sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Nikos! έγραψε:xenos έγραψε:Πηγαινοντας το κλειδι σε μια αντιπροσωπεία, θα μάθεις το επισημο ιστορικο του. Απο εκει και περα κρινεις.
<
Aν το αυτοκίνητο έκανε σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία...γιατί αν δεν, τότε δε θα μάθεις και πολλά.
Προφανώς, όμως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παίρνεις ως δεδομένο για να πας στο επόμενο βήμα. Δεν είναι punto του 2003.
Deleted User 1 έγραψε:Ποσο σιγουροι ειμαστε οτι δεν χακαρεται και το κλειδι?
Δεν το γνωρίζω αυτό. Επίσης δεν γνωρίζω αν κρατάει πληροφορία το κλειδί (δύσκολο να το χακάρουν εδω; ) ή απλά ματσάρεται στη βάση δεδομένων της εταιρίας και παίρνεις από εκεί τα δεδομένα (ψιλο-απίθανο να χακάρεται αυτό).
xenos έγραψε:Nikos! έγραψε:xenos έγραψε:Πηγαινοντας το κλειδι σε μια αντιπροσωπεία, θα μάθεις το επισημο ιστορικο του. Απο εκει και περα κρινεις.
<
Aν το αυτοκίνητο έκανε σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία...γιατί αν δεν, τότε δε θα μάθεις και πολλά.
Προφανώς, όμως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παίρνεις ως δεδομένο για να πας στο επόμενο βήμα. Δεν είναι punto του 2003.Deleted User 1 έγραψε:Ποσο σιγουροι ειμαστε οτι δεν χακαρεται και το κλειδι?
Δεν το γνωρίζω αυτό. Επίσης δεν γνωρίζω αν κρατάει πληροφορία το κλειδί (δύσκολο να το χακάρουν εδω; ) ή απλά ματσάρεται στη βάση δεδομένων της εταιρίας και παίρνεις από εκεί τα δεδομένα (ψιλο-απίθανο να χακάρεται αυτό).
Νομίζω ότι κρατά κάποια πληροφορία το κλειδί, καθώς με το που το βάζουν στο reader βλέπουν τα χλμ του αυτοκινήτου πέραν από το ιστορικό το οποίο πράγματι μπορεί να το έχει κατεβάσει από τη βάση.
σκεψου να εισαι και του επαγγελματος τι μπορεις να κανεις...
bibendum έγραψε:καποια στιγμη μου ειχε πει ενας "το κλιακι σου το εχεις πενα, μηχανικα και εμφανισιακα δεν ειναι γερασμενο καθολου. θα το φερεις να του κατεβασουμε χιλιομετρα καμια 60αρια χιλιομετρα και θα το πουλησεις μια χαρα"
σκεψου να εισαι και του επαγγελματος τι μπορεις να κανεις...
Ναι ισχύει. Αφού δεν υπάρχει μάντρα με αμάξι πάνω από 50κ χλμ., υπάρχει;
Και το μηχανάκι που πήρα πριν κανα χρόνο, μου λέει ο μηχανικός "είναι καινούριο, για πλάκα το πας 25κ χλμ και το πουλάς αύριο".
xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.
Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.
REALZEUS έγραψε:Κλειδί, ταμπλώ και εγκέφαλο αν θυμάμαι καλά.xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.
Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.
REALZEUS έγραψε:xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.
Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.
Το οποίο έχει νόημα αν ο ιδιοκτήτης επισκέπτεται επίσημο BMW Service του δικτύου. Αλλιώς είναι outdated.
Για το αγγλικό ΜΟΤ τα στοιχεία διατίθενται ελεύθερα online και μάλιστα υπάρχουν και μικρές εφαρμογές που τα βρίσκουν και στα δείχνουν.
πχ http://www.getvehiclesmart.com/ (δοκιμάστε με πινακίδα D1RLO που είναι μια BMW)
Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει σε πολλές χώρες αλλά τότε ακόμα και σε περίπτωση εισαγόμενου αν ξέρεις τις προηγούμενες πινακίδες θα μπορούσες να δεις τι έχει κάνει ο μαντράς....
Nikos! έγραψε:Το οποίο έχει νόημα αν ο ιδιοκτήτης επισκέπτεται επίσημο BMW Service του δικτύου. Αλλιώς είναι outdated.
Ναι, φυσικά!
sknipper έγραψε:Ένας άλλος τρόπος που ισχύει αλλού αλλά θα μπορούσε να ισχύσει πολύ εύκολα και στην Ελλάδα είναι οι καταγραφές από το ΚΤΕΟ.
Ντάξει, για Ελλ ΚΤΕΟ μιλάμε. Την τελευταία φορά που πέρασα κοιτάω το χαρτί και τι βλέπω; Ότι την προηγούμενη είχα πιο πολλά χλμ και ας πέρασαν 2 χρόνια! Φυσικά δεν πείραξα τον χιλιομετρητή, απλά οι απίθανοι τύποι είχαν κάνει λάθος στην προηγούμενη μέτρηση.