Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By travelman
#261386 Ε και αυτοί που κάνουν και καράτε τα βράδια, και φωνητική τα μεσάνυχτα και μαθήματα λουστραρίσματος παπουτσιών για after προφανώς θα ζορίζονται ακόμη περισσότερο, αλλά δεν είναι το πρόβλημα το πόσα καρπούζια θέλει να βάλει κάποιος από τη μασχάλη του, το πρόβλημα είναι η επιλογή των υποψήφιων διδακτόρων.

Αυτός που κάνει διδακτορικό θα έπρεπε να ήταν γάτος με πέταλα και να καίγεται να το δουλέψει και όχι ο κάθε μπλεπράσινοεσχατωσροζ που τον έζμπρωξε το βύσμα του και παίρνουν χαρτί για να έχουν χαρτί, ενίοτε και μισθό. Το αποτέλεσμα είναι ότι και υποβαθμίζουν το δικό σου διδακτορικό που μπορεί όντως να το έκανες επειδή καίγεσαι να το εφαρμόσεις, ότι θα αξιολογηθούν καλύτερα στο δημόσιο (στον ιδιωτικό τομέα που μετράει το αποτέλεσμα έχω δει ανθρώπους από ΙΕΚ ή ακόμη και χωρίς πτυχίο να καθοδηγούν ΤΕΧΝΙΚΑ καμιά 30αριά διπλωματούχους/μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς και να τους κάνουν αλοιφή) και φυσικά ότι κοστίζουν χωρίς το ανάλογο αποτέλεσμα...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#261409 Eίσαι εριστικός χωρις λόγο. Τα παιδιά που το κάνουν αυτό αναγκάζονται να εχουν μια και δυο δουλειές γιατί απλά είτε δεν πληρώνονται καθόλου απ το διδακτορικό είτε παίρνουν πουτσες.

Τεσπα, το εξαντλήσαμε, φαίνεσαι βαθύς γνώστης του θέματος και λέω να πάρω το κουβαδάκι και να πάω σε αλλη παραλία :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By travelman
#261429 Προφανώς δεν είμαι γνώστης του θέματος, αλλά έχω πέσει εσχάτως σε μαζεμένες περιπτώσεις δόκτωρων στην Ελλάδα που δεν ξέρουν που πάνε τα 4 και έχουν κάποια βύσματα. Εμένα με ενοχλεί αυτό πολύ γιατί αργά ή γρήγορα, έμμεσα ή άμεσα θα το πληρώσω από την τσέπη μου και αυτό με τσούζει.

Και σου ξαναλέω ακριβώς το ίδιο χωρίς το εριστικό εάν νομίζεις τμήμα, δεν έχει σημασία πόσα πράγματα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του σε ένα συγκεκριμένο χρόνο, είναι άλλο θέμα αυτό, αλλά το ότι η διαδικάσια επιλογής μπάζει με συνέπεια την υποβάθμιση του διδακτορικού, ενώ διατηρεί το ίδιο κόστος. Αυτό είναι το πρόβλημα μου, εάν τη βρίσκετε με το να υπάρχουν ορισμένοι φελλοί με πλεονέκτημα εις βάρος σας πάσο.

Αυτά, αφού απουσιάζει η διάθεση συνομιλίας, καλή εβδομάδα να έχουμε!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#261438 Το πρόβλημα των διδακτορικών στην Ελλάδα συνδέεται με το μονοπώλιο των δημοσίων ΑΕΙ.

Όταν δεν υπάρχει δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης εκτός αν ο μπάρμπας ή το κόμμα κλπ, τότε αυτόματα μειώνεται το επίπεδο των υποψηφίων διδακτόρων γιατί ακόμα και αυτοί που θα ψαχτούν να δουλέψουν στο εξωτερικό θα κοιτάξουν να την κάνουν από πιο νωρίς.

Εδώ θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψη του Μαλτέζου από τη στιγμή που ακόμα και το πανεπιστήμιο του Poutseshire μάλλον έχει πιο αξιοκρατικό μηχανισμό επιλογής διδακτόρων και πρόσληψης καθηγητών.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#261511 Ποιο ειναι το κριτηριο για επιλογη διδακτορων;

Σε ενα απο τα πανεπιστημια της Αγγλιας που φιγουραρει στην λιστα του τοπ20 στον κοσμο ο καθηγητης μου ειπε "Δεν εχω λεφτα και fund αυτη τη περιοδο αλλα αν θες να καθησεις για διδακτορικο, ξεκινας αυριο..."

Οποτε το μοναδικο κριτηριο θαρρω ηταν το αν αντεχεις οικονομικα να το κανεις

Συμπερασμα δεν θα βγαλουμε απο την μοναδικη μου περιπτωση αλλα μια αισθηση του τι συμβαινει μπορουμε να την εχουμε.


