Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#171488
G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,

Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171491
ArrowsFA1 έγραψε:
G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,

Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.

αμα ειχε αργησει σε κανα σταθμο ισως να το πατησε μετα την λαμια...αλλα γενικα 4.35 ειναι υπερβολικα λιγο για τον οσε...
Άβαταρ μέλους
By G60
#171492 Kι εγω έχω ταξιδέψει,αυτούς τους χρόνους έκανε η κόκκινη αμαξοστοιχία της siemens,το λεγόμενο Intercity από Κατερίνη-Θεσσαλονικη.
Ακόμα ομως και 4 να ειναι οι ωρες ειναι αρκετος χρονος για μια διαδρομη που μπορει να γινει σε λιγοτερο απο 2 ωρες!

Επίσης για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου καθοριστικό ρόλο έπαιξε το αυτοκινητισκό συνδικάτο και ειδικα το ΚΤΕΛ.
Μια χωρα ζει παρασκηνιακα κομματικά με συντεχνιες.
Ο shinkansen στην Ιαπωνια ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Ο SNCF στη Γαλλία ειναι ΚΡΑΤΙΚΟΣ και επίσης ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

Εμείς πάσχουμε από τα αυτονόητα του...νηπιαγωγείου!
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#171494
cabala10 έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:
G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,

Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.

αμα ειχε αργησει σε κανα σταθμο ισως να το πατησε μετα την λαμια...αλλα γενικα 4.35 ειναι υπερβολικα λιγο για τον οσε...

Όχι δεν είχε αργήσει. Ήταν ο κανονικός χρόνος του δρομολογίου, περίπου την εποχή 2003-2007, όταν υπήρχε express που σταματούσε μόνο Λάρισα, Λαμία, και νομίζω Κατερίνη. Έφευγε νομίζω γύρω στις 10:20 από Θεσ/νίκη και ήταν Αθήνα 14:55.

Στα χρόνια των μνημονίων αυτά χάθηκαν...ο χρόνος των δρομολογίων έχει αυξηθεί και ανάθεμα και αν τηρείται έστω και αυτός...
Άβαταρ μέλους
By G60
#171495 Δε φταίνε τα μνημόνια αλλά οι ελληνικου τυπου παρασκηνιακές συντεχνίες.
Το τηλ κέντρο του ΟΣΕ εχει καταντησει ποιό χρονοβόρο και ακριβό απ τα ροζ τηλεφωνα!! και συνδιασμό με το ακριβοτερο εισητήριο το καθιστούν πλέον ασυμφορο σε σχεση με το ΚΤΕΛ.
Στο ΚΤΕΛ με ενα τηλ αστικης χρεωσης αμεσα σε μισο λεπτο εχεις κλεισει θεση.
Που ειναι οι συνδικάλες τα κομματοσκυλα της αριστερας και του κρατικου Σοβιετ?
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#171496 Πολύ χοντρικά πάντως το terrain της χώρας, που είναι ορεινή και νησιωτική, δεν ευνοεί την ανάπτυξη σιδηροδρόμου. Ενώ και οι αποστάσεις της ηπειρωτικής χώρας δεν είναι μεγάλες γενικά. Για να μην μιλήσω για τις παθογένειες του Ελληνικού κράτος και την ασφυκτική κρίση που διανύουμε με αμείωτη ένταση εδώ και αρκετά χρόνια...
Άβαταρ μέλους
By G60
#171497 Τι να πουν και οι Ιαπωνες για τη μορφολογία της χωρας τους!!
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#171499
G60 έγραψε:Τι να πουν και οι Ιαπωνες για τη μορφολογία της χωρας τους!!


