G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,
Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.
G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,
ArrowsFA1 έγραψε:G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,
Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.
cabala10 έγραψε:ArrowsFA1 έγραψε:G60 έγραψε:Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,
Αν δεν έκανε 4:15 έκανε πάντως σίγουρα 4:35, το έχω ταξιδέψει.
αμα ειχε αργησει σε κανα σταθμο ισως να το πατησε μετα την λαμια...αλλα γενικα 4.35 ειναι υπερβολικα λιγο για τον οσε...
G60 έγραψε:Τι να πουν και οι Ιαπωνες για τη μορφολογία της χωρας τους!!
G60 έγραψε:Η ταχύτητα των 160km/h σήμερα ειναι ταχύτητα peak σε ευθειες όπως στο νομό Λάρισας και με μια σχετικά ανεκτή μεση ταχυτητα -όπου δεν είναι 160km/h- μέχρι το Δομοκό όπου αλλάζουν οι μηχανές,από κει και κάτω θεωρώ ότι είμαστε χειρότεροι κι απ το Μπαγκλαντές,βέβαια προέχει ο συνδικαλισμός η αριστερίστικη νοοτροπία του πασοκισμού και οι μισθοδοσίες πάνω απ ολα!!
Ο κρατικός συνδικαλισμός στο Ελλαδιστάν υπάρχει για να διεκδικεί ΜΟΝΟ τα περί μισθοδοσίας του και διαμαρτύρεται όταν το συνδικάτο κυνδινεύει να περάσει σε άλλα χέρια.Μεχρι εκείνο το σημείο οι συνδικαλιστές για δεκαετίες δεν γνώριζαν ότι τα αφεντικά που τους βόλεψαν αγόραζαν συρμούς που δεν ταιριάζουν στο Ελληνικό δίκτυο!!!
Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,οι Τρεις ωρες και ένα τέταρτο είναι και πάλι υπερβολικός χρόνος για τα σημερινά δεδομένα και σε ένα υπποτίθεται συγχρονο δίκτυο,αλλα προφανως εμεις ακόμα έχουμε ως πρότυπο το σιδηρόδρομο της Ινδίας,γι αυτό και δε λέμε να εξευρωπαιστούμε ποτέ!
Οι στάσεις στις μεγάλες πόλεις μπορούν να γίνουν σε χρόνους τρίλεπτου,αλλά απαιτείται εκπαιδευτική ακρίβεια κι αλλοι συρμοι,όχι ντιζελάμαξες που μέχρι να ξεκινήσουν έχουν φτάσει στην επόμενη πόλη σέρνοντας!
Τα όρια ταχύτητας των Shinkansen και των tgv ειναι στο μεσο ορο στα 250-350km/h,τα 580km/h ειναι τα μεγιστα που μπορουν να πιάσουν και ποτέ δεν ταξιδεύουν με τόσα,απλά ορίζουν τα επιπεδα ασφάλειας στα 350kh/h τα οποία βεβαιως δεν ειναι οριακη τιμη για μια αμαξοστοιχία.
Τα οφέλη που αποκομίζει μια χωρα απο ενα συγχρονο τραίνο ειναι πολλά,μπορεί να εργαζεται κόσμος σε σχετικά μεγαλες αποστασεις χωρις να χρειαζεται να εγκατασταθει στις μεγαλουπόλεις,άμεση συμδεση με Ευρωπαικο δίκτυο κλπ.
Ο ΟΣΕ πρέπει να αναληφθει από ξένη εταιρια,δυστυχως.........και το ταχυτερο δυνατο.
G60 έγραψε:Kι εγω έχω ταξιδέψει,αυτούς τους χρόνους έκανε η κόκκινη αμαξοστοιχία της siemens,το λεγόμενο Intercity από Κατερίνη-Θεσσαλονικη.
Ακόμα ομως και 4 να ειναι οι ωρες ειναι αρκετος χρονος για μια διαδρομη που μπορει να γινει σε λιγοτερο απο 2 ωρες!
Επίσης για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου καθοριστικό ρόλο έπαιξε το αυτοκινητισκό συνδικάτο και ειδικα το ΚΤΕΛ.
Μια χωρα ζει παρασκηνιακα κομματικά με συντεχνιες.
Ο shinkansen στην Ιαπωνια ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Ο SNCF στη Γαλλία ειναι ΚΡΑΤΙΚΟΣ και επίσης ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Εμείς πάσχουμε από τα αυτονόητα του...νηπιαγωγείου!
Ξεμενει από δικαιολογίες ο Schumacher.
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz[…]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]