Στα περι ελληνικων δεδεομενων , υπαρχουν διδακτορικα που φτυνεις αιμα που κανεις χιλιαδες δουλειες και το παιρνεις με το ζορι, υπαρχουν και ξυστικα διδακτορικα.

Επισης η φαση ειναι οτι με 35% ανεργια η προσφορα υποψηφιων διδακτορων ειναι τεραστια. Πολλοι καθηγητες το εκμεταλευονται αυτο και ετσι βρισκουν πολλα χερια τις περισσοτερες φορες πολλα τζαμπα χερια. Επισης πολλοι απο τους διδακτορικους δεν πατανε ποτε στο αμφιθεατρο αλλα δουλευουν σε διαφορα ιδρυματα που ζουν "παρασιτικα" στα πανεπιστημια και κατεβαινουν σε ευρωπαικα προγραμματα και διαγωνισμους οποτε και για να δικαιολογουν το μεροκαματο τους (Το οποιο αρκετες φορες ειναι και υψηλο), τους δηλωνουν για διδακτορικους.

Η πραγματικη αληθεια ειναι καπου στη μεση θαρρω σε αυτο που περιγραφει ο rx8 και ο travelman.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#261519 γνωστοί μου πάντως ξεκίνησαν με το "έλα και θα πάρεις τόσα" που μετά έγιναν μείον τόσα και τελικά περίμεναν μπας και περισσέψει κάνα ψίχουλο

ούτε σε μικρομεσαία επιχείρηση με αφεντικό τον ακάλυπτο δε γίνονται αυτά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#261530 Δεν το εξέφρασα σωστά.
Αναφέρομαι στη διαδικασία ολοκλήρωσης της διατριβής.

Του δύσμοιρου μπορεί να του αλλάξουν θέμα 2 φορές μέσα στην 4ετία η οποία θα γίνει 6ετία (πλήρωνε Αρίστο) ενώ του ανιψιού μπορεί να μην είναι 100% δικό του το κείμενο.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#261532 Καλα ναι ο ανηψιος μπορει να μην παει και ποτε.

Φιλος μου που ειχε φιλο καθηγητη πηγαινε εκανε κατι πειραματα χαλαρος χαλαρος, εγραψε και ενα κειμενο και το πηρε. Τσεπωνε και 700-800 το μηνα γιατι καθαριζε η φαρμακευτικη απο πισω, Ιατρικη γαρ.

Σε αλλον γνωστο, ενω εχει κανει 2 χρονια μεταπτυχιακο και συνεχιζει στο ιδιο αντικειμενο διδακτορικο του λεει ο ενας καθηγητης κανουμε γαματα πραγματα και ο αλλος (ο μεγαλος) του κανει καποια στιγμη "Δεν νομιζω να προσφερει κατι αυτο που κανετε, πρεπει να βρειτε κατι διαφορετικο"
Τελευταία επεξεργασία από bibendum και 30 Μάιος 2016, 10:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#261533 τους ανιψιούς που λες τους κάνουν καθηγητές με το ζόρι πολλές φορές για να συνεχιστεί η γενιά :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#263742 Με αφορμη τη συζητηση που ειχαμε στο μπαμπαδοτοπικο για την εκμαθηση αρχαιων ελληνικων στα σχολειά :

....Ελπίζω ότι δε θα γίνει κάτι τέτοιο (η επαναφορα του πολυτονικου), μολονότι έχει συντελεστεί ήδη το άλλο ανήκουστο, να ξαναφέρουν την αρχαία γλώσσα, αυτούσια, στο γυμνάσιο. Μα τι να μάθει το παιδί στο γυμνάσιο από την αρχαία γλώσσα, εφόσον έρχεται από το δημοτικό και δεν ξέρει τη δική του, τη σύγχρονη; Και στο παιδί αυτό ερχόμαστε εμείς να του μάθουμε μια άλλη γλώσσα, την αρχαία. Μπορεί να μην ισχύει αυτό -υπάρχουν και κάποια πρώιμα κατατοπισμένα- αλλά όλοι ξέρουμε το γλωσσικό επίπεδο στο οποίο βρίσκεται σήμερα η παιδεία μας.

