Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#325931 Το να εισαι κοσμιος δε σημαινει οτι δε τσιμπας και οτι δεν μπαινεις σε αντιπαραθεση. Αυτο ειναι εμφανες απο την αυρα που βγαζει το ποστ σου...

Δεν ειπα σε καμια περιπτωση να μην υπαρχει αντιλογος, απλα επειδη σε εχω παρακολουθησει πολυ καιρο νομιζω πως καταλαβαινω ποτε απλα διαφωνεις και απαντας και ποτε εχεις μια περισσοτερη δυσαρεσκεια-τσιτα.

Ε οταν στο τραπεζι πεφτει το θεμα Λεμπ-Οζιε μπαινει το vtec σου ρε αδερφε.

Λοιπον απο την απαντηση σου καταλαβαινω οτι δυσκολα θα βρουμε ακρη. Ξαναγραφω ομως γιατι νομιζω δεν εγιναν κατανοητα.

Το 2003 ειπα οτι ο Λεμπ, που πιστευω (προσωπικη αποψη) οτι ηταν ανωτερος απο ολους τους μεγαλους παγκοσμιους πρωταθλητες με τους οποιους ανταγωνιστηκε, δεν καταφερε να σηκωσει την κουπα, εστω και για ελαχιστο.
Ακομα και να την επαιρνε θα ηταν στο οριο ενω θεωρω πως ο Λεμπ των επομενων ετων θα την επαιρνε ανετα με ολους μεσα, ακριβως γιατι ωριμαζε και γινοταν καλυτερος.
Αυτο δεν το πιστευα παλια, το πιστευω ομως τωρα γιατι μεγαλωνοντας αξιολογω τον Λεμπ διαφορετικα και ακομα πιο θετικα απ' οτι στο παρελθον, που ημουν σε μικροτερη ηλικια.

Το 2011 ο Οζιε, που δεν το θεωρω καν καλυτερο του Λεμπ (μεχρι ισαξιο οπως ειπα), ζορισε τον Λεμπ οσο κανενας αλλος. Οντας ακομα πιτσιρικας και σχετικα απειρος δεν ειχα την απαιτηση να παρει την κουπα για να αποδειχθει οτι ειχε ολα τα φοντα να παρει κουπα απο το Λεμπ καποια στιγμη στο μελλον.

Ναι και βεβαια ο Λεμπ εβγαλε νευρα το 2011 και ηταν απολυτα φυσιολογικο γιατι απειληθηκε για πρωτη φορα. Αν θες να πεις οτι ο Οζιε εβγαλε ακομα περισσοτερα δε θα διαφωνησω και δε μου φαινεται καθολου παραλογο οτι συνεβει και στους δυο. Οταν δυο πολυ μεγαλοι κοντραρονται ειναι παρα πολυ λογικο.

Με βαση λοιπον το 2011, με βαση το 2013 που και παλι εδειξαν σε 4 ραλλυ οτι ηταν μακραν των υπολοιπων και με βαση την κυριαρχια του Οζιε τα επομενα χρονια απεναντι σε οδηγους με τους οποιους κοντραριστηκε και ο Λεμπ (Χιρβονεν-Λατβαλα-Σορδο-Οστμπεργκ) κρινω οτι ο Οζιε ωριμαζοντας ειχε ολα τα φοντα να παρει κουπα με το Λεμπ στο παιχνιδι.

Εσυ παροτι δε σηκωνεις μυγα στο σπαθι σου για το Λεμπ (αυτο βγαζουν τα γραπτα σου παντα) τελικα μου λες οτι δε μπορεις να κανεις καν εκτιμηση για το αν θα μπορουσε σε τρεις σεζον (2013-2014-2015) ο Οζιε να παρει τουλαχιστον μια κουπα απο το Λεμπ. Γιατι δεν το κανεις; Μιλαμε για εκτιμηση, τοσο δυσκολο ειναι να γινει;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#325942
Yugo_para_siempre έγραψε:
Το 2011 ο Οζιε, που δεν το θεωρω καν καλυτερο του Λεμπ (μεχρι ισαξιο οπως ειπα), ζορισε τον Λεμπ οσο κανενας αλλος. Οντας ακομα πιτσιρικας και σχετικα απειρος δεν ειχα την απαιτηση να παρει την κουπα για να αποδειχθει οτι ειχε ολα τα φοντα να παρει κουπα απο το Λεμπ καποια στιγμη στο μελλον. ;