Δεν έχεις άδικο + τους συχνούς πολύ μεγάλους σεισμούς που έχουν :ninja:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#171533 Η SNCF δεν ειναι ακριβως κρατικη αλλα απο την αλλη χαιρει κρατικου προστατευτισμου. Κλασσικα οπως συμβαινει και με την DB. Τα TGV παιζουν μεταξυ 280-320 αναλογα την γραμμη και απαιτουν πληροτητες 70% για να αρχισουν να δινουν κερδη. Νομιζω πως σε μια χωρα 10 εκατομμυρίων τρενα τυπου TGV ειναι υπερβολη. Ενα αξιοπιστο δικτυο απο καλα Intercity που θα κανουν το Αθηνα - Θεσσαλονικη σε πρπ 3 ωρες θα ειναι οχι απλα ανταγωνιστικα αλλα σουπερ ανταγωνιστικα με το αεροπλανο. Φυσικα αυτο θα εχει και ενα κοστος για τον επιβατη.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#171541 με 50€ το αεροπλάνο, πόσο πρέπει να έχει το Θεσσαλονίκη-Αθήνα με κάποιο express στις 3 ώρες;
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#171543 τα τρενα απο πολη σε πολη στην Ευρωπη απο την μικρη μου εμπειρια ειναι ακριβα.

Στην Γερμανια λογω του προστατευσιμου που αναφερει ο μιραζ μεχρι προτινος ηταν μονοπωλιο και πανακριβα. Τωρα εβαλαν κατι σαν ΚΤΕΛ και πολλοι προτιμουν να πανε με λεωφορειο. Τλχ για ταξιδια σε αποστασεις 2-3 ωρων. Το Βερολινο Μοναχο μπορει να εχει διπλασια τιμη με το τρενο σε σχεση με το αεροπλανο αναλογω ποτε θα κλεισεις εισιτηριο βεβαια. Το οφελος του τρενου ειναι οτι πας απο το κεντρο της πολης στο κεντρο της αλλης πολης σε σχεδη με το αεροπλανο.

σε μια χωρα του βασικου των 520 αποκλειεται ο αλλος να μενει στην Κορινθο και θα δουλευει στο Μαρουσι πχ

Οποτε καλο ειναι να συζηταμε για αξιοπρεπη δρομολογια κυριως με συγκεκριμενα ωραρια και ακριβεια σε αυτα παρα για ευχολογια τυπου 500 χλμ/ωρα
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#171558 Ενα αλλο θεματακι που δεν εχει θιχτει νομιζω (τουλαχιστον για το Ελλάντα) ειναι οτι το βιοτικο επιπεδο (εφοσον μιλαμε για μετακινησεις θα το εκφρασω ως τον αριθμο διαθεσιμων αυτοκινητων) αυξηθηκε δραματικα απο τα μεσα της δεκαετιας του 80 και μετα (ας μη σταθουμε στον τροπο).

Εκει λοιπον που το τραινο καποτε ηταν σχεδον ο μοναδικος τροπος μετακινησης μιας οικογενειας προς τα πατρια εδαφη*, με την αγορα ΕΝΟΣ αυτοκινητου (και καμμια φορα και κλασματος αυτου**) ο ΟΣΕ εχανε μεμιας και για παντα 3-4 εισιτηρια ενηλικων. Συνδυαζομενο με κακης ποιοτητας (ή εστω σταθερης σε σχεση με το '70***) υπηρεσιες, + ολα τα υπολοιπα γνωστα προβληματα που τον ταλανιζαν + το οτι τα μμμ (που θα επρεπε να υπαρχουν για να σε παρουν απο το σταθμο να σε πανε στον τελικο προορισμο σου, δεν μενεις στο σταθμο απεναντι) δεν υπηρχαν ουτε εγιναν ποτε μεχρι πολυ πολυ αργοτερα, συνεβαλε καθοριστικα στην παρακμη του σαν μεσου.

Ολα αυτα και απο μεγαλου χρονικου διαστηματος προσωπικη εμπειρια.