Δ.: Υποστηρίζετε πως η ελληνική γλώσσα δεν είναι μία, έτσι δεν είναι;

K.: Μα βέβαια! Αφού ο Νεοέλληνας δεν μπορεί να διαβάσει την αρχαία ελληνική γραμματεία, πώς είναι μία η γλώσσα; Αν ήταν, θα την καταλάβαινε! Και παίζεις με τη γλώσσα όταν λες ότι είναι μια γλώσσα με δύο μορφές. Μα τότε είναι δύο γλώσσες! Θα διαμαρτυρηθούν κάποιοι αλλά, πώς να το κάνουμε, όταν δεν καταλαβαίνεις μια γλώσσα, είναι άλλη από τη δική σου. Τα αρχαία είναι η παλιότερη μορφή της σημερινής ελληνικής γλώσσας, συνεπώς είναι μια άλλη γλώσσα. Είναι ελληνική και αυτή, δεν είναι ξένη, είναι δική σου, αλλά είναι άλλη. Και η σύγχυση επιτείνεται και από το γεγονός ότι δεν είναι όσο π.χ. τα γαλλικά από τα γερμανικά. Είναι ελληνική γλώσσα, από λεξιλογική άποψη υπάρχει μεγάλη συγγένεια (βλ. άνθρωπος, ουρανός, προσκυνώ), αλλά από τυπολογική άποψη οι διαφορές είναι μεγάλες (ελπίς, -ος / ελπίδα, -ας). Αντί να βελτιώσουμε τη σημερινή κατάσταση και να διδάσκουμε τα αρχαία στο λύκειο, προσθέτουμε ώρες στο γυμνάσιο. Αυτή είναι εγκληματική πολιτική. Δε μαθαίνει έτσι ο Ρωμιός τη γλώσσα του. Αυτό που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να γινόταν στο γυμνάσιο ένας απλός υπαινιγμός για την αρχαία γλώσσα, με αφετηρία εκείνα που ισχύουν στη νέα, τα οποία απαραιτήτως οφείλουν να γνωρίζουν οι μαθητές στο γυμνάσιο.


http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=296147

Ακου ρε μλκ :omg: 125 χρονων ο αλλος, ιδιο ΑΣΜ με Αννουλα Βισση , δισεγγονο του Μητσοτακη και κοιτα διαυγεια πνευματος. :metalo: Κανονικα σε αυτη την ηλικια δεν μπορεις να ξεχωρισεις τη μερα με τη νυχτα , οχι να εχεις αποψη για το εκπαιδευτικο συστημα. Ευτυχως μας λυπηθηκε ο Αη Γιαννης ο Ρωσος και το αναπληρωσε το κενο του με τον Νικολαο Φιλη τον Α'. :yahoo:

ΜΕ ΠΙΤΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΑ ΚΑΜΑΚΩΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΕ ΓΙΕ ΤΩΝ ΕΛ. :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By nass
#263745 Το να διδάσκονται αρχαία περισσότερες ώρες από νέα σε οποιαδήποτε τάξη είναι έγκλημα :x
Διάβαζα κάτι σχετικές παπαριές του Μπαμπινιώτη προχτές :rant: ότι τάχα μου αν δεν μάθεις αρχαία δεν μπορείς να μάθεις νέα, σωστά, οι Αγγλοι-Γερμανοί κάνουν αρχαία σαξωνικά και οι Γάλλοι-Ιταλοί περισσότερες ώρες Λατινικά από Γαλλικά-Ιταλικά :slap: αγράμματοι παιδί μου :rtfm:
Μια χαρά ήταν στην εποχή μου Ομηρος-Τραγικοί από μετάφραση στο γυμνάσιο, τι στο καλό πάθανε και το αλλάξανε.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#263749 E ενταξει τωρα, Μπαμπινιωτης.. Μην τυχον και περεκκλινουμε 2 μοιρες απο το πατροπαραδοτο πατρις-θρησκεια-οικογενεια, θα πεταχτει σαν τον Καραγκουνη στη μεγαλη περιοχη να εκφρασει την ανησυχια του και τον προβληματισμο του για την πορεια του εκπαιδευτικου μας συστηματος. Ευτυχως να λες που τα νεα παιδια θα μεγαλωσουν με τον δικο τους γλωσσικο κωδικα και θα τους γραψουν στα παπαργια τους (αυτο γινοτανε παντα, απλα στην εποχη του Διαδικτυου η ταχυτητα με την οποια διαμορφωνεται η γλωσσα ειναι κατακλυσμιαια) οποτε ελπιζω οταν το εγγονι μου δωσει Πανελληνιες να του πεσει θεμα εκθεσης με gifακια :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#263757 Μπαμπινιώτης==κανκεράκος :s_hang :s_hang
Εχει πετάξει κατα καιρούς κάτι μεγάλες παπαριές, τον εχει γλεντήσει δεόντως και με το γάντι ο Σαραντάκος :s_biggrin

https://sarantakos.wordpress.com/2011/12/16/eolos/

http://www.sarantakos.com/language/tshrwto2.html