το 2011 για την ιστορια ο Οζιε τερματισε 3ος στο πρωταθλημα πισω από τον Χιρβονεν.με καθαρο δρομο σε όλα τα χωμάτινα ραλλυ,και όλα τα ''υπολοιπα'' που εγιναν.

Yugo_para_siempre έγραψε:Με βαση λοιπον το 2011, με βαση το 2013 που και παλι εδειξαν σε 4 ραλλυ οτι ηταν μακραν των υπολοιπων και με βαση την κυριαρχια του Οζιε τα επομενα χρονια απεναντι σε οδηγους με τους οποιους κοντραριστηκε και ο Λεμπ (Χιρβονεν-Λατβαλα-Σορδο-Οστμπεργκ) κρινω οτι ο Οζιε ωριμαζοντας ειχε ολα τα φοντα να παρει κουπα με το Λεμπ στο παιχνιδι.;

καμια σχεση η αποδοση του Χιρβονεν Λατβαλα Οστμπεργκ τα χρονια που ετρεχαν με Λεμπ,και σε τι επιπεδο είναι τωρα.

Yugo_para_siempre έγραψε: Εσυ παροτι δε σηκωνεις μυγα στο σπαθι σου για το Λεμπ (αυτο βγαζουν τα γραπτα σου παντα) τελικα μου λες οτι δε μπορεις να κανεις καν εκτιμηση για το αν θα μπορουσε σε τρεις σεζον (2013-2014-2015) ο Οζιε να παρει τουλαχιστον μια κουπα απο το Λεμπ. Γιατι δεν το κανεις; Μιλαμε για εκτιμηση, τοσο δυσκολο ειναι να γινει;


όχι δεν μπορρις να κανεις εκτιμηση.Δεν ξερεις ποσο θα επεφτε σε αποδοση ο Λεμπ,ουτε ξερεις ποσο γρηγορος/σταθερος θα ηταν ο Οζιε ανοιγωντας δρομο,και εχωντας στους ωμους του το βαρος της εκπροσώπησης του κατασκευαστη για το πρωταθλημα
να σου θυμισω δηλωσεις Οζιε,οτι πρεπει να συλλεγω βαθμούς περισσοτερο από τον δευτερο,ακομα και ας χασω την νικη?Ποσες φορες προτιμησε να μην πιεσει γιατι επρεπενα παρουνβαθμους για τον κατασκευαστη? Να σου θυμισω Μικ φετος που ηρθε και νικησε στα ισια 2 φορες χωρις κανονικη εμπλοκή με το αναξελικτο ds3 απέναντι στο Πολο λογω πλεονεκτήματος στη σειρα εκκίνησης ενώ ο Οζιε είναι πλεον εμπειρος με 4 παγκοσμια?
Είναι πολύ διαφορετικα όταν εσυ εχεις να χασεις πολλα,και ο άλλος τιποτα.
Ο Λεμπ ηταν στη θεση αυτου που θα εχανε πολλα,και κερδισε στα ισα,παρολα τα γνωστα χάντικαπ.

