Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By vice246
#61007 ο ΟΣΕ (κατ' εμε) αποτελει το μεγαλυτερο σκανδαλο της μεταπολιτευσης…. προμήθειες, προσληψεις, εργα, χρηματοδοτησεις…. ολα "γαμημενα" σε ασυλληπτο βαθμο….
μακαρι να "χαριστει" ακομη και αυριο μπας και απαλλαγουμε απ αυτο το ρημαδι οπως το καταντησαν… κυβερνήσεις, συνδικαλιστές και το ιδιο το προσωπικο του που δεν σεβαστηκε ουτε το ψωμι που εφαγε… ουτε το εργο και το μερακι των δημιουργών του
Άβαταρ μέλους
By markvag
#61013
criuser έγραψε:Χτες η Κομισιόν , της ΕΕ των τραπεζουπαλλήλων έκλεισε τις Κυπριακές Αερογραμμές . Αλλη μιά μικρή εταιρεία της Ευρώπης με ιστορία , χάνεται . Βέβαια οι αεροπορικές εταιρείες δεν είναι τόσο πρόβλημα , αφού υπάρχουν εναλλακτικές και περισσότερο είναι ηθικό το θέμα .


[off topic]

Να φανταστώ ότι δεν γνωρίζεις τι τριμπούρδελο ήταν η Cyprus... :innocent: Μιλάμε για απίστευτα επίπεδα σπατάλης...

[/off topic]

Και να μην αρχίσω για οτιδήποτε έχει το ... ΟΣΕ στην επωνυμία του... :rant:
Άβαταρ μέλους
By criuser
#61016 Δεν μπορώ άλλο τις επιφανειακές κρίσεις . :dizzy: :s_whiteflag

Πέραν των όσων έγιναν με τις ΚΑ , που δεν τις ξέρω , αυτό που με ενοχλεί , είναι που έρχονται οι γραφειοκράτες της ΕΕ και κρίνουν με τα ίδια κριτήρια , άσχετα πράγματα .

Εδώ λοιπόν κατηγορούνται γιά κρυφές επιδοτήσεις από τον κρατικό προυπολογισμό που νοθεύουν τον ανταγωνισμό :lol:

Το ναυάγιο του Νόρμαν , μας έδειξε πως η Ιταλία επηρεάζει τον ανταγωνισμό , επιδοτώντας τις ασφαλιστικές εισφορές και έτσι τα ελληνικά πλοία έχασαν την γραμμή .

Και στην Ουγγαρία και στην Τσεχία έκλεισαν οι κρατικές εταιρείες , αλλά εκεί είναι στο κέντρο της Ευρώπης με 100 εναλλακτικούς τρόπους πρόσβασης .
Στην Κύπρο , πέραν της θερινής σεζόν , ποιός θα πάει ? Και τι εναλλακτικούς τρόπους έχει πέραν του αεροπλάνου ? Το πλοίο από την Ρόδο ? Το πλοίο από την Χάιφα και το αεροπλάνο από το Τελ-Αβιβ ?

Και ας πάμε και στα δικά μας . Ναι ο ΟΣΕ ήταν μιά ΔΕΚΟ όπως όλες οι άλλες που κλέβανε οι πάντες . Αλλά τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει κέρδη , έχει μειώσει προσωπικό κλπ . Ναι να πουληθεί . Αλλά όχι να χαριστεί τζάμπα .
Μετά μιλάμε γιά ανταγωνισμό . Ποιόν ανταγωνισμό έχει ? Είναι στρατηγικής σημασίας γιά την χώρα ?

Η τακτική πονάει χέρι κόβει χέρι , γίνεται εύκολα πονάει κεφάλι , κόβει κεφάλι .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#61041 H κρίση μου για την cyprus δεν είναι επιφανειακή, ξέρω τι συμβαίνει. Μιλάμε για τρελές σπατάλες. Ένα (πολύ της πλάκας) παράδειγμα. Η εταιρεία είχε πρόσφατα 12 αεροπλάνα. Τελευταία έμεινε με τα μισά. Έπρεπε να μειωθεί αντίστοιχα και το προσωπικό συντήρησης γραμμής (= μηχανικοί που είναι χωρισμένοι ανά ομάδες και η κάθε ομάδα έχει αναλάβει ένα αεροπλάνο - πάνω κάτω αυτό ), έτσι;;;; :svivhaha: :shifty: Το τι έγινε το αφήνω στη φαντασία του αναγνώστη...

