Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By G60
#171983
criuser έγραψε:
Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .


Kατά τη γνώμη σου τα αυτοκίνητα και ειδικά τα φορτηγά έπρεπε ακόμα να περνάνε απο Κατάρα και Καστανιά?
Μάλλον δεν έχεις δει κίνηση προ κρισης!
Τέλος πάντων,τα έργα πρέπει να γίνονται με ορίζοντα αιώνα+ κι όχι σαν το Περιφερειακό Θεσ/νίκης που ακόμα στήνουμε αερογέφυρες και τελικά είναι....στενός!
Το κράτος αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμη είχε χρεοκωπήσει σε λιγότερο απο μια δεκαετία,ήδη απ το 1990 κι επειτα η Σοβιετία των Βαλκανίων ζει με δανεικά χωρίς ίχνος παραγωγης.
Οσο αναφορά το καθαρά το κόστος των έργων,αυτά υπερκοστολογήθηκαν γιατί κυβερνάνε λαμόγια με πολιτες που κλεινουν τα μάτια μπας και βρεξει θεσούλα στο δημόσιο.
Οσο αναφορά τις απαλλοτριώσεις ο κάθε χιμπατζής που ειχε 10 στρέμματα άγονης γης σε σεληνιακές τοποθεσιες είχε βρει την ευκαιρια να μπλοκάρει τα εργα δια της δικαστικής οδού προσβλέποντας σε ένα καλό οικονομικό πακέτο,και πολλοι πήραν καλα λεφτα απ ολη την ιστορία,αρκετοι "φτιάχτηκαν" μάλιστα.
Δε φταίνε λοιπόν τα έργα,απλά ο λαός είναι τόσο άθλιος όσο και οι πολιτιοί του,τοσο απλά,και είναι εμφανές ότι στον ορισμό της ανάπτυξης ο λαός παθαινει υστερία,ο λαός θέλει τη μεσανατολίτικη νοοτροπία του.



criuser έγραψε:τα ημερήσια είναι η Β' θέση 55,60 € με επιστροφή , στα νυχτερινά 30,80 και η πρώτη θέση στα νυχτερινά 43 και στα ημερήσια 67,80 .

Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα ισχύοντα στο εξωτερικό και σε ένα χρόνο που θα λειτουργεί πλήρως το ηλεκτρικό δίκτυο και η διάρκεια θα είναι 3.15 , ακόμα και 20 % να ανέβουν θα είναι ασυναγώνιστες .


Οι τιμές ειναι χαμηλές αλλά δεν έχουμε τραίνα.
Επίσης εχουμε καλοπληρωμένους μηχανοδηγούς χωρις τραίνα!
Τωρα για την υπόλοιπη κατάσταση,οτι και ν ασχολιασω θα είναι λίγο,απ τη διαδικασία εκδοσης εισητηριων(ταξι να παρω να παω στο σταθμό ποιό λιγα θα πληρωσω απ το τηλ τους κέντρο)......
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171989
criuser έγραψε:
cabala10 έγραψε:πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να λεμε οτι η ελλαδα δεν θελει αυτο και δεν θελει εκεινο κτλ κτλ
θα χαλαγε κανεναν να υπηρχε ενα high speed δικτυο απο αλεξανδρουπολη μεχρι πατρα/καλαματα?
διαβαστε και αυτο http://www.aerospaceamerica.org/Documen ... 2012-2.pdf

Θα πείραζε κανένα να πήγαινε το 200 μ. Κνωσσός στο δρομολόγιο Πειραιά-Κουφονήσι-Πειραιά ?
Τι διαβάζουμε :omg:

Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .

Για τα τρένα υπάρχουν εισιτήρια 9 , 19 και 29 € ανά διαδρομή , αλλά και η κανονική τιμή στα ημερήσια είναι η Β' θέση 55,60 € με επιστροφή , στα νυχτερινά 30,80 και η πρώτη θέση στα νυχτερινά 43 και στα ημερήσια 67,80 .

Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα ισχύοντα στο εξωτερικό και σε ένα χρόνο που θα λειτουργεί πλήρως το ηλεκτρικό δίκτυο και η διάρκεια θα είναι 3.15 , ακόμα και 20 % να ανέβουν θα είναι ασυναγώνιστες .

