Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By seismic
#128324 Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές πολλοί μηχανικοί έχουν μία αντιπάθεια γιατί δεν είμαι μηχανικός και ασχολούμαι με την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών. Μην μπορώντας να απαντήσουν στην δική μου μέθοδο με υποβιβάζουν συνεχώς.
Αν και δεν πρόκειται να απαντήσουν ( όπως πάντα ) θα τους κάνω μερικές ερωτήσεις, και θα γράψω και μερικές αλήθειες για να δείτε την αλήθεια. Και αν μπορούν ας με διαψεύσουν.
Αν θες να αποδείξεις ότι μία μέθοδος μιας αντισεισμικής τεχνολογίας σαν την δική μου είναι καλή και αξίζει να εφαρμοστεί, ο μόνος σίγουρος τρόπος να το αποδείξεις σήμερα 100% είναι να κατασκευάσεις μία οικοδομή σε πραγματική κλίμακα 200 τετραγωνικών μέτρων και ύψους 8 ορόφων πάνω σε μία σεισμική βάση και να κάνεις δοκιμές με διαφορετικής κλίμακας σεισμικές δονήσεις.
Αυτά τα πειράματα είναι πανάκριβα, διότι στοιχίζουν πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ευρώ το ένα, και γίνονται μόνο στο εξωτερικό.
Η άλλη λύση είναι να κάνεις προσομοιώσεις πάνω σε προγράμματα Η/Υ που στην καλύτερη περίπτωση σου δείχνουν ένα 80% της αλήθειας του πειράματος. Οι προσομοιώσεις αυτές έχουν το καλό ότι δείχνουν το 80% της αλήθειας για ένα δωμάτιο, ή για έναν ουρανοξύστη. Η αξιοπιστία αυτών των προσομοιώσεων εξαρτάτε και από την αξιοπιστία του προγράμματος, και του επιστήμονα που εργάζεται πάνω στο πρόγραμμα.
Η άλλη λύση είναι να κάνεις πραγματικά πειράματα με μοντέλα υπό κλίμακα πάνω σε μικρές σεισμικές βάσεις.
Και αυτά τα πειράματα πάνω σε μικρά μοντέλα δείχνουν την αλήθεια κατά 80%
Συνήθως τα πανεπιστήμια στην εφαρμοσμένη έρευνα που κάνουν, για να έχουν ποιο σίγουρα αποτελέσματα, εφαρμόζουν πάνω σε ένα μοντέλο πρώτα προσομοίωση σε Η/Υ και μετά κάνουν το ίδιο πείραμα σε μικρή σεισμική βάση, ώστε να μπορούν να επαληθεύσουν τα αποτελέσματα της προσομοίωσης. Έτσι μπορούν και πλησιάσουν την αλήθεια της έρευνας πάνω από το 80%, κοντά στο 90%.