Σαν να λέμε ότι μία ομάδα F1 είχε δύο οδηγούς και άρα δύο pit crue. Αλλάζουν οι κανονισμοί και πρέπει να μείνει με έναν οδηγό, αλλά η ομάδα αποφασίζει να μείνει με τα δύο pit crue... :s_whiteflag

Παρόμοια και για τον ΟΣΕ... Η εμπορική του πολιτική (για να πιάσω πάλι ένα της πλάκας παράδειγμα) είχε την οσμή του "είμαστε μονοπώλειο και κάνουμε ότι γουστάρουμε"... :s_drinks

Και όχι μόνο αυτά... μιλάω για το tip of th iceberg...
Άβαταρ μέλους
By vice246
#61429 ο ΟΣΕ πρεπει να κλεισει προχθες…. να πουληθεί εναντι του συμβολικου ποσου του 1€… και να αναλαβει ο επενδυτής το νοικοκυρεμα βγάζοντας παραλληλα τρελο παραδακι αφου θα λειτουργει μονοπωλιακα….

ειναι η μοναδικη ΔΕΚΟ οπου δεν υπαρχει ουτε ενας υπάλληλος που να εργάζεται….
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#150052
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#150083
Χρήστος Λάππας έγραψε:


Σπουδαίο βίντεο Χρήστο, το απόλυτο ταξίδι

Three minutes of video for three weeks of travel, three countries, three cultures (and three tee-shirts in my backpack !) ; I took a train ticket for the Trans-Siberian railway, in order to reach Beijing from Moscow, crossing Mongolia. I travelled alone with my bag, half-filled with my video gear. At that time, I didn't knew that my ticket for that seat 22 would be the beginning of a once in a lifetime journey.
Άβαταρ μέλους
By G60
#171441 To χρονοδιάγραμμα προβλέπει ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ αμέσως μετα την περάτωση και του έργου του Δομοκου.
Καλό ή κακό αυτό είναι μια άλλη συζήτηση,προφανως αφου θα ιδιωτικοποιηθεί ΚΑΙ αυτο θα γινει με τα μέτρα και τα σταθμά των μιζαδόρων της πολιτικης σκηνής κι όχι με βάση το συμφέρον της χώρας,και σε επιπεδο κόστους αλλα και σε τεχνολογίας/απόδοσης.
Ευχομαι λοιπόν κατά τηφάση της ιδιωτικοποίησης να δούμε τους παρακάτω πλέον Γαλλικους συρμους και στην Ελλαδα!

Άβαταρ μέλους
By trident1971
#171442 Οτιδηποτε γραφει ΟΣΕ πανω του, τοσα km/h δεν πιανει ουτε σαν terminal velocity πεφτοντας απο το διάστημα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By G60
#171447
trident1971 έγραψε:Οτιδηποτε γραφει ΟΣΕ πανω του, τοσα km/h δεν πιανει ουτε σαν terminal velocity πεφτοντας απο το διάστημα. :lol:


Είναι μάλλον προφανές ότι δεν θα καεί ούτε κατά την είσοδό του στην Στρατόσφαιρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By criuser
#171466 Οι γραμμές αντέχουν μέχρι 280 χαω και η ταχύτητα διαδρομής θα είναι 200 χαω το μέγιστο . Ηδη σήμερα είναι 160 χαω .
Στο τμήμα προς Πάτρα σε μερικά σημεία θα κατεβαίνει και στα 120 χαω .
Το μέγεθος και οι ανάγκες της χώρας δεν χρειάζονται ταχύτερα τρένα . Αθήνα - Θεσσαλονίκη το έκανε πριν την κρίση σε 4.15 , τώρα το κάνει 5.20 και μετά το τέλος των έργων θα το κάνει σε 3.15 .
Αν σκεφτούμε ότι Λαμία και Λάρισα θα σταματάει ακόμα και το εξπρές , δεν έχει νόημα μεγαλύτερη ταχύτητα αφού το κόστος θα ήταν πολύ υψηλό και το όφελος μικρό .
Άβαταρ μέλους
By travelman
#171478 Τα τρένα στην Ελλάδα πριν την ονομασία του ως ΟΣΕ ήταν πολύ σοβαρή επιχείρηση και με πολύ πιο πλούσιο δίκτυο. Είναι πραγματική ντροπή το κουτσούρεμα του δικτύου, απόρροια της θεσμοθέτησης του ΟΣΕ ως μαύρη οικονομική τρύπα για άπειρους προμηθευτές και εργολάβους.