δηλαδη η λογικη σου ειναι να μην γινει κανενα εργο επειδη "και καλα" δεν θα εχει νοημα να συνδεσεις με υψηλη ταχυτητα τις 4-5 μεγαλες πολεις της ελλαδας?ακριβως το ιδιο διλλημα ειχαν οι γιαπωνεζοι ξερεις διαβασε εδω να δεις
http://www.jrtr.net/jrtr03/f09_oka.html
Άβαταρ μέλους
By G60
#171992
otso έγραψε:G60 ο γνωστος G60 απο σαλλονικη; ο μηχανικος;η απο κατερινη ηταν τα εχω μπερδεψει και ειχε κατεβει αθηνα μετα ;
αν ειναι καλως ηρθες και αν δεν ειναι παλι καλως ηρθες βεβαια.


καλα το καταλαβα , τωρα το ειδα στο Re: Νέα μέλη - Καλωσήρθατε!


:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By travelman
#172119
criuser έγραψε:Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .


Το αυτό

Μία φορά έχω περάσει από τον κάθετος της Εγνατίας και μέτρησα 1 αυτοκίνητο το οποίο προσπέρασα ή με προσπέρασε για αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα. Ευτυχώς τουλάχιστον που κατασκευάστηκε το έργο γιατί στην άλλη μεριά των συνόρων σε περιμένει οτομπάν :superman:

Για τον ΟΣΕ φταίνε πολλοί που έγινε όπως έγινε. Καταρχάς φταίνε οι πελατειακές κυβερνήσεις, γιατί οι εκάστοτε τσίφ μαζί με την Χ φαραωνική μελέτη και την Ψ φαραωνική αναβάθμιση έπαιρναν το μιζάκι τους. Προφανώς φταίνε και οι συνδικάλες γιατί μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τις απεργίες (απλά ακούστε στο μετρό πόσες φορές κλείνει ο προαστιακός) για την τσέπη τους, ενώ για το κλείσιμο ΒΑΣΙΚΩΝ γραμμών κουβέντα. Το ότι να του κόψεις τον αέρα του κάθε φωνακλά συνδικάλα είναι τραγικά απλό φάνηκε με τις απεργίες του μετρό 2013, όταν είχε παραλύσει το σύμπαν και την λογική επιστράτευση. Στον ΟΣΕ κουβέντα για τις απεργίες που γινόντουσαν την ίδια στιγμή και μέχρι σήμερα, μπας και ταΐσουμε βενζινάδες, αυτοκινητοπωλητές και εργολάβους, άσε να το διαλύσουν το μαγαζάκι δηλαδή...

Τα χοντρά και τα μιζάτα (δίκτυο και τροχαίο υλικά) να τα αφήσετε όπως είναι, μας αρέσουν αρκετά πόνεσαμε με αυτά που πληρώσαμε. Η λειτουργία όμως που πάσχει ακόμα (αυτό με την επικοινωνία που αναφέρθηκε το επικυρώνω και είναι τουλάχιστον ντροπιαστικό) και πάνω από όλα, ΠΡΕΠΕΙ να ξαναλειτουργήσουν οι κατηργημένες γραμμές. Ήδη οι γύφτ... συγγνώμη, φίλοι Ρόμα ξηλώνουν ότι ξηλώνεται από εξοπλισμό, και άλλοι καλοθελητές λιγουρεύονται τον χώρο της γραμμής.

Ας φτιάξουν τη λειτουργία όπως πρέπει και στη συνέχεια θα φτιάξουν και τα χοντρά άμα το πράγμα είναι βιώσιμο...
Άβαταρ μέλους
By gakost
#172149 Βασικά δεν παρέχουν την ίδια ποιότητα υπηρεσίας το τρένο με το αεροπλάνο. Μπορεί με 10€ να ταξιδεύεις αλλά σε μια θέση για άτομα έως 1,75 και πρέπει να πας στο αεροδρόμιο που για πολλούς έχει και σοβαρό κόστος και πολύ ώρα. Επίσης θέλει να είσαι εκεί 1.5 ώρα πριν την πτήση και επίσης στ ην Θεσ/νίκη πάλι θέλεις λεοφωρείο για κέντρο που αν μπλέξεις στην κίνηση .... άστο καλύτερα. Να μην αναφέρω το θέμα αποσκευές που πληρώνειε εξτρα αν θέλεις να πάρεις κάτι παραπάνω από μια αλλαξιά μαζί σου. Αν τα σταθμίσεις όλα αυτά δεν είναι και τόσο ανταγωνιστικό το αεροπλάνο για πολλούς και εξαρτάται από τις περιστάσεις του καθενώς ιδίως για σχετικά κοντινές αποστάσεις όπως το Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Το τρένο έχει επίσης να πολεμήσει πολλά συμφέροντα και σε σχέση με το ΚΤΕΛ αλλά και τα φορτηγά. Αν υπήρχε σοβαρή εμπορευματική κίνηση ποιος θα έστελνε εμπορεύματα με φορτηγό όταν θα μπορούσε με πολύ χαμηλότερο κόστος να τα στείλει μέ το τρένο;