* Για μεγαλο μερος της Ελλαδας δεν υπηρξε ουτε σαν επιλογη βεβαια
** Παιρνει ο θειος αυτοκινητο και εξυπηρετει αυτον, τη γυναικα του, και τον αδελφο του με γυναικα και ενα-δυο παιδια.
*** για αστειο το εγραψα, η κουρασμενιλα-δημοσιουπαλληλιλα σε οσους ερχονταν σε επαφη με το κοινο ηταν παροιμιωδης απο τοτε, δεν τολμω να σκεφτω οι εργαζομενοι που δεν φαινονταν πως ηταν.
Άβαταρ μέλους
By criuser
#171587
G60 έγραψε:Η ταχύτητα των 160km/h σήμερα ειναι ταχύτητα peak σε ευθειες όπως στο νομό Λάρισας και με μια σχετικά ανεκτή μεση ταχυτητα -όπου δεν είναι 160km/h- μέχρι το Δομοκό όπου αλλάζουν οι μηχανές,από κει και κάτω θεωρώ ότι είμαστε χειρότεροι κι απ το Μπαγκλαντές,βέβαια προέχει ο συνδικαλισμός η αριστερίστικη νοοτροπία του πασοκισμού και οι μισθοδοσίες πάνω απ ολα!!

Ο κρατικός συνδικαλισμός στο Ελλαδιστάν υπάρχει για να διεκδικεί ΜΟΝΟ τα περί μισθοδοσίας του και διαμαρτύρεται όταν το συνδικάτο κυνδινεύει να περάσει σε άλλα χέρια.Μεχρι εκείνο το σημείο οι συνδικαλιστές για δεκαετίες δεν γνώριζαν ότι τα αφεντικά που τους βόλεψαν αγόραζαν συρμούς που δεν ταιριάζουν στο Ελληνικό δίκτυο!!!

Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,οι Τρεις ωρες και ένα τέταρτο είναι και πάλι υπερβολικός χρόνος για τα σημερινά δεδομένα και σε ένα υπποτίθεται συγχρονο δίκτυο,αλλα προφανως εμεις ακόμα έχουμε ως πρότυπο το σιδηρόδρομο της Ινδίας,γι αυτό και δε λέμε να εξευρωπαιστούμε ποτέ!

Οι στάσεις στις μεγάλες πόλεις μπορούν να γίνουν σε χρόνους τρίλεπτου,αλλά απαιτείται εκπαιδευτική ακρίβεια κι αλλοι συρμοι,όχι ντιζελάμαξες που μέχρι να ξεκινήσουν έχουν φτάσει στην επόμενη πόλη σέρνοντας!

Τα όρια ταχύτητας των Shinkansen και των tgv ειναι στο μεσο ορο στα 250-350km/h,τα 580km/h ειναι τα μεγιστα που μπορουν να πιάσουν και ποτέ δεν ταξιδεύουν με τόσα,απλά ορίζουν τα επιπεδα ασφάλειας στα 350kh/h τα οποία βεβαιως δεν ειναι οριακη τιμη για μια αμαξοστοιχία.

Τα οφέλη που αποκομίζει μια χωρα απο ενα συγχρονο τραίνο ειναι πολλά,μπορεί να εργαζεται κόσμος σε σχετικά μεγαλες αποστασεις χωρις να χρειαζεται να εγκατασταθει στις μεγαλουπόλεις,άμεση συμδεση με Ευρωπαικο δίκτυο κλπ.

Ο ΟΣΕ πρέπει να αναληφθει από ξένη εταιρια,δυστυχως.........και το ταχυτερο δυνατο.

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου . Σε 4.15 , για την ακρίβεια ανέβηκα με 4.15 και κατέβηκα με 4.05 , είχα ταξιδέψει πριν περίπου 7-8 χρόνια και το τρένο είχε 2 δρομολόγια την ημέρα που έκαναν στάση μόνο Λαμία και Λάρισα και έκαναν αυτόν τον χρόνο . Τα υπόλοιπα έκαναν 5.10 . Τα 160 χαω είναι συνήθη στην διαδρομή Οινόη - Τιθορέα και Δομοκός - Θεσσαλονίκη . Τώρα όμως μετά τις επιτυχίες του πιτσαδόρου , που έβγαλε στην σύνταξη 50άρηδες σιδηροδρομικούς η τους έστειλε φύλακες σε μουσεία για να μειώσει το μισθολογικό κόστος του ΟΣΕ και να κοροιδέψει τους κουτόφραγκους , το τρένο έχει πρόβλημα προσωπικού και ανταλλακτικών , ενώ δεν λειτουργούν πληρωμένα συστήματα , όπως η τηλεδιοίκηση στο Ανω Λιόσια - Κιάτο με αποτέλεσμα τα τρένα να πηγαίνουν με μέγιστη 120 , αντί για 160 που είναι η ταχύτητα σχεδιασμού του προαστιακού και 200 των υπεραστικών .