Όλα αυτά πρεπει να τα λαμβανουμε υποψιν μας όταν θελουμε να κανουμε δικαιη συγκριση.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#325972 Ο Οζιε το 2011 βγηκε 3ος ακριβως γιατι ετρωγαν τα μουστακια τους με τον Λεμπ σε καθε αγωνα πραγμα που τον οδηγησε σε λαθη, οπως και τον Λεμπ ο οποιος εκανε βεβαια σαφως λιγοτερα.
Προχειρα θυμαμαι λαθη του Οζιε στο Μεξικο, στη Σαρδηνια, στην Αυστραλια και στην Ουαλια, λαθη που εγιναν και γιατι ηταν πιο απειρος αλλα και γιατι πιεζε για να κοντραρει στα ισια τον απολυτο κυριαρχο Λεμπ.
Ο Χιρβονεν εκεινη τη χρονια ηταν συνηθως εκτος διεκδικησης νικης, σταθερος αλλα αχρωμος, εκμεταλλευοταν τα λαθη ή τις ατυχιες των δυο Σεμπαστιαν ενω του εκανε δωρακια και ο Λατβαλα...

Επισης η κατασταση με το ανοιγμα του δρομου το 2011 δεν ηταν τοσο χαλια οσο η φετινη, που και παλι ομως κανενας δεν απειλησε τον Οζιε για τον τιτλο, ασχετα αν δεν κερδισε αρκετους αγωνες.

Γιατι καμια σχεση η αποδοση των Χιρβονεν, Λατβαλα, Οστεμπργκ οταν ετρεχαν με τον Λεμπ σε σχεση με τα χρονια κυριαρχιας του Οζιε; Απο που το συμπεραινουμε αυτο; Ολοι ξαφνικα εριξαν την αποδοση τους ως δια μαγειας; Μηπως απλα ο Οζιε ειναι πολυ καλυτερος τους οσο περιπου ηταν ο Λεμπ;

Τελος οσον αφορα την εκτιμηση για το τι θα ειχε γινει αν ο Λεμπ ειχε μεινει νομιζω πως μπορουμε να την κανουμε.
Δε λεω να πουμε τρελες λεπτομερειες για καθε αγωνα, αλλα μια γενικοτερη σκεψη για το αν θα μπορουσε να παρει κουπα ο Οζιε νομιζω πως μπορουμε να την κανουμε.
Με δεδομενα την κοντρα τους το 2011 (με τον Οζιε απειρο), τους τεσσερις αγωνες το 2013 (με τον Λεμπ χωρις το αγχος της κουπας), την αναλογη κυριαρχια του Οζιε απεναντι σε ιδιους αντιπαλους και το ποσο δυνατος εμφανισθηκε ο Λεμπ το 2015 στο Μοντε, νομιζω πως εχουμε μια επαρκη εικονα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#325984
Yugo_para_siempre έγραψε:Ο Χιρβονεν εκεινη τη χρονια ηταν συνηθως εκτος διεκδικησης νικης, σταθερος αλλα αχρωμος, εκμεταλλευοταν τα λαθη ή τις ατυχιες των δυο Σεμπαστιαν ενω του εκανε δωρακια και ο Λατβαλα... .


ναι και τερματισε εμπρος από τον Οζιε.Ειναι η χρονια που ο Οζιε ζορισε τον Λεμπ,με πλεονέκτημα στη σειρα εκκίνησης ΟΛΗ την χρονια.

Yugo_para_siempre έγραψε:Επισης η κατασταση με το ανοιγμα του δρομου το 2011 δεν ηταν τοσο χαλια οσο η φετινη, που και παλι ομως κανενας δεν απειλησε τον Οζιε για τον τιτλο, ασχετα αν δεν κερδισε αρκετους αγωνες..

ποιος να τον απειλησει? οι πουθεναδες?

Yugo_para_siempre έγραψε: Γιατι καμια σχεση η αποδοση των Χιρβονεν, Λατβαλα, Οστεμπργκ οταν ετρεχαν με τον Λεμπ σε σχεση με τα χρονια κυριαρχιας του Οζιε; Απο που το συμπεραινουμε αυτο; Ολοι ξαφνικα εριξαν την αποδοση τους ως δια μαγειας; Μηπως απλα ο Οζιε ειναι πολυ καλυτερος τους οσο περιπου ηταν ο Λεμπ;.