Επίσης πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε. Και φθηνές τιμές και σύγχρονο δίκτυο με υψηλές ταχύτητες δεν γίνετε ή γίνετε με επιδότηση από το κράτος και ελείματα. Τα τρένα στην Ιαπωνία που λέτε και τα TGV ξέρετε πόσο έχουν τα εισητήρια; Πολλαπλάσια από τον ΟΣΕ ανά χιλιόμετρο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#172173
gakost έγραψε:φορτηγά. Αν υπήρχε σοβαρή εμπορευματική κίνηση ποιος θα έστελνε εμπορεύματα με φορτηγό όταν θα μπορούσε με πολύ χαμηλότερο κόστος να τα στείλει μέ το τρένο;


Στην προτελευταία μου δουλειά, ενα από τα καθήκοντά μου ήταν να ελέγχο τα τιμολόγια της ΤΡΕΝΟΣΕ. Μέσα σε 1,5 μήνες έστειλε 2 αυξήσεις με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές συνολικά κατά 60-80% (αναλόγως το δρομολόγιο).

Η συγκεκριμένη εταιρεία αγόραζε καράβια ολόκληρα με πρώτη ύλη και τα έφερνε στο εργοστάσιο με τρένα. Με τις αυξήσεις, κατέστη πιο συμφέρον το φορτηγό... :dizzy: :omg: Έκαναν δηλαδή πιο συμφέρον το να χρησιμοποιήσεις δεκάδες φορτηγά για να ξεφορτώσεις ολόκληρο πλοίο με χύδην φορτίο, παρά μία αμαξοστοιχεία...

Δεν ξέρω τι έγινε τελικά, μιας και παραιτήθηκα πριν ισχύσει η δεύτερη αύξηση... Ο διευθυντής μου πάντως όταν είδε τη δεύτερη απανωτή αύξηση (κάπου 35-40% τη δεύτερη φορά...) κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό...
Άβαταρ μέλους
By criuser
#172440 Είναι κάθετος της Εγνατίας η Κατάρα και η Καστανιά ? Γιατί εγώ μίλησα για καθέτους και είπα για οδούς ταχείας κυκλοφορίας αντί για αυτοκινητόδρομο .

Τους μηχανοδηγούς τους μάζεψαν , για το τηλέφωνο έχεις δίκιο , αλλά εισιτήρια κλείνεις με το νετ . Οχι με το τηλέφωνο .

Για τις απαλλοτριώσεις δεν φταίνε οι πολίτες . Καλά κάνουν και παίρνουν όσα μπορούν . Εμένα μου χρωστάει Δήμος 10 χρόνια χρήματα από απαλλοτρίωση και μου λέει να πάω στο δικαστήριο να δώσω 1-2000 στους δικηγόρους και να συνεχίσει να μου χρωστάει γιατί δεν έχει λεφτά .

Για την σύγκριση με την Ιαπωνία , δεν απαντάω γιατί η ερώτηση αυτή δεν στέκει .

Συμφωνώ με τον travelman και τον gakost .

Το αεροπλάνο και το ΚΤΕΛ έχουν θέσεις για μικρομεσαία μεγέθη ανθρώπων . Αμα είσαι πάνω από 1,85 αρχίζεις και έχεις θέμα .
Εγώ εξ αιτίας αυτού του λόγου , έμαθα το τρένο και το θεωρώ πολύ άνετο μέσο .
Άβαταρ μέλους
By Spartan
#195140 Κρίμα για ακόμη μία φορά αν ισχύουν τα παρακάτω...

