- 05 Σεπ 2014, 09:18
#1968
Καλημερα και σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
Η ταλαντωση κατα τον διαμηκη αξονα που λεω ειναι σαν να κανεις ενα ελαφρυ πατα-ασε στο φρενο και ειναι αισθητη κατω απο τα 30 χαω και μονο οταν φρεναρω ηπια.
Ο κραδασμος στο τιμονι παρατηρειται οταν φρεναρω δυνατα, ενα ελαφρυ παιξιμο δεξια αριστερα στο τιμονι, μεχρι στιγμης στο πενταλ δεν αισθανομαι κραδασμο.
Και τα 2 φαινομενα ειναι αρκετα ηπια, δεν τα εχει παρατηρησει η συζυγος ακομα και οταν τις το ειπα.
@ trident1971, Θοδωρη το να το κανω μονος μου δεν παιζει, δεν εχω τα εργαλεια και τον χωρο στην πιλοτη που παρκαρω για τετοιες δουλειες. Δισκους φοραει μπρος πισω.
@ cavallino, οι δισκοι μπηκαν αρχες Ιουνιου και μεχρι τελος Ιουλιου που επλεινα το αμαξι οι καμπανες ηταν αστραφτερες οπως και οι δισκοι.
Αν δεν εχει καθαριστει καλα το μουαγιε απο τυχον σκουριες ο δισκος δεν μπορει να μπει απολυτα ευθυγραμισμενος με το μουαγιε με αποτελεσμα στραβωμα του ? Κατι τετοιο ειχε γραψει ο 21quadra στο αλλο φορουμ.
Μαζι με τα φρενα μπηκαν και αμορτισερ, ελεγχθηκε ολο το μπροστινο συστημα τοτε καθως και αρχες Αυγουστου που εγινε επισκευη της κρεμαγιερας μαζι με το σερβις. Και τις δυο φορες εγινε ευθυγραμμιση. Δεν υπαρχει τζογος πουθενα.