κριμα που δεν ειχε πεσει στην αντιληψη σου,οτι ο Χιρβονεν ενώ επι σειρα ετων επαιζε πρωταθλημα με τον Λεμπ, το 2013 τερματισε 4ος με 126 βαθμούς ενώ ο Οζιε ειχε 290 .Αναμεσα ο Νεβιλ με 176 και ο Λατβαλα με 162.
http://www.ewrc-results.com/season.php?s=2013&nat=0

μια από τα ιδια και το 2014,ξανα 4ος με μεγαλη διαφορα από την κορυφη.
http://www.ewrc-results.com/season.php?s=2014&nat=0

μετα τα παρατησε,γιατι ηταν πλεον εμφανες ότι δεν πηγαινε άλλο.Οποτε ναι,ο Χιρβονεν ,ο μονιμος 2ος γιαπανω από 4-5 ετη,δεν εχει την ιδια αποδοση τα τελευταια χρονια επι Οζιε.
Μια από τα ιδια για Οστμπεργκ και Λατβαλα.



Yugo_para_siempre έγραψε:Τελος οσον αφορα την εκτιμηση για το τι θα ειχε γινει αν ο Λεμπ ειχε μεινει νομιζω πως μπορουμε να την κανουμε.
Δε λεω να πουμε τρελες λεπτομερειες για καθε αγωνα, αλλα μια γενικοτερη σκεψη για το αν θα μπορουσε να παρει κουπα ο Οζιε νομιζω πως μπορουμε να την κανουμε.
Με δεδομενα την κοντρα τους το 2011 (με τον Οζιε απειρο), τους τεσσερις αγωνες το 2013 (με τον Λεμπ χωρις το αγχος της κουπας), την αναλογη κυριαρχια του Οζιε απεναντι σε ιδιους αντιπαλους και το ποσο δυνατος εμφανισθηκε ο Λεμπ το 2015 στο Μοντε, νομιζω πως εχουμε μια επαρκη εικονα.


με δεδομενη την κοντρα τους το 2011 και το αποτέλεσμα αυτης,και με δεδομενο την πτωση της αποδοσης του Χιρβονεν Λατβαλα Οστμπεργκ τα τελευταια χρονια,αδυνατω να καταλαβω πως πιστευεις ότι θα κερδιχε τουλάχιστον ένα πρωταθλημα.
αυτό με την απειρια του Οζιε μην το λες και το ξαναλες,ή τουλάχιστον όταν το λες,να κανεις τον κοπο να λες ότι ειχε και πλεονέκτημα σε ολους τους χωμάτινους αγωνες.Και εχασε.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#325991
dimviii έγραψε:
Yugo_para_siempre έγραψε:Ο Χιρβονεν εκεινη τη χρονια ηταν συνηθως εκτος διεκδικησης νικης, σταθερος αλλα αχρωμος, εκμεταλλευοταν τα λαθη ή τις ατυχιες των δυο Σεμπαστιαν ενω του εκανε δωρακια και ο Λατβαλα... .


ναι και τερματισε εμπρος από τον Οζιε.Ειναι η χρονια που ο Οζιε ζορισε τον Λεμπ,με πλεονέκτημα στη σειρα εκκίνησης ΟΛΗ την χρονια.


Οσον αφορα το παραπανω σε παρακαλω βαζε ολα οσα εγραψα δεν ειναι δικαιο...
Αναφερεις παλι οτι ο Χιρβονεν τερματισε πιο μπροστα απο τον Οζιε το 2011 χωρις να παραθετεις τη γνωμη μου γι'αυτο η οποια ειναι η παρακατω και νομιζω οτι δινει επαρκη εξηγηση...

