My Flickr
Dimitris_P έγραψε:Γιατί το ποστάρεις και στα 2 όμως;
Εσυ γιατι το κοιτας το παλιο;
giannik1977 έγραψε:Dimitris_P έγραψε:Γιατί το ποστάρεις και στα 2 όμως;
Εσυ γιατι το κοιτας το παλιο;
Me? Από συνήθεια
Lippi έγραψε:trident1971 έγραψε:Μια και ειστε οι ειδικοι εδω, παντα ηθελα να μαθω τι σοϊ στολη φορανε αυτοι οι τυποι με τους σωληνες κλπ:
Ξερει κανεις?
της RAF. (Όχι ότι ξέρω λεπτομέρειες, απλά θυμάμαι το εξώφυλλο)....
Thanks, πιο πολυ η μασκα μου εκανε εντυπωση, το κουνοποειδες και οι μπολικοι σωληνες.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
mirage έγραψε:To Al καλικατζίρα "ντοκυμαντερ" είναι ανάξιο σχολιασμού νομίζω.
Δεν μπορώ να κρίνω για τις κατηγορίες περί quality control ή το αν πίνουν μπάφους και πριτσινώνουν rivets στο Charleston αλλά αποτελεί γεγονός ότι:
-το 1ο πρωτότυπο απείχε πολύ περισσότερο από το να γίνει airworthy απ'ότι έλεγαν
-regulatory capture χωρίς να κρατάνε ούτε τα προσχήματα
-φορολογικά κολπάκια μούρλια.
mjacob έγραψε:Η διάταξη 3-3 (που έχουν και το 737-700 που δείχνεις) μου φαίνεται η πιο γτπκ διάταξη που υπάρχει.
Ο του παραθύρου πρέπει να πηδάει (κυριολεκτικά και μεταφορικά) 2 ανθρώπους για να βγει, ο της μέσης.. είναι στη μέση nuf said, γενικά
Σωστό, αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς για κατούρημα σε short-haul;
Μιλώντας για στριμωξίδι, τον άλλο μήνα πετάω με jungle jet.
Φαντάζομαι ξέρετε τι έγινε δευτερόλεπτα μετά αυτή τη φωτό...
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.