Σκέψου ότι αν ήθελαν θα μπορούσαν ακόμα και την ανακαινισμένη αλλά χαμηλής ταχύτητας γραμμή Κορίνθου - Καλαμάτας να ενεργοποιήσουν , αφού το τρένο θα μπορούσε να κάνει Αθήνα - Καλαμάτα σε 3.45 , αλλά πρέπει να πληρώνονται τα διόδια .

Για όσα λες για τους συνδικαλιστές συμφωνώ και για την ιδιωτικοποίηση συμφωνώ , αλλά μόνο εφ΄ όσον βρεθεί σοβαρός επενδυτής .
Άβαταρ μέλους
By criuser
#171602 Σε όσα γράφονται σε αυτή την σελίδα να σημειώσω ότι
G60 έγραψε:Kι εγω έχω ταξιδέψει,αυτούς τους χρόνους έκανε η κόκκινη αμαξοστοιχία της siemens,το λεγόμενο Intercity από Κατερίνη-Θεσσαλονικη.
Ακόμα ομως και 4 να ειναι οι ωρες ειναι αρκετος χρονος για μια διαδρομη που μπορει να γινει σε λιγοτερο απο 2 ωρες!

Επίσης για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου καθοριστικό ρόλο έπαιξε το αυτοκινητισκό συνδικάτο και ειδικα το ΚΤΕΛ.
Μια χωρα ζει παρασκηνιακα κομματικά με συντεχνιες.
Ο shinkansen στην Ιαπωνια ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Ο SNCF στη Γαλλία ειναι ΚΡΑΤΙΚΟΣ και επίσης ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

Εμείς πάσχουμε από τα αυτονόητα του...νηπιαγωγείου!

Αφού έχεις ταξιδέψει γιατί μας βάζεις να γράφουμε τα αυτονόητα . Ηταν το Intercity Express ICE . Αλλά και σήμερα έχει 2 δρομολόγια που η πρώτη θέση έχει κάνει το κουπέ των 6 θέσεων σε 4 κάνοντας τραπέζι το μεσαίο κάθισμα και θεωρώ ότι με τις τιμές του τρένου και την άνεση του , αν πάμε στις 3,15 από κέντρο σε κέντρο πόλης , το αεροπλάνο θα βρεθεί σε δύσκολη θέση . Ιδιαίτερα με τις παροχές σε wi-fi , laptop που θα έχει το τρένο .

Επιμένω ότι με τις αποστάσεις μεταξύ των πόλεων η χώρα μπορεί μια χαρά να έχει ταχύτητα 150 χαω μέση ταχύτητα ταξιδιού και να μπορέσει να ολοκληρώσει τα έργα που γίνονται και που πρέπει να γίνουν .

Σκέψου ότι με ένα ανάλογο δίκτυο που σχεδιάζεται θα μπορείς να είσαι από Αθήνα στην Θεσσαλονίκη σε 3.15 , στην Πάτρα σε 1.50 , εύκολα στα Γιάννενα σε 3.30 χρόνοι που δεν πλησιάζονται από ΙΧ και είναι ευθέως ανταγωνιστικοί του αεροπλάνου .

Από την άλλη συγκρίσεις της Ελλάδας με αυτοκρατορίες είναι λίγο άτοπες . Αλλά ακόμα και στην Γερμανία οι γραμμές ΥΤ είναι λίγες .

Αμα δείς την διαδρομή Μόναχο-Αμβούργο , θα δείς ότι είναι ανάλογη με την Ελληνική και η Ελληνική ολοκληρωμένη θα είναι πιό γρήγορη .