Yugo_para_siempre έγραψε:Ο Οζιε το 2011 βγηκε 3ος ακριβως γιατι ετρωγαν τα μουστακια τους με τον Λεμπ σε καθε αγωνα πραγμα που τον οδηγησε σε λαθη, οπως και τον Λεμπ ο οποιος εκανε βεβαια σαφως λιγοτερα.
Προχειρα θυμαμαι λαθη του Οζιε στο Μεξικο, στη Σαρδηνια, στην Αυστραλια και στην Ουαλια, λαθη που εγιναν και γιατι ηταν πιο απειρος αλλα και γιατι πιεζε για να κοντραρει στα ισια τον απολυτο κυριαρχο Λεμπ.
Ο Χιρβονεν εκεινη τη χρονια ηταν συνηθως εκτος διεκδικησης νικης, σταθερος αλλα αχρωμος, εκμεταλλευοταν τα λαθη ή τις ατυχιες των δυο Σεμπαστιαν ενω του εκανε δωρακια και ο Λατβαλα...



Αν καποιος πιεσε πολυ το Λεμπ το 2011 αυτος ηταν ο Οζιε, αλλα ακριβως λογω της κοκορομαχιας τους εγιναν λαθη ειδικοτερα απο τον απειρο (αν και δε θες να το γραφω ειναι αληθεια) τοτε Οζιε γι'αυτο βγηκε 3ος.

Ειπαμε μπορει να ειχε ενα πλεονεκτημα στους χωματινους το 2011 αλλα αυτο δεν ηταν τεραστιο (οπως φετος) ωστε να πεταξουμε στα σκουπιδια τις επιδοσεις του νεαρου Οζιε... Αν μπορεσε με μικρη εμπειρια να δινει τεραστιες μαχες με το μεγαλο μονο ως αποδειξη της ικανοτητας του μπορουμε να το λαβουμε, ακομα και αν ειχε ενα μικρο πλεονεκτημα που βεβαια απο αγωνα σε αγωνα διεφερε.

Επισης η μεταξυ τους κοντρα σε τεσσερις αγωνες το 2013, με το Λεμπ φρεσκο ακομα και χωρις το αγχος του πρωταθληματος, ηταν επικη.
Μαλιστα σε δυο απο τους τεσσερις αγωνες ο ενας οδηγησε τον αλλο σε λαθος, μονο που στην Αργεντινη ο Οζιε τερματισε ενω στη Γαλλια ο Λεμπ εμεινε στο χαντακι.

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και μαλιστα εντονα.
Δεν επεσε ξαφνικα η αποδοση τριων οδηγων και εγιναν πουθεναδες και αχριστοι οι Χιρβονεν, Λατβαλα, Οστμπεργκ αμεσως μολις την εκανε απο το θεσμο ο Λεμπ.
Παει πολυ να επεσε δραματικα η αποδοση τριων οδηγων (ουτε καν ενος) σε μερικους μηνες, νομιζω καταλαβαινεις οτι αυτο ειναι παραλογο...

Απλα απο το 2013 και μετα ειχαμε την καθιερωση του Νεβιλ στο θεσμο, την αξιοπρεπεστατη "επιστροφη" του Σορδο σε καλα αμαξια και την εμφανιση του Μικελσεν. Οποτε πλεον μοιραζονταν τους βαθμους περισσοτεροι οδηγοι παρομοιου επιπεδου που μεταξυ τους ανταγωνιζονταν πολυ εντονα.

Αν θες να τους πεις πουθεναδες στην περιοδο της κυριαρχιας Οζιε, για μενα αλλο τοσο πουθεναδες ηταν και επι κυριαρχιας Λεμπ.
Δε με νοιαζει ο χαρακτηρισμος που θα τους δωσεις, απλα οποιος και αν ειναι αυτος θεωρω οτι ισχυει για ολες τις περιοδους...


Τελος γραφεις το παρακατω.

dimviii έγραψε:με δεδομενη την κοντρα τους το 2011 και το αποτέλεσμα αυτης,και με δεδομενο την πτωση της αποδοσης του Χιρβονεν Λατβαλα Οστμπεργκ τα τελευταια χρονια,αδυνατω να καταλαβω πως πιστευεις ότι θα κερδιχε τουλάχιστον ένα πρωταθλημα.


