golf με το -ελαφρυτερο- 3κυλινδρο βενζινης 115ps και σχεδον 200ΝΜ ροπης παει καλυτερα ΠΑΝΤΟΥ απο το 1.6 tdi...
Γενικοτερα στα diesel μεχρι και τα 2 λιτρα τα VAG ειναι για τα πανηγυρια...Οι Γαλλοι και οι Ιταλοι εχουν 1,600αρια diesel που πανε σαν τα 2λιτρα των Γερμανων...
και σε πολο και α1 ηταν δυνατο/ροπατο το μοτερ του μικροτερου διζελ.Πολυ καλυτερο από τον αντιστοιχο των κλιο/208.
Πάει πολύ καλά και προσωπικά το θεωρώ αρκετά σβέλτο.
< >