Παραιτήθηκε από τον ΟΣΕ ο άνθρωπος που παρέλαβε χάος και παρέδωσε σιδηρόδρομο

http://www.parapolitiki.com/2015/12/par ... -xaos.html
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#195839 Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος και το συγκεκριμένο μέσο (ακα ΔΟΛ) προσπαθεί να φτιάξει την αγιογραφία του Ζηλιασκόπουλου. Το ίδιο έχει γίνει και παλαιότερα από έτερο ΜΜΕ. Ενδεικτικά:
http://www.tovima.gr/finance/finance-in ... aid=378451
http://www.osybusdrivers.com/2012/11/bl ... _8017.html
Για το πως λογιστικά τα οικονομικά μεγέθη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκύπτουν πολύ καλύτερα, ρωτήστε (τρόπος του λέγειν) καλύτερα κάποιους μέσα από το μαγαζί. Ας πούμε απλά ότι ένας τρόπος είναι οι εικονικές χρεώσεις του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού (ΟΣΕ/ΕΔΙΣΥ αρχικά, νυν ΕΕΣΣΤΥ). Χρεώνει στα χαρτιά πχ 25Μ ευρώ η ΕΕΣΣΤΥ το χρόνο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν εισπράττει τίποτα...δεδομένου ότι αυτό προκρίνει ο τωρινός ιδιοκτήτης και των 2 (δημόσιο). Επίσης το πετσόκομμα επιβατικών δρομολογίων με σημαντική πληρότητα επιβατών αποτελεί μάλλον ελληνική πατέντα, όχι απαραίτητα του Ζηλιασκόπουλου, αλλά φαίνεται ότι αυτός την τελειοποίησε.
Μου κάνει εντύπωση πάντως που τόσο κερδοφόρο μαγαζί συνέχεια βγαίνει εδώ και 3 χρόνια για ιδιωτικοποίηση και όλο κάτι στραβώνει και αυτή πάει παραπίσω :shifty:
Άβαταρ μέλους
By criuser
#195858 Και το διώξιμο υπαλλήλων από τα τρένα , αλλά όχι με απόλυση , αλλά με μετάταξη για να μειωθεί το κόστος του οργανισμού , ήταν άλλη μια "επιτυχία" του πιτσαδόρου , που μείωσε τα τρένα , αλλά όχι τα λεφτά που πληρώναμε . :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#196001
criuser έγραψε:Και το διώξιμο υπαλλήλων από τα τρένα , αλλά όχι με απόλυση , αλλά με μετάταξη για να μειωθεί το κόστος του οργανισμού , ήταν άλλη μια "επιτυχία" του πιτσαδόρου , που μείωσε τα τρένα , αλλά όχι τα λεφτά που πληρώναμε . :thumbsdown:


Είχε έτοιμο know how από τον Πλεϊστεϊσονάρχη και το πετυχημένο τρόπο που έκλεισε την Ολυμπιακή (και κάτι κηφήνες που βολεύτηκαν στην ΥΠΑ, στο στρατό και διάφορες λοιπές τρύπες και ακόμα τους/τις πληρώνουμε). :metalo: Θα μου πεις, και οι άλλοι δεν είναι και τίποτα καλύτερο, αλλά όχι να μας βγαίνει και ο πιτσαδόρος ως αδικημένος φιλελέ μεταρρυθμιστής! :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#327116 Πριν 1 βδομάδα περίπου έγινε ένα δυστύχημα στο Τραμ του Λονδίνου.

Εικόνα

https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... aib-report

Νωρίς το πρωί, ένας συρμός εκτροχιάστηκε όταν βγαίνοντας από μια ευθεία που πήγαινε με 80km/h, πήγε να στρίψει σε μια κλειστή καμπή (με όριο 20km/h) χωρίς ο οδηγός να φρενάρει έγκαιρα. 7 νεκροί, άλλοι τόσοι βαριά τραυματίες. Το καταγραφικό δείχνει ότι πήρε τη καμπή με 70km/h. Η προκαταρτική έρευνα έδειξε ότι δεν υπήρχαν εμπόδια στη γραμμή, ούτε βλάβη στα φρένα του τραμ.

Υπάρχουν μαρτυρίες από επιβάτες ότι και άλλο τραμ μέρες νωρίτερα (με άλλο οδηγό) πέρασε από το σημείο με υπερβολική ταχύτητα. Επίσης υπήρχαν κάμερες μέσα στο τραμ, αλλά δεν λειτουργούσαν τη στιγμή του εκτροχιασμού.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#328686 Στις εφημερίδες πάντως έλεγαν ότι απ την έρευνα που έγινε στο κινητό του οδηγού φάνηκε ότι μυνηματιζοταν...