Ουσιαστικα (επιτελους) στην παραπανω παραθεση φευγεις απο το "δε μπορω να κανω εκτιμηση του τι θα γινοταν" και απλα διαφωνεις (και καλα κανεις) με τη δικια μου εκτιμηση. Οταν διαφωνεις με μια εκτιμηση παει να πει οτι εχεις κανει τη δικια σου εκτιμηση με βαση τα παραπανω δεδομενα.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#326054 Παληκαρια βαλτε και καποια τελεια.....Νομιζω οτι δεν παιζετε στο σωστο γηπεδο....

Θα ηθελα να παρακαλεσω τους μοντς ας μεταφερουν ολα αυτα τα τελευταια ποστς καπου αλλου μιας και δεν ειναι "ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ WRC"....
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#326200 Μπορει να μην ειμαστε στο σωστο θεμα αλλα τουλαχιστον με τον dim δωσαμε λιγη ζωη στην ενοτητα του WRC, κατι ειναι και αυτο.

Και αυτο ειναι το κριμα... Αν τωρα μπορουμε να διαφωνουμε ετσι, φαντασου ποσες κουβεντες θα καναμε, ολοι μας, αν τελικα ειχε μεινει ο Λεμπ και βλεπαμε την κοκορομαχια με τον Οζιε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#326275
Yugo_para_siempre έγραψε:
Οσον αφορα το παραπανω σε παρακαλω βαζε ολα οσα εγραψα δεν ειναι δικαιο...
Αναφερεις παλι οτι ο Χιρβονεν τερματισε πιο μπροστα απο τον Οζιε το 2011 χωρις να παραθετεις τη γνωμη μου γι'αυτο η οποια ειναι η παρακατω και νομιζω οτι δινει επαρκη εξηγηση....


σωστη η εξηγηση σου για τον Χιρβονεν,ελλειπης όμως για τον Οζιε,οπου απλα μενεις μονο στο ''πιεσε τον Λεμπ'',χωρις να επισημαίνεις τα πλεονεκτήματα που ειχε.



Yugo_para_siempre έγραψε:Ειπαμε μπορει να ειχε ενα πλεονεκτημα στους χωματινους το 2011 αλλα αυτο δεν ηταν τεραστιο (οπως φετος) ωστε να πεταξουμε στα σκουπιδια τις επιδοσεις του νεαρου Οζιε... Αν μπορεσε με μικρη εμπειρια να δινει τεραστιες μαχες με το μεγαλο μονο ως αποδειξη της ικανοτητας του μπορουμε να το λαβουμε, ακομα και αν ειχε ενα μικρο πλεονεκτημα που βεβαια απο αγωνα σε αγωνα διεφερε.....


μικρο είναι το πλεονέκτημα να εχεις παντα καθαρο δρομο ολη τη χρονια?
δεν εισαι και σιγουρος κιολας γραφωντας ''ακομα και αν ειχε''...

Yugo_para_siempre έγραψε: Επισης η μεταξυ τους κοντρα σε τεσσερις αγωνες το 2013, με το Λεμπ φρεσκο ακομα και χωρις το αγχος του πρωταθληματος, ηταν επικη.
Μαλιστα σε δυο απο τους τεσσερις αγωνες ο ενας οδηγησε τον αλλο σε λαθος, μονο που στην Αργεντινη ο Οζιε τερματισε ενω στη Γαλλια ο Λεμπ εμεινε στο χαντακι..

Ναι ,ο ενας στα φορτε του και ο άλλος στο τελειωμα της καριερας του,κανωντας επιλεκτικους αγωνες ,εχωντας να τρεξει σε ασφαλτο 8 μηνες αν θυμαμαι καλα.

Yugo_para_siempre έγραψε: Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και μαλιστα εντονα.
Δεν επεσε ξαφνικα η αποδοση τριων οδηγων και εγιναν πουθεναδες και αχριστοι οι Χιρβονεν, Λατβαλα, Οστμπεργκ αμεσως μολις την εκανε απο το θεσμο ο Λεμπ.
Παει πολυ να επεσε δραματικα η αποδοση τριων οδηγων (ουτε καν ενος) σε μερικους μηνες, νομιζω καταλαβαινεις οτι αυτο ειναι παραλογο...
.