Αυτές οι φαντασιώσεις περί τρένων των 500 χαω είναι κατάλοιπο της στημένης περηφάνιας των μίντ 2000ς των ολυμπιακών/ευρωπαικών/παπαρίζιων επιτυχιών. Και για όσους θεωρούν το ελληνικό τρένο αργό, ας μην ξεχνάμε ότι με την ίδια και πιθανώς χειρότερη γραμμή υπήρχε δρομολόγιο εξπρές Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4,5 ώρες 10+ χρόνια πριν. Αλλά σήμερα κάποιοι πρέπει να βγάλουν τα διόδια τους στην Ε.Ο και αυτά τα πράγματα πλέον δεν μπορούν να γίνου.

Ας τον πουλήσουμε λοιπόν τον ΟΣΕ αντί πινακίου φακής επειδή είμαστε ανίκανοι να τον κουμαντάρουμε. Και η ζωή θα είναι υπέροχη, τα πουλάκια θα τραγουδούν στα ανθισμένα κλαριά, θα πηγαίνουμε όλο χαμόγελο ταξίδι με το οικολογικό ντιζελάκι μας το οποίο θα μας συνεχίζει να το επιδοτεί το κράτος, γνωρίζοντας πως μία σπατάλη έχει σταματήσει. Ζωάρα!
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171482 δεν ειναι φαντασιωση σιγουρα ειναι δυσκολο να γινει αλλα δεν το λες φαντασιωση..τρενα των 250χλμ και με σοβαρο timetable και με σοβαρη τιμη μπορουν να κανουν πολλα
Άβαταρ μέλους
By G60
#171486 Η ταχύτητα των 160km/h σήμερα ειναι ταχύτητα peak σε ευθειες όπως στο νομό Λάρισας και με μια σχετικά ανεκτή μεση ταχυτητα -όπου δεν είναι 160km/h- μέχρι το Δομοκό όπου αλλάζουν οι μηχανές,από κει και κάτω θεωρώ ότι είμαστε χειρότεροι κι απ το Μπαγκλαντές,βέβαια προέχει ο συνδικαλισμός η αριστερίστικη νοοτροπία του πασοκισμού και οι μισθοδοσίες πάνω απ ολα!!

Ο κρατικός συνδικαλισμός στο Ελλαδιστάν υπάρχει για να διεκδικεί ΜΟΝΟ τα περί μισθοδοσίας του και διαμαρτύρεται όταν το συνδικάτο κυνδινεύει να περάσει σε άλλα χέρια.Μεχρι εκείνο το σημείο οι συνδικαλιστές για δεκαετίες δεν γνώριζαν ότι τα αφεντικά που τους βόλεψαν αγόραζαν συρμούς που δεν ταιριάζουν στο Ελληνικό δίκτυο!!!

Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,οι Τρεις ωρες και ένα τέταρτο είναι και πάλι υπερβολικός χρόνος για τα σημερινά δεδομένα και σε ένα υπποτίθεται συγχρονο δίκτυο,αλλα προφανως εμεις ακόμα έχουμε ως πρότυπο το σιδηρόδρομο της Ινδίας,γι αυτό και δε λέμε να εξευρωπαιστούμε ποτέ!

Οι στάσεις στις μεγάλες πόλεις μπορούν να γίνουν σε χρόνους τρίλεπτου,αλλά απαιτείται εκπαιδευτική ακρίβεια κι αλλοι συρμοι,όχι ντιζελάμαξες που μέχρι να ξεκινήσουν έχουν φτάσει στην επόμενη πόλη σέρνοντας!

Τα όρια ταχύτητας των Shinkansen και των tgv ειναι στο μεσο ορο στα 250-350km/h,τα 580km/h ειναι τα μεγιστα που μπορουν να πιάσουν και ποτέ δεν ταξιδεύουν με τόσα,απλά ορίζουν τα επιπεδα ασφάλειας στα 350kh/h τα οποία βεβαιως δεν ειναι οριακη τιμη για μια αμαξοστοιχία.

Τα οφέλη που αποκομίζει μια χωρα απο ενα συγχρονο τραίνο ειναι πολλά,μπορεί να εργαζεται κόσμος σε σχετικά μεγαλες αποστασεις χωρις να χρειαζεται να εγκατασταθει στις μεγαλουπόλεις,άμεση συμδεση με Ευρωπαικο δίκτυο κλπ.

Ο ΟΣΕ πρέπει να αναληφθει από ξένη εταιρια,δυστυχως.........και το ταχυτερο δυνατο.