- 16 Μάιος 2016, 15:57
#256260
D-Jet έγραψε: Κίκιζας . έγραψε:...
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο...
Για ποιο απ' ολα? Για τον πολυ πιο ωραιο ηχο που κανει η original 718 σε σχεση με τις Boxster/cayman 718?
Για το οτι επελεξαν να κανουν την λιγοτερο κοστοβορα "μετατροπη" ωστε να χαμηλωσουν τους ρυπους?
Για την θεωρητικη ιδανικη χωρητικοτητα του κυλινδρου, για το ενδεχομενο παραδειγμα που εθεσα εναλλακτικα στα περι κινητηρα, για το οτι πιστευω -και ευχομαι-οτι θα πεσει σημαντικα σε πωλησεις το νεο διδυμο boxster/cayman 718, ή ολα τα παραπανω?
D-Jet έγραψε:Μιλάς για το πολυπλοκότερο μοτέρ porsche της εποχής του, με ανοικτά όλα (εισαγωγές εξαγωγές κλπ κλπ) που η χρήση του ήταν καθαρά αγωνιστική.
Είμαι βέβαιος ότι με ένα αντίστοιχο setup το boxster δεν θα σε ενοχλεί καθόλου από πλευράς ήχου.
Τι setup να κανει στην εξατμιση ωστε να ακουγεται σαν 6κυλινδρος? Αυτα που κανει η Bmw i8 να ακουγεται ο 3κυλινδρος σαν 6κυλινδρος?
Δεν ξερω, παντως στην παρουσα φαση ακομα και με την εξτρα σπορ εξατμιση, στις S που διεθεσαν στους δημοσιογραφους, εμενα τουλαχιστον (και στους περισσοτερους που την δοκιμασαν και το ειπαν κιολας)
οπως την ακουω απο τα Video, μου κανει για κατι αναμεσα σε σκαλισμενο παλαιο impreza sti και σκαραβαιο χωρις τους σιγαστηρες...
Sorry Κιολας αλλα οταν εδω και 40 χρονια εχει ξεχαστε η χροια των 4κυλινδρων boxer απο την Porsche και την αναβιωνουν με ενα προιον ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΟ (μαλιστα ελαχιστα ακριβοτερο ακομα απο τις απερχομενες 6Cyl) με τις προηγουμενες 6κυλινδρες εκδοσεις , των οποιων ο ηχος αποτελουσε σημαντικο κομματι της συνολικης οδηγικης εμπειριας, ε αυτο ειναι το λιγοτερο υποτιμηση των συναισθηματων που ειχαν οι απανταχου λατρεις στις Boxster(και επειτα Cayman) την τελευταια 20ετια...
D-Jet έγραψε:Κατά τα άλλα εμένα μου αρέσει που επιτέλους κατάλαβαν ότι πρέπει να κάνουν ένα άνοιγμα προς τη μικρή κατηγορία και πάλι (αυτή που τους έσωσε αρκετές φορές στο παρελθόν) αλλα με ένα ποιοτικό προϊόν, μικρότερο και πιο "καθημερινό" μεν από την 911, αλλά χωρίς εκπτώσεις σε άλλα θέματα.
Αν συνοδεύεται και από χαμηλότερη τιμή (και φτηνότερη συντήρηση που σίγουρα θα έχει) θα είναι ακόμα καλύτερο.
Θα συμφωνουσα απολυτως, εαν γινοταν ακριβως ενα παραλληλο ανοιγμα προς τα κατω στην κατηγορια, (π
χ ενα νεο κεντρομηχανο με 2λιτρο boxer 4κυλινδρο ατμοσφαιρικο στην απλη και Turbo στην ισχυροτερη εκδοση, λιγοτερο premium απο τις τελευταιες boxster/cayman, με χαμηλοτερη τιμη, στα επιπεδα ενος καλοεξοπλισμενου 2λιτρου Audi TT ας πουμε...) και οχι μια..."συγχωνευση", αν με καταλαβαινεις, καθοτι ουτε πιο "καθημερινο" εγινε το μοντελο, (εκτος αν ενοουσες την υψηλοτερη ροπη πλεον απο χαμηλες στροφες, κατι που ομως δεν αφορουσε ποτε τους ανησυχους της φιρμας ηδη απο την εποχη των 2,7 στις boxster...) ουτε πιο προσιτο...Το αντιθετο μαλιστα
D-Jet έγραψε:Αυτό για τα 500cc το λέτε και το ξαναλέτε αλλά δεν έχω πάρει ακόμα κάποια πειστική απάντηση...
Απο την πλευρα μου το εθεσα ως ενα παραδειγμα downsizing περισσοτερο, δηλαδη να επεφτε ακομα περισσοτερο η χωρητικοτητα κυλινδρου, κατω απο τα 624cc που εχει στον νεο 2,5λιτρο , ωστε να χωρεσει τελικαως μικρος 6κυλινδρος με Turbo στις Boxster/cayman και οχι με την απαραιτητη αυστηροτητα στο νουμερο "500"...
Αληθεια με την ευκαιρια πως γινεται στην Boxster spyder / cayman GT4 να χωραει ο 3.4 της Carrera 991 και να λενε στα δελτια τυπου οτι Boxer 6κυλινδρος στα 2,5 λιτρα με Turbo ΔΕΝ χωραει?