καθολου παραλογο δεν είναι.Κοιτα τα στοιχεια με την αποδοση του Χιρβονεν,κοιτα για τον Οστμπεργκ,κοιτα φετος τον Λατβαλα που είναι 6ος.
Ξαφνικα εγω δεν ειπα ότι επεσε η αποδοση τους,ειπα ότι δεν εχει σχεση η αποδοση τους σε σχεση με την εποχη Λεμπ.
Yugo_para_siempre έγραψε: Απλα απο το 2013 και μετα ειχαμε την καθιερωση του Νεβιλ στο θεσμο, την αξιοπρεπεστατη "επιστροφη" του Σορδο σε καλα αμαξια και την εμφανιση του Μικελσεν. Οποτε πλεον μοιραζονταν τους βαθμους περισσοτεροι οδηγοι παρομοιου επιπεδου που μεταξυ τους ανταγωνιζονταν πολυ εντονα..


Καμια καθιερωση του Νεβιλ δεν είχαμε,ουτε η εμφανιση του Μικελσεν και Σορδο επαιξε ρολο.
Απλα εφτασαν στο σημειο οπου η αποδοση τους ειχε παρει την κατηφορα,απολυτα φυσιολογικο στο 99% των οδηγων αγωνων.

Yugo_para_siempre έγραψε:Αν θες να τους πεις πουθεναδες στην περιοδο της κυριαρχιας Οζιε, για μενα αλλο τοσο πουθεναδες ηταν και επι κυριαρχιας Λεμπ.
Δε με νοιαζει ο χαρακτηρισμος που θα τους δωσεις, απλα οποιος και αν ειναι αυτος θεωρω οτι ισχυει για ολες τις περιοδους.....


σαφως και δεν ισχυει αυτό.Οπως ειπα και πριν,εφτασε απλα η ωρα να αποσυρθεί ο Χιρβονεν,το ιδιο θα ειχε συμβει και με τον Οστμπεργκ αν δεν πληρωνε την θεση του.
Επαναλαμβάνω ότι ο Χιρβονεν εφτασε να διεκδικεί πρωταθλημα για μια πενταετια επι Λεμπ.



Yugo_para_siempre έγραψε: Ουσιαστικα (επιτελους) στην παραπανω παραθεση φευγεις απο το "δε μπορω να κανω εκτιμηση του τι θα γινοταν" και απλα διαφωνεις (και καλα κανεις) με τη δικια μου εκτιμηση. Οταν διαφωνεις με μια εκτιμηση παει να πει οτι εχεις κανει τη δικια σου εκτιμηση με βαση τα παραπανω δεδομενα.


η δικη μου εκτιμηση είναι ότι δεν μπορεις να κανεις ασφαλη εκτιμηση.
Τελος παντων,πιστευω ότι γυρναμε στα ιδια και στα ιδια,το εξαντλήσαμε.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#330317
Yugo_para_siempre έγραψε:Sebastien Ogier to test M-Sport 2017 WRC machine this week.


Ενώ ήδη δοκίμασε το Yaris?? :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#330580 Στο κειμενο γραφει οτι θελει να τα δοκιμασει ολα, αλλα η Citroen και η Hyundai μαλλον δεν θα του δωσουν τα αμαξια τους ευκολα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#350801 Ούτε στη Σουηδία ο Μίκελσεν. Θα κάνει κάποια επιλεγμένα ράλλυ φέτος και θα επανέλθει του χρόνου.

"Unfortunately, Anders and myself will not be competing at Rally Sweden this year. We are working hard to find a solution for a drive on selected rallies in a 2017 WRC car, but there is not enough time to have anything ready this early in the season"

"Our fight for a 2017-drive didn’t exactly turn out the way we wanted, so it was necessary for us to reset, think again and plan a new strategy – to be back in the WRC for 2018"