Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.
Από το Moto G
Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes?
Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.
Από το Moto G
red_monster έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.
Από το Moto G
Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes?
red_monster έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.
Από το Moto G
Μπορείς σε σκούτερ να μην έχεις chicken stripes?
Morx έγραψε:Θεμα συνηθειας ειναι, κοιτας εκει που θες να πας.
Φρενο πριν τη στροφη, τοποθετεισαι και συνεχιζεις με ΠΙΣΩ φρενο αν θες να επιβραδυνεις λιγο ακομα και πριν το apex ανοιγεις το γκαζι τοσο, ωστε να διατηρησεις σταθερη την ταχυτητα χωρις να φορτιζεται τοσο το μπροστινο. Το low-side δεν το ελεγχεις, το highside ερχεται ναι μεν απροβλεπτα αλλα αν δεν το παρακανεις εισαι πιο ασφαλης.
Εαν δε, κοιτας και στην εξοδο της στροφης, εκει δηλαδη που θες να πας... ολα γινονται ακομα πιο ευκολα και "αυτοματα".
Το μηχανακι δεν το σηκωσες, ενστικτωδως φρεναρες με το μπροστινο και σηκωθηκε οπως αντιδραει καθε δικυκλο στο μπροστινο φρενο.
Morx έγραψε:dimik το ειπα οσο πιο απλα γινοταν πανω στην κουβεντα με τον Μπιχλα.
Ωραιες και οι πιο τεχνικες δικες σου πληροφοριες.
Θα μπορουσα να επεκταθω περισσοτερο αλλα θα το κανω πανω στην κουβεντα, γιατι ειμαι και στη δουλεια!
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
dimik έγραψε:Morx έγραψε:dimik το ειπα οσο πιο απλα γινοταν πανω στην κουβεντα με τον Μπιχλα.
Ωραιες και οι πιο τεχνικες δικες σου πληροφοριες.
Θα μπορουσα να επεκταθω περισσοτερο αλλα θα το κανω πανω στην κουβεντα, γιατι ειμαι και στη δουλεια!
bihlas87 έγραψε:Εντάξει ρε παιδιά, το έχω δει και εγώ το twist of the wrist και έχω διαπιστώσει και κάποια πράγματα
στην πράξη από μόνος μου. Θα γούσταρα πολύ αν ήμουν Αθήνα και μου περίσσευε κανένα φράγκο να
παρακολουθήσω css και να πάρω αέρα πάνω στη μοτό για να ξέρω ότι αν κάποια στιγμή θελήσω να το
''κυνηγήσω'' θα έχω τουλάχιστον κάποιες γνώσεις. Αφ ενός όμως στα 28 θεωρώ ότι είναι λίγο αργά και
αφετέρου στην περιοχή που βρίσκομαι δεν έχει και καμιά διαδρομή της προκοπής. Χαλαρές βολτούλες
να κάνουμε για να παίρνουμε τον αέρα μας και να ξεχνιόμαστε μωρέ, δεν είναι τα καμικαζιλίκια για μένα,
ούτε σούζα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω και με το πίσω φρένο που έχω, ούτε πρόκειται.
bihlas87 έγραψε:Εντάξει ρε παιδιά, το έχω δει και εγώ το twist of the wrist και έχω διαπιστώσει και κάποια πράγματα
στην πράξη από μόνος μου. Θα γούσταρα πολύ αν ήμουν Αθήνα και μου περίσσευε κανένα φράγκο να
παρακολουθήσω css και να πάρω αέρα πάνω στη μοτό για να ξέρω ότι αν κάποια στιγμή θελήσω να το
''κυνηγήσω'' θα έχω τουλάχιστον κάποιες γνώσεις. Αφ ενός όμως στα 28 θεωρώ ότι είναι λίγο αργά και
αφετέρου στην περιοχή που βρίσκομαι δεν έχει και καμιά διαδρομή της προκοπής. Χαλαρές βολτούλες
να κάνουμε για να παίρνουμε τον αέρα μας και να ξεχνιόμαστε μωρέ, δεν είναι τα καμικαζιλίκια για μένα,
ούτε σούζα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω και με το πίσω φρένο που έχω, ούτε πρόκειται.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Morx έγραψε:Οταν η οικογενεια σου σε αγαπαει και δε θελει να σε δει σε κανενα χαντακι!
Εντυπωσεις, οταν στρωσει ο ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ και τα τοποθετησω...!
Michelin City Grip ... παραλιγο 20